• Ik was de laatste ^^

    Je geeft een positieve uitstraling op Quizlet en je geeft lieve complimenten hier. Een beetje standaard, maar ik denk dat je een gezellig iemand bent. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind dat je Quizlet verrijkt doordat je goede ideeën hebt en leuke dingen organiseert.


    26 - 02 - '16

    Leuke, lieve meid! Ik vind het leuk dat je zo'n passie voor het fotograferen van je dieren hebt. ^^

    Je vrolijkt Q echt ontzettend hard op met al je leuke en originele ideeën ^^

    [ bericht aangepast op 3 dec 2017 - 18:47 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vind het leuk dat je op een positieve manier actief bent op Quizlet :)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Jij bent echt een geweldig persoon. Oh, en je kan goed foto's maken


    obsessive rage

    Je bent altijd super honest op de dingen die je plaatst.(heart2)

    Ik vind jou zo'n iconische user, ik kan je echt gewoon niet missen op het forum. Je humor is echt ook gewoon on point.


    Heaven is a place that we all have

    Je bent een lieverd en je weet iedereen altijd op te vrolijken.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je bent echt een ontzettend lieve en vrolijke aanwezigheid op het forum, en daarnaast lijk je me echt een heel aardig persoon. ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Echt een hele mooie username. En ook jij geeft mooie lieve complimenten. Ga zo door! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Je profiel is PRACHTIG! En je ziet eruit alsof je heel veel bijdraagt aan deze site. Dankjewel daarvoor!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je schrijft echt prachtig, oh en als je fan van Brendon bent, moet je wel cool zijn


    obsessive rage

    Elke keer als ik je profielfoto zie, kan ik hem alleen maar meer waarderen. Vind hem echt mooi!

    Je bent een hele lieve vriendin en ik ben blij dat we dan ook hele goede vriendinnen zijn. <3


    One Who Travels A Higher Path.