• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Ik moet eigenlijk nog eten gaan maken, maar er ligt nog een berg afwas en ik heb geen zin meer mweh. Volwassen zijn sucks.


    26 - 02 - '16

    HEILIGE TRUTTOLIA het is af


    Mhm?

    Update over mijn dag: ik stond op en trok mijn laptop mee aan het oplaadkabel en nu werkt het scharnier aan één kant niet meer zonder te kraken en het scherm lichtjes open te buigen en de laptop gaat dus niet meer dicht

    Maarrrrrrr de scones zijn wel geweldig gelukt dus HA, fuck jou, slechte dag. Ik kan dingen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil het liefst gewoon slapen nu...


    Stenenlikker

    Wanneer je thee wilt zetten en het water maar niet kookt en je er een kwartier later achterkomt dat je het dopje van de fluitketel niet dicht hebt gedaan. En dat je er überhaupt geen water in hebt gedaan. I really need more sleep.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stranger things seizoen 2. 'nough said.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik kan niet wachten tot ik mijn eigen laptop weer terug heb want dit schiet niet op zo


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Reageer verdomme


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik kan wel huilen. Solliciteren in het Frans.
    Cruel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ok ben best wel trots op mijn profiel. Nice. Nice.


    The truth is out there.

    HAHAHA IK GA STUK HIER! DAT EGO VAN DIE GOZER! :'D


    Smile. You're beautiful. <3

    omg ik word hier zo nerveus van ik weet niet wat ik wil ahhhhh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ergens wil ik 'Valo' weer terugnemen fndjks


    Caution first, always.

    wie is er naar Amerika geweest en weet nog leuke dingen om te bezoeken? :'D ik weet niet wat ik wil doen na mijn studie daar en in principe heb ik nog dertig dagen als ik daar klaar ben en ik wil denk ik niet meteen terug naar huis maar wat moet ik dan wel doen ????

    EDIT — ik zit dichtbij de Niagra Falls en redelijk dichtbij NYC dus die ga ik soweiso al wel zien lol. hetzelfde geldt voor Rochester

    [ bericht aangepast op 29 okt 2017 - 21:15 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    My mum thinks I’m pretty :3


    Mhm?