• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Some people are really dramatic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    my dad ‘on the videos I saw you where finishing something in one time which was definitely not water’

    ehh ja hahaha dat noemt m’n adje 🤷🏻‍♀️


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I wouldn't call this living. Rather surviving even though all you wanna do is stop breathing for ever.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dat was echt fucking eng..


    16 - 09 - '17

    Ik heb het gevoel dat ik elk mailtje dat ik stuur te veel overdenk en gezien ik best wel veel moet mailen, maakt dat het best wel lastig. Ik weet gewoon niet wat ik hierin moet zetten, maar het is wel voor iets dat ik echt graag wil. Zucht, misschien overdenk ik alles gewoon te veel.
    Edit: en na het versturen heb ik dan ook nog altijd een 'ugh, had ik dit wel zo moeten zeggen??'-gevoel, zeker als het gaat om een mail naar iemand die ik niet persoonlijk ken. Ik zou willen dat ik gewoon mailtjes kon sturen zonder me over dit soort dingen druk te maken, haha.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2017 - 0:49 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Echt geeeeeen zin om naar de les gaan. Zeker omdat het altijd zo ver is op maandagochtend. In zwijnaarde begot. D: Misschien moet ik maar skippen, kan beter vier uur op mezelf leren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik moet naar de winkel, maar ik wil niet uit bed :c


    Smile. You're beautiful. <3

    Gaaaawd wat voor mensen trek ik aan hé. Bah! :'D


    Smile. You're beautiful. <3

    Geeen zin in schoonmaken bluh.


    The truth is out there.

    Why are you not working. D:


    Take me to wonderland

    O ffs, we hadden het bijna gedaan. God.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn mening hierover is best bruut, dat heb ik al eerder gemerkt, maar ik vrees een beetje dat het niets zal veranderen.
    Also de antwoorden op HLN zijn zo cringy? Dat je niet altijd perfect typt tot daaraan toe, maar hoe kan dit zelfs?

    Why am I so ruuuude~

    [ bericht aangepast op 30 okt 2017 - 13:53 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben school nu al zat. En wat super leuk, nog 54 dagen tot de kerstvakantie.

    Ugh.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik word zo blij van mensen die snel terugmailen (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Mijn voet doet nog steeds pijn van zaterdag men


    i wanna vincent van gogh cry in a corner