• Ik was de laatste ^^

    Ik moet jou wel aardig vinden want anders kom je me stalken. :'D Nee maar je bent oprecht leuk en lief hehe


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matts, je bent echt heel erg wijs en met jou heb je altijd prijs want je bent een tof wezen en nu gaan we samen lezen en jij bent een konijn dat er vast en zeker mag zijn bAM. (joehoe)


    Heaven is a place that we all have

    Ads jij getalenteerd wezen jij vrolijkt het forum echt ontzettend hard op en jij bent gewoon jij en onmisbaar op Q punt.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vind je altijd erg aardig op het forum en liefde voor je username!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik vind jou erg aardig overkomen (lol)
    En je hebt een mooie username en profielfoto.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2017 - 17:32 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik had eerst helemaal niet door dat je nieuw en 13 was haha, ik had je echt ouder en meer ervaren ingeschat of zo. Klinkt misschien weird maar je komt erg volwassen over en je bent een leuke aanwezigheid hier ^^


    obsessive rage

    Je hebt een positieve aanwezigheid hier op Q. Ook maak je hele mooie complimenten hier in dit topic. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind je username echt geweldig en de Vlinderactie was leuk, alleen had ik geen tijd. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind dat je als een soort 'Quizlet ouder' over komt. Dat je goed bekend bent op deze site en professioneel doet. En natuurlijk dat je vriendelijk bent ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik vind je profiel echt heel erg mooi, maar het is nog leuker om een mede Brother Bear fan te zien! You rock. *O*


    Je hebt een erg mooi profiel!


    obsessive rage

    Je bent echt een hele goede vriendin die denkt aan anderen en aan jezelf. Je durft te zeggen wat je vindt waarbij ook je gevoel maar hebt genoeg empathie om gemene opmerkingen eruit te houden.
    Je profiel, karakters en verhalen zijn perfect, gewoon perfect, waar ik altijd naar op kijk en het ook zou willen. Alles wat jij zegt (of typt) klinkt allemaal zo professioneel, alsof je er veel verstand van hebt.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Je hebt echt een heel cool profiel :)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik vind het heel dapper van je dat je dat topic over je dochtertje opende. c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind het leuk dat je altijd erg actief bent op het forum, je usernames zijn leuk en je lijkt me heel erg slim.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"