• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Smile. You're beautiful. <3

    Wilberforce schreef:
    OMG HET IS D-DAY
    DYING RIGHT HERE


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Een dag met angst... Lekker dan.


    16 - 09 - '17

    Sugasyub schreef:
    Twinkle, twinkle, little snitch,

    Mind your own business,

    You nosy bitch.

    And if you don't I'll make you regret it
    I'll turn your life upside down, you lil' witch
    So stop, before you get hit


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ok. T/m 165 is XS, en ik ben 164, dus dan zou ik die moeten pakken. Maar die dag draag ik hakken, dus dan ben ik groter dan 165, dus moet ik dan een S pakken of niet? Like, waarom staat er geen disclaimer bij voor dames met hakken want ik weet het echt niet???


    She's imperfect but she tries

    Wanneer je de hele nacht droomt over clowns, IT, en American Horror Story, maar je alleen JEEJ bent als je wakker wordt, omdat Beneath the Mask de soundtrack van je droom was. c:


    Caution first, always.

    Ik vergeet soms weleens dat mensen die ik net leer kennen mijn vreemde humor nog niet kennen en dat ik niet zomaar al mijn mislukte grappen kan maken waar ze bij zijn, maar aan de andere kant, waarom zou ik niet mezelf zijn bij iemand die ik net leer kennen? Het is een struggle tussen maar gelijk al mijn 'ik' laten zien of in de eerste instantie nog een beetje terughouden tot ik weet dat mensen het aankunnen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Dit is de beste tosti ooit. Yay.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Nee


    Caution first, always.

    "Very well made. I'm not gay, but if I were I wish I'd meet someone like Garak." fjdsklfdsjkl nEE.

    kijk

    ik hou van garak. hij is mijn fave.

    maar hij is ook een verbannen ex-spion die genocide probeert te plegen en nog zou liegen over wat hij voor ontbijt heeft gegeten.

    dat is buiten fictie geen goed datemateriaal, random youtube commenter. zet je real life romantische doelen alsjeblieft wat hoger, oh gosh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    "Very well made. I'm not gay, but if I were I wish I'd meet someone like Garak." fjdsklfdsjkl nEE.

    kijk

    ik hou van garak. hij is mijn fave.

    maar hij is ook een verbannen ex-spion die genocide probeert te plegen en nog zou liegen over wat hij voor ontbijt heeft gegeten.

    dat is buiten fictie geen goed datemateriaal, random youtube commenter. zet je real life romantische doelen alsjeblieft wat hoger, oh gosh

    problematic fave trend continues


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    40.000 WOORDEN JAWEL BAM BAM BAM
    ik ben blij


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tumblr maakt me echt ziek.


    Caution first, always.

    O gawd. O gawd, o gawd, o gawd. o.O'
    D:


    Smile. You're beautiful. <3

    UGHhh


    Mhm?

    weetje laat ook maar.


    — Inner peace, it's hard to find. —