• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Smile. You're beautiful. <3

    Hopps schreef:
    (...)

    Het was best grappig. :'D En jullie zagen er allebei zeer beroerd uit, lol.

    Op zaterdag bedoel je x'D
    Maar dat was ook gewoon de griep. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Oké, ik wil voor eeuwig in Stockholm blijven, maar aan de andere kant is een dagje thuis gamen ook zooo welkom na dagenlang alleen maar wandelen. Ik ben zo moeee...


    Caution first, always.

    De radio bracht het nieuws dat de voormalige minister van Transport dood was gevonden in zijn datsja. Hij had zich tweemaal door het achterhoofd geschoten zei de nieuwslezeres. Beg schonk in. De dop rolde weg over het tafelblad. 'Op jou, ministertje,' zei hij met zijn ogen naar het plafond. 'De enige zelfmoordenaar in de hele wereld die zichzelf twee kogels in het achterhoofd schiet.'

    Lolololol liefde voor tommy wieringa :'D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    #cultureshock

    my little brother (12y) drove me home from the beginning of my street and parked before the house and yess, I'm still alive 🌚


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    damn kinda creepy maar wel goed


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh fuck!


    16 - 09 - '17

    Oef! We hadden bijna een probleem en dan was het geen kleintje.


    16 - 09 - '17

    Pfff ik heb echt geen zin / energie om naar school en werk te gaan vandaag.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En nu nig maar twee dagen
    Damn
    Twee. Fucking. Dagen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    -.-


    Caution first, always.

    What do I dooo

    What the fuck ben jij voor klootzak. Nee, als ik iets een paar dagen van te voren afzeg word je boos, maar jij mag iets op dezelfde dag nog afzeggen en ik moet het maar oké vinden. Daarbij vind je ook dat ik blij moet wezen met jou als begeleider. Zullen we dat eens andersom bekijken? Voor jou zit er een financieel voordeel aan dat jij mij kan begeleiden, voor mij niet. Oh ja. Mijn werkgever weet wat jij flikt en als ik niet zoveel geduld had, had ik jouw contact er vier maanden geleden al laten stopzetten, want ik heb gewoon recht op een jobcoach die er wel voor mij wil zijn.


    26 - 02 - '16

    Bijna te laat door die teringfile. Godverdomme ik was al zo chagrijnig.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oke kan ik vandaag nog cancellen?


    The truth is out there.

    Ik wil gewoon stoppen eigenlijk...