• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Smile. You're beautiful. <3

    Okay, wat is er met mijn lichaam aan de hand. Mijn buik doet raar D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Door dit heb ik eigenlijk geen zin meer in mijn verjaardag morgen. Ik doe alles morgen wel. Kijk wel of ik op tijd klaar ben. Ik voel me nu te down om ook maar iets te doen. :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Here the nightmares are again. Long time no see.


    She's imperfect but she tries

    Waarom wil geen van die ratten voor me invallen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK heb ik een beetje een idee van waar ik mee bezig ben? Ik ben oprecht aan het editen? Er veranderen dingen in het document?? AAAH.

    Wel een beetje onhandig dat ik al die belangrijke gegevens met verjaardagen en zo kwijt ben geraakt en dat er straks waarschijnlijk qua chronologie niks meer van klopt, maar tegen die tijd ga ik wel eventjes wat proeflezers ronselen of zo. Denk ik. Of zo. (IK VOEL ME EEN PROFESSIONAL OMG.)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    nee man is dit serieus ik kan dit allemaal al en ik moet dit godverdomme voor de 3e keer opnieuw doen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom krijg ik gewoon geen kans om me te bewijzen?

    Morgeeeeeeen, wooooooh!


    16 - 09 - '17

    Ik snap niet hoe mensen uit kunnen gaan tot midden in de nacht terwijl ze alcohol op hebben en dan nog normaal functioneren. Ik ben tot 04:00 wakker geweest, geen alcohol en ik heb verdorie tot 13:00 geslapen. Maar ik was dan ook bijna 24 uur wakker.

    Hoe doen mensen dit?!


    Physics is awesome

    Peak internet commenting: iemand stelt doodserieus dat de LGBTQ community alleen bestaat om mensen buiten te sluiten en dat daarom iedereen die LGBTQ is, racistisch is, duh

    Onzinnigheid van redenering krijgt van mij een B-; interessante insteek, maar groot gemis is dat er nergens een enorm ongepaste vergelijking met Hitler werd getrokken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb al lang niet meer zo erg uitgekeken naar iets.


    16 - 09 - '17

    Ik weet niet meer hoe het nu nog goed gaat komen.


    26 - 02 - '16

    Devitt schreef:
    Ik heb al lang niet meer zo erg uitgekeken naar iets.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    MacGyver schreef:
    Ik snap niet hoe mensen uit kunnen gaan tot midden in de nacht terwijl ze alcohol op hebben en dan nog normaal functioneren. Ik ben tot 04:00 wakker geweest, geen alcohol en ik heb verdorie tot 13:00 geslapen. Maar ik was dan ook bijna 24 uur wakker.

    Hoe doen mensen dit?!

    It takes practice 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb echt zo'n zin in het weekend 👐


    Don't walk. Run, you sheep, run.