• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 sep 2017 - 22:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Feline schreef:
    Ik heb vandaag mijn theorie examen van de auto en ik knijp 'm behoorlijk. Bah :/

    Succes!


    Caution first, always.

    (schreeuwt in de void) HET LEVEN NA SCHOOL IS ONGESTRUCTUREERD EN RAAR

    WAT DE FUCK MOET IK DOEN ALS IK IEDERE MORGEN VRIJ HEB

    HOE VUL IK DEZE TIJD IN HELP HELP HELP


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ryuji schreef:
    (...)
    Succes!


    Thank you (flower)


    26 - 02 - '16

    Oke beter ik ga vandaag schoonmaken. Ok beter nu. Uitstellen never helped anybody. UGH Ik wil niet help.


    The truth is out there.

    Wilberforce schreef:
    (...)
    Het is toch niet dezelfde enkel als de vorige keer, hoop ik? Of was dat een knie?


    yea zelfde enkel :')

    knie is ok


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Thank god klaar met schoonmaken, nu even liggen want ik ben kapot. Dan douchen en de rest van de dag overleven.


    The truth is out there.

    SHIT shit shit shit shit SHIT


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Tijd uitzitten is zo saaaaai. Ik wil gaan. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    Volgens mij ben ik wel echt ziek aan het worden (':


    Mhm?

    Ik kan hier echt zo moe van worden


    Caution first, always.

    Eeeen, de krampen zijn terug. Fml.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Urghhh. De zenuwen voor autotheorie beginnen echt teveel te worden en nu staat er iemand bij de bushalte die ik echt niet wil tegenkomen, zeker nu niet. Ik ga nog eens instorten. I can't handle this right now. ):

    Het kan dus erger; de bus is zojuist zonder pardon aan mij voorbij gereden dus ik ben bang dat ik de tijd niet eens ga redden. Fuck.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2017 - 14:30 ]


    26 - 02 - '16

    Heerlijk zo'n inspiratie bom. Weer 3 hoofdstukken geschreven. Gelukkig kwam de inspiratie nu wél op een goed moment


    "It means no worries, for the rest of your days"

    BEDJE. OMG. *belly flopt op bed*


    The truth is out there.

    Yellowstone schreef:
    (...)

    't was in de schuur en plots was er geen grond meer

    volgens mij veel geluk gehad en niks gebroken. mijn enkel doet wel vies veel zeer


    Nohhh, bah. Goed om te horen dat je niets hebt gebroken, maar alsnog, wat een enorme pech lijk jij de laatste tijd te hebben. Heel veel beterschap! <3 Ik hoop dat je voor de rest van je leven gewoon op plaatsen zult staan waar wel grond is.

    ---

    Meteen al de vijfde reactie op een van mijn eerste posts op YouTube ooit is een enórme rant over Donald Trump die echt compleet uit het niets komt omdat tot dat punt helemaal niets over Trump was gezegd in de thread, hoe wonderbaarlijk dat ook is. Fjkfdlsj, ik geniet hier meer van dan zou moeten. Dit is performance art. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan