• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 9:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^Net bouwvakkers. Die hebben altijd commentaar op vragen met kont, curve en grote boezem.^


    Nobody Say It was easy

    Inderdaad. Ik loop expres al niet meer hard in een legging en niet in een strak shirt, zodat ik geen opmerkingen 'uitlok'. Echt belachelijk dat zulke maatregelen nodig zijn.


    I am an idiot, I move.

    Het is zo ongemakkelijk wanneer mensen zomaar vragen of ik bijwerkingen heb van de hormonen. Ja, ik merk veranderingen, en nee, ik ga niet vertellen wat dan, omg :')


    Caution first, always.

    Noct schreef:
    Het is zo ongemakkelijk wanneer mensen zomaar vragen of ik bijwerkingen heb van de hormonen. Ja, ik merk veranderingen, en nee, ik ga niet vertellen wat dan, omg :')

    Oh damn nosy people are the wooooooooooorst!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Izunia schreef:
    (...)
    Oh damn nosy people are the wooooooooooorst!

    Ja omg, ik zou dat echt niet zomaar vragen :W Helemaal niet als ik ze amper ken.

    Also

    [ bericht aangepast op 16 okt 2017 - 20:15 ]


    Caution first, always.

    Noct schreef:
    (...)
    Ja omg, ik zou dat echt niet zomaar vragen :W Helemaal niet als ik ze amper ken.

    Also


    A++ for the gif reference c:
    Het is ook hun zaken totaal niet. Gewoon lekker laten vragen hoor! c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waddles schreef:
    Inderdaad. Ik loop expres al niet meer hard in een legging en niet in een strak shirt, zodat ik geen opmerkingen 'uitlok'. Echt belachelijk dat zulke maatregelen nodig zijn.


    echt he? Dat geld hetzelfde als het dragen van crop t-shirts en hele korte rokjes. -.- Typisch mannen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2017 - 20:19 ]


    Nobody Say It was easy

    Tangled the Series is hilarisch


    Deep inside, I've never felt alive

    s/o naar MiniLadd for physically inviting me into their life for 4 days from thursday because I wouldn't c: jk jk I'm very excited to see Craig again.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nou ben je lekker klaar mee.... Wel mogen betalen voor de reparatie van je telefoon en gewoon een half gerepareerde telefoon terug krijgen waardoor je m nu via Itunes zelf mag herstellen...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Izunia schreef:
    (...)
    A++ for the gif reference c:
    Het is ook hun zaken totaal niet. Gewoon lekker laten vragen hoor! c:

    Haha Parks & Rec <3


    Caution first, always.

    Facepalm. --"

    Ik ga maar schrijven aan mijn piratenORPG.
    (pirate)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ahhhhhh de nieuwe Discovery aflevering maakt me zo gelukkig op zoveel manieren 😊😊😊


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kijk totaal niet uit naar morgen en overmorgen, want het is weer volgeboekt. En ik sta ook nog eens met de tofste collega, kuch. :W Hopelijk loopt er niet te veel fout waardoor ze gaat stressen...


    Ik wil een tuin vol egels

    Omg... Hij is zo fucking lief! Ik smelt hier gewoon van...


    16 - 09 - '17