• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 9:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben deze persoon op YouTube echt eeuwig dankbaar. Anders had ik hun laatste optreden nooit kunnen zien.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wow ik heb ECHT geen zin in vandaag.


    The truth is out there.

    Gozer, stop met cute zijn. Deze crush is echt niet gezond.


    Stenenlikker

    Ik ga vast dood T_T


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hephaistion schreef:
    Gozer, stop met cute zijn. Deze crush is echt niet gezond.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hoop dat de cv ketel bijna hangt. Ik wil echt naar die kidsday op mijn werk _O_

    Edit: geen kidsday voor mij vrees ik
    Jammer...

    [ bericht aangepast op 16 okt 2017 - 13:23 ]


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Shiiiit om half drie wakker worden stond niet op de planning


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Caution first, always.

    een grote gedeelte van de dames vals en achterbaks kunnen zijn. Ik moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig 80% van de dames niet meer kan uitstaan. Alleen maar tuttig doen en vals en achterbaks tegen je doen. Ik spreek uit eigen ervaring.


    Nobody Say It was easy

    Als het aan mij lag zou ik op dit moment voor altijd onder een steen gaan wonen en nooit meer met iemand praten, want jemig ik vind contacten hebben de laatste tijd echt zo vreselijk en ik weet niet waarom. Maar ik kan er echt slecht tegen en het liefst zou ik mezelf tegoed doen met een eenzame toekomst als einzelgänger.


    i wanna die with you once or twice.

    I know, I don’t like me either.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waar blijf je?


    16 - 09 - '17

    Ik stress ik stress ik stress ik stress ik stress ik stress ik stress ik stress!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Izunia schreef:
    Ik stress ik stress ik stress ik stress ik stress ik stress ik stress ik stress!


    Wel 8x achter elkaar. :O


    Nobody Say It was easy

    Ik weet ook weer waarom ik 's avonds hardlopen haat. Mannen, houd gewoon je klep als ik voorbij sjok. Er zijn echt geen opmerkingen nodig en je hoeft geen stukje met me mee te lopen. ARGH.


    I am an idiot, I move.