• Hallo allemaal,

    Vandaag is een speciale dag voor mij. Daarom dacht ik, laat ik weer eens een topic maken! Het is namelijk 10 jaar geleden dat ik hier een account aanmaakte. TIEN. JAAR. GELEDEN.

    Quizlet zag er toen zo uit (deze link heb ik stiekem even uit de geschiedenis van Quizlet gehaald) klik hier

    In die 10 jaar heb ik hier echt zó veel meegemaakt. Ik zat in de brugklas en ik was fan van Tokio Hotel. Zo kwam ik hier terecht. Ik ging verhalen schrijven, omdat iedereen dat deed. Als series, toen nog. Maar schrijven was toch niet echt mijn ding en al gauw deed ik dat niet meer. Ik werd moderator en later administrator.
    En ik ging mensen ontmoeten. Heel veel mensen. Ik heb meer dan 100 individuen ontmoet door Quizlet sinds 2008. Dat was echt een grote hobby van mij; meeten. Over twee dagen is het een jaar geleden dat ik ben opgehouden met mijn crewfunctie hier. Het was genoeg geweest. Het afgelopen jaar heb ik hier nog een beetje rondgespookt. Ik vond dat het tijd zou zijn om mijn naam in Grijze_Krullen te veranderen als ik 10 jaar op Q zou zitten. Nu ben ik een echte Quizlet veteraan! Dus zie hier mijn nieuwe naam; tadaaaa. Alle credits naar Jolijn / SPECS die die naam al ruim een half jaar geleden bedacht heeft x)

    Ik weet niet hoe lang ik hier nog blijf rondspoken. Q is nog steeds een fantastische plek, maar ik merk dat ik heel veel nieuwe mensen niet eens ken die hier momenteel bekend zijn bij de meeste. Q is nu voor de nieuwe generatie (flower).

    Ik wil iedereen die ik hier heb leren kennen hartelijk bedanken voor de afgelopen 10 mooie jaren!
    Liefs, Emma

    Gefeliciteerd!!!!!!! Ik zit er deze maand trouwens zelf ook al zo lang bij :O


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Gefeliciteerd, Emma! :D


    Ik wil een tuin vol egels