• Ik was de laatste ^^

    Je bent ontzetten pretty. Echt niet te geloven.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik vind je echt een superlief persoon en je profielfoto is ook zo fijn om langs te zien komen c:


    Caution first, always.

    Ik vind je overkomen als een heel rustig persoon, maar tegelijkertijd ook enthousiast en positief. ^^


    Oeh jij komt zo aardig over! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ehm, goals enzo? I mean, heb je ooit naar je profiel gekeken? En je sig? En je avatar? Het is fucking pretty.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je bent ontzettend goed in schrijven en tekenen, naar wat ik heb gezien, en daarnaast lijk je mij echt een ontzettend leuk en spontaan persoon ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Delphine, nu kan ik eindelijk zeggen dat je zo C U T E bent omg je bent een balletje van fluff en schoonheid en je bent een geweldige schrijfster aaah


    Heaven is a place that we all have

    Jouw profiel is echt goals (lol)
    En je lijkt me erg aardig.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Je bent heel aardig en een aanwinst voor het forum :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik vind je super tof!


    26 - 02 - '16

    Erieka, wat ben jij een sterk persoon • hoe jij je in al die jaren dat ik op Q. zat boven iedere tegenslag hebt geplaatst, is echt bewonderingwaardig! Plus je liefde voor katten is too cute.


    Stranger things 😍
    Volgens mij ben jij zo’n persoon dat altijd de juiste verwoording weet te vinden (lol)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik had geen flauw idee dat je 13 was? Je komt enorm volwassen over? I feel tricked.


    Heaven is a place that we all have

    Wow, je bent een actief Quizlid


    Every Beautiful Dream Needs A Dreamer

    Leuke sig!


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~