• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 9:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rewritten schreef:
    Ga ik nu te snel of niet....


    16 - 09 - '17

    alsjeblieft geen referendum


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik denk dat ik maar weer eens een boek ga lezen - I mean, het is vakantie. Nu kan ik alleen niet kiezen, zucht


    There are poems inside of you that paper can't handle

    ECHT WAAR ik probeer deense kinderliedjes te luisteren om te oefenen EN DAN BEGIN JIJ OOK FUCKING DEENSE LIEDJES TE ZINGEN ALSJEBLIEFT KAN JE IETS ANDERS DOEN WANT JE KAN FICKIBG DEENS FUCK OFF

    can i jump out of the car


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Klote origin errors!!


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Remiinds schreef:
    Klote origin errors!!


    Bij jou ook al? Bij mij begon Origin te janken over dat ik een cd moest hebben, terwijl ik al mijn spellen online gekocht heb en dus geen cd heb ??


    [ bericht aangepast op 15 okt 2017 - 21:41 ]


    26 - 02 - '16

    OMG STOP MET ZINGEN you’re annoying me af


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het is zo zwaar....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet ook weer hoe iedereen over me denkt.


    She's imperfect but she tries

    Ugh, hoe typ ik dit mailtje? "Beste docent, we vinden het erg aardig van u dat u aanbied om te helpen met boodschappen doen, maar we willen het liever zelf doen omdat we anders bang zijn dat het awkward wordt"???

    [ bericht aangepast op 15 okt 2017 - 22:26 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    THEO FRANCKEN IS ZO EEN EIKEL
    wth
    echt
    het beste is nog dat hij nou geïnsinueerd heeft dat hij zelf een rechtse populist is
    wat hij ook is, maar ja, normaal gesproken hoor je een nv-a'er dat niet toegeven natuurlijk
    ARHGIRQROEPIZ
    dat die kerel aub eens naar tadzjikistan verhuist of zo
    of neen, lol, soedan of zo
    eikel


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    'What's the big idea?' is echt mijn favoriete uitspraak ooit. Thanks, Tidus. c:


    Caution first, always.

    Hopelijk heb ik morgen de tijd om m'n profiel af te maken. Alleen de gifs nog en dan zijn ze voldoende geëerd.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat muziek en een lief woordje al kan doen... Kan weer even lachen.


    16 - 09 - '17

    Ugh, ik weet echt niet of ik dit mailtje goed verwoord heb, maar nu heb ik het al verstuurd. Mailtjes sturen die niet echt vanuit jezelf komen en mailtjes sturen naar docenten blijven toch struggles voor me, ik denk hier ook veel te veel over na misschien.


    "Take my advice; I don't use it anyway."