• Ik had weer een vraag m.b.t. het oprichten van mijn eigen bedrijf genaamd Yardaël (Als je wilt weten wat dit precies inhoudt, kun je even onder de spoiler lezen), maar om jullie niet continue lastig te vallen met wéér nieuwe topics over Yardaël, dacht ik dat ik het gewoon hier in kon gooien!
    Het oude onderwerp (een vind-ik-leuk voor op Facebook) geldt nog altijd, maar staat onder de spoiler..

    Mijn nieuwe hulpvraag is: ik moet voor de Dragons' Den & bedrijvenmarkt een eigen kraam inrichten om mijn bedrijf te promoten. Nu wil ik dit uiteraard op een originele, opvallende manier doen, want de beste kraam wint ook een prijs! Kunnen jullie mij hierbij helpen? Ik weet namelijk niet precies wat ik wil en heb ook geen ideeën meer.. De ideeën die ik al heb:
    - Eén zijkant dichtmaken (met bakstenenbehang vd Action) en hier foto's ophangen, voor een huiselijke sfeer en duidelijkheid.
    - Foto's (waarschijnlijk dus aan die zijkant, maar misshien wat meer)
    - Zo'n houten krat op z'n kant met wat stro erin en nog iets (een beeld?)
    - Uiteraard visitekaartjes, flyers, enz. Ik heb een shirt met logo aan..
    - Een mapje met krantenartikelen, feiten/cijfers/artikelen/weetikveel
    - Een schaaltje met katja varkenskoppen-snoepjes XD.

    En ik wil nog iets actiefs! Een spel? Wat voor één?

    Hebben jullie nog leuke ideeën? Weten jullie waar je realistische beelden kunt kopen van bijv. koeien, geiten, schapen, varkens, enz? (Intratuin heeft ze dat weet ik, maar misschien nog ergens?)

    Dankjulliewel! (K)



    Mijn eerdere vraag heb ik even onder een spoiler gezet:
    Ik weet niet of het mag, zo niet: het spijt me, vergeef me. Zo ja: super! Lees lekker verder, want ik heb jullie hulp nodig!

    Al jaren spookt het idee door mijn hoofd en nu, in mijn examenjaar op school, krijg ik de kans om mijn droom te verwezelijken (wow, wat klinkt dit allemaal dramatisch zo), namelijk: het opzetten van mijn eigen opvang! Een landbouwhuisdierenopvang, wel te verstaan.

    Ik vind dat er in Nederland te weinig steun is voor de landbouwhuisdieren. Er zijn ontzettend veel opvangen/asiels voor honden, katten en andere kleine huisdieren, er bestaan opvangen voor paarden en ezels, een opvang voor koeien, één voor ganzen en zelfs een opvang voor zeehonden, maar er is geen enkele opvang die zich richt op de andere dieren.. Dieren als geiten, schapen, lama's, enz. En ook deze dieren hebben hard hulp nodig! Jarenlang heb ik op verschillende boerderijen gewerkt en steeds weer viel het mij op dat er geen plek was voor dit soort dieren. De laatste tijd komt het ook steeds vaker in het nieuws.. Minivarkens die gedumpt zijn, verwaarloosde schapen die een nieuwe plek zoeken, of een geit die staat te vereenzamen omdat het geen maatje meer heeft.. En als er geen plek voor deze dieren gevonden kan worden, krijgen ze "een spuitje". Daar wil ik dus wat tegen gaan doen!

    Nu kan ik een heel boek schrijven over mijn plannen en ideeën voor Yardaël. En echt, ik wil jullie er best meer over vertellen, dus als je vragen hebt: alsjeblieft stel ze, superleuk! (Als je ideeën hebt, geef die alsjeblieft ook!) Maar wat ik op dit moment eigenlijk echt nodig heb van jullie, is: een vind-ik-leuk op Facebook.
    Zoals ik al zei ben ik dus met mijn opleiding bezig om een eigen bedrijf (in dit geval een opvang) op te starten. Over een half jaar is er een Dragons Den bij mij op school, waarbij de 10 beste bedrijven/ideeën (die de voorrondes hebben gewonnen) voor een jury mogen staan pitchen en daarmee een groot geldbedrag kunnen winnen! Om te kunnen laten zien dat mijn idee aanslaat en meer mensen achter mijn plannen staan, heb ik vind-ik-leuks nodig op Facebook. Het is lastig om deze te krijgen met een bedrijf dat nog niet bestaat, dus probeer ik het via deze weg.

    Zouden jullie, alsjeblieft, Yardaël een vind-ik-leuk willen geven? Dit is niet alleen een grote motivatie voor mij, maar laat toch ook mijn docenten en de juryleden (en klasgenoten zien) dat ik steun heb van buitenaf!
    Op de Facebookpagina wil ik iedereen op de hoogte houden van wat er nu gebeurd, leuke dierenweetjes/foto's/filmpjes delen, maar ook actueel nieuws over dieren.


    Link naar de Facebookpagina --> Klik!

    Jullie zouden mij echt helpen!
    En zoals gezegd: bij vragen, stel ze gerust, want ik kan nog uren doorpraten!

    Dankjulliewel!

    Dikke knuffel
    Yardaël

    De website heb ik ook helemaal zelf gemaakt. :x Is nog niet af!

    [ bericht aangepast op 30 okt 2017 - 21:47 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wervelwind schreef:
    Geliked! (flower)


    Dank u so much! (K)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    (Dit staat nu ook bovenin, ik vond dit nuttiger dan wéér een topic openen, om jullie niet vol te spammen!)

    Ik had weer een vraag m.b.t. het oprichten van mijn eigen bedrijf genaamd Yardaël (Als je wilt weten wat dit precies inhoudt, kun je even onder de spoiler lezen), maar om jullie niet continue lastig te vallen met wéér nieuwe topics over Yardaël, dacht ik dat ik het gewoon hier in kon gooien!
    Het oude onderwerp (een vind-ik-leuk voor op Facebook) geldt nog altijd, maar staat onder de spoiler..

    Mijn nieuwe hulpvraag is: ik moet voor de Dragons' Den & bedrijvenmarkt een eigen kraam inrichten om mijn bedrijf te promoten. Nu wil ik dit uiteraard op een originele, opvallende manier doen, want de beste kraam wint ook een prijs! Kunnen jullie mij hierbij helpen? Ik weet namelijk niet precies wat ik wil en heb ook geen ideeën meer.. De ideeën die ik al heb:
    - Eén zijkant dichtmaken (met bakstenenbehang vd Action) en hier foto's ophangen, voor een huiselijke sfeer en duidelijkheid.
    - Foto's (waarschijnlijk dus aan die zijkant, maar misshien wat meer)
    - Zo'n houten krat op z'n kant met wat stro erin en nog iets (een beeld?)
    - Uiteraard visitekaartjes, flyers, enz. Ik heb een shirt met logo aan..
    - Een mapje met krantenartikelen, feiten/cijfers/artikelen/weetikveel
    - Een schaaltje met katja varkenskoppen-snoepjes XD.

    En ik wil nog iets actiefs! Een spel? Wat voor één?

    Hebben jullie nog leuke ideeën? Weten jullie waar je realistische beelden kunt kopen van bijv. koeien, geiten, schapen, varkens, enz? (Intratuin heeft ze dat weet ik, maar misschien nog ergens?)

    Dankjulliewel!(K)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is op jouw school, maar misschien mag en kan je een hooi/stro baal als tafel gebruiken. Die is meestal van goede hoogte en anders twee op elkaar, en mensen zien gelijk wat voor bedrijf je bent.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Centurio schreef:
    Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is op jouw school, maar misschien mag en kan je een hooi/stro baal als tafel gebruiken. Die is meestal van goede hoogte en anders twee op elkaar, en mensen zien gelijk wat voor bedrijf je bent.


    Ik weet ook niet of ik deze mee mag nemen, maar zou het eens kunnen vragen! Is wel een leuk idee, inderdaad. :) Bedankt voor het meedenken!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.