• Ik was de laatste ^^

    Ik vond je heel sterk in de tweede rondebij de bemiddelaarsverkiezing en dat is altijd goed, want het toont dat je jezelf goed weet te verkopen, wat niet iedereen kan.


    Heaven is a place that we all have

    Aaads! Je profiel is zo leeg omg, maar eigenlijk is het best wel heel mooi zo! Ik weet zeker dat jij uitgroeit tot een super creatief persoon want dat ben je nu al ontzettend!

    Ik heb jou altijd op Q gewaardeerd omdat je leuke nieuwe dingen kunt bedenken en de boel levend houdt


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Jij had HeiHei als username en omg Hei Hei is mijn spirit animal dus yes I like you

    En ik ken je niet zo goed maar wat ik van je heb gezien op het forum vind ik je heel aardig!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jou profielfoto is echt heel schattig ;o


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Jouw verhaal is zo inspirerend voor mensen, like je geeft niets om wat anderen denken en je leeft voor jezelf. Echt props naar jou!


    Heaven is a place that we all have

    Jij bent super neat-o dude. Yassss. 🤗


    The truth is out there.

    Ik vind je super tof en heb respect voor je 🍀


    26 - 02 - '16

    Jouw poezen/katers zijn zo mooi! En je maakt ook hele mooie foto's! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Je bent een geweldige bemiddelaar en ik heb enorm veel respect voor jou. ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xanthieeee :D

    Jij bent echt een van de grootste schatten op Quizlet, en dat meen ik. Iemand die ik een enorm goede vriend van me kan noemen. Ik kan echt niet wachten tot we weer een keer kunnen afspreken! Enneh, jouw fotografieskills zijn om jaloers op te zijn :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben echt ontzettend jaloers op jouw prachtige lay-outs en verder kom je echt op me over als een ontzettend aardig en sterk persoon.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je bent ontzettend aardig, en nogmaals, je maakt echt goede rollen. Jep ik blijf dit zeggen maar ik meen het haha


    obsessive rage

    Je gedichten zijn erg mooi! En je username trouwens ook (:


    And then we'll see it.

    Je username is echt super cute