• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Smile. You're beautiful. <3

    Soms zou ik willen dat ik een beste vriend/vriendin of een 'significant other' zou hebben, alleen maar zodat ik iemand heb om mee te slepen als ik ergens naartoe wil, maar niet alleen wil gaan, haha. Like, ik heb genoeg vrienden, maar dat zijn geen mensen die ik voor alles zou vragen of met wie ik echt closer ben dan met andere vrienden of van wie ik het gevoel heb dat ik ze altijd op zou kunnen bellen als ik me kut voel of dat soort dingen :/


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Sugasyub schreef:
    Ik heb echt zo'n zin in het weekend 👐


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik weet echt niet of ik een wedstrijd zou moeten starten of niet, dilemma's. Ik wil het zo graag, maar idk of er animo voor is rip en er gaat zoveel tijd in zitten die verspild is als er geen animo voor is :/


    i wanna die with you once or twice.

    Muhbluh. Morgen drukke dag en idk zie er echt fucking erg tegen op like oke het is wel leuk enzo maar damn wat een gedoe enzo en ugh. Moe en wil in bed gamen en bleh.


    The truth is out there.

    Nog iets meer dan een dag omg
    Ik ga echt dood
    en ook niet chill dat ik nu weer ziek word
    nu wordt het ook gewoon spannend

    OVER IETS MEER DAN 36 UUR VERTREKT MIJN VLIEGTUIG OMG


    Deep inside, I've never felt alive

    lessen van vandaag:
    — van drie tussenuren word je verschrikkelijk moe en loom
    — iedereen wil elkaar van de sokken rijden in Groningen
    — vandaag wilde ook iedereen mij omver rijden
    — ik ben moe


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb echt zoooo geen zin in de vlucht terug naar Nederland e.e


    Caution first, always.

    There is nothing better than hearing my mom say she's proud of me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké, maar verhalen over dropsleutels schrijven is ook schrijven, denk ik.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wow spiertje in mijn rug kun je even kappen. Ik erger me optimaal.


    The truth is out there.

    Ik heb veelste veel hoop. Zet hem uit je hoofd, hij vind je vast niet terug leuk en jij bent niet lekker in je hoofd, dus zorg er eerst maar voor dat je jezelf op een rijtje hebt. :c
    (en nu moet ik eens naar mezelf luisteren. Hoewel dat lastig is en verre van leuk. :/ )


    Smile. You're beautiful. <3

    Wiarda schreef:
    EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK heb ik een beetje een idee van waar ik mee bezig ben? Ik ben oprecht aan het editen? Er veranderen dingen in het document?? AAAH.

    Wel een beetje onhandig dat ik al die belangrijke gegevens met verjaardagen en zo kwijt ben geraakt en dat er straks waarschijnlijk qua chronologie niks meer van klopt, maar tegen die tijd ga ik wel eventjes wat proeflezers ronselen of zo. Denk ik. Of zo. (IK VOEL ME EEN PROFESSIONAL OMG.)


    Hallo ja, ik, ik ben groot fan van je verhaal. I volunteer as tribute!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gad-ver-damme. Dan zie je ze op tv de natuur in gaan en vertellen over een huis in de natuur en het klinkt allemaal fantastisch. En dan laten ze het zien en is het super modern en felle kleuren en totaal niet opgaand in de natuur. Zo jammer. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik snap niet aan wat mensen leuk vinden dat een kind klappen krijgt als ie dronken thuiskomt? Dat is echt te ver, tja, maar mishandeling is leuk he :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, Aaron. Je hebt geen andere vent nodig in je leven. Ga gewoon weer verder met Robert.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."