• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    *Krijgt factuur van huisvesting.
    *Denkt: oh! Dat moet ik naar mijn pa doorsturen! Tekst: "Hey paps! Hier zijn ze weer, mes excuses. ;) Love you xxx"
    *Drukt op: "antwoorden" ipv "doorsturen"

    JOEPIE
    nu krijgt huisvesting deze mail
    dat kan ook enkel mij overkomen


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    o__e


    Caution first, always.

    Ik bedoel ik wist rationeel gezien wel dat ik een beetje eenzaam was hier, maar het is pas nu mijn familie weer weg is dat ik de pijn ervan echt voel

    holy fuck au au au kom terug Engeland maakt me depressief, mama. ):


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zoek het toch eens zelf uit. Ik ben jullie slaaf niet!


    Smile. You're beautiful. <3

    Gaaaaaaar.
    Die meiden zijn wel leuk, maar ook verschrikkelijk vermoeiend.


    Stenenlikker

    Waarom ben ik iemand die alles vooruit schuift tot het aller allerlaatste moment?
    Fuck me.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sommige mensen weten ook echt niet wat ze willen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik weet 75% zeker dat het aan mij ligt dat ik me vandaag zo erger aan alles in dit huis, maar dat maakt het allemaal niet minder frustrerend. Luister naar me, mensen. Het is volgens mij niet zo heel ingewikkeld

    ((en tegelijkertijd heb ik het gevoel dat ik dit weekend iedereen in de weg loop en niet doe wat mensen dan wel van me vragen en waarom kunnen jullie deuren niet sluiten en dit is de eerste keer in lange tijd dat ik zo blij ben dat ik uit huis ben maar dat is vooral omdat ik me hier op het moment gewoon niet goed voel en dat is niet een ding waar ik dus eigenlijk blij van word, bah, bah, bah))

    (((en de nummer één reden dat ik hier vanmiddag nog ben is dat ik gebruik wilde maken van een oven met meer ruimte dan één rond bordje maar nu staat mijn moeder al in de keuken cupcakes te bakken en oh mijn god wat heb ik een belachelijke problemen holy shit)))


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik ben dus gewoon begonnen aan lessen in voguen. yas


    Heaven is a place that we all have

    Sorry maar die klant was SCHIJTIRRITANT. Uuuugh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom reageer je nu niet?


    Stenenlikker

    Duimnagel gisteren ingescheurd en eraf gegaan. Toen kwam ik er gisteren achter dat ik precies die vingernagel gebruik om de slotjes van mijn armbanden open te krijgen voordat ik ze af doe voordat ik naar bed ga. Dus ik hoop dat ie snel weer aan groeit.


    Physics is awesome

    Stiekem is het mijn grootste frustratie dat onze oven kapot is en dat dit waarschijnlijk nog wel een heeeeeeele lange tijd zo zal blijven. Maar ik wil pizza. :c Ik wil mijn emotie-vreetfood. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik weet eigenlijk nog steeds niet of die crush voor jou er nog is en of die wederzijds is, maar dat zal wel niet, maar ik verwacht dan niet om een leukere schoonfamilie te krijgen dan die ik nu heb als ik voor jou kies en daarmee mijn vriend achterlaat.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ga nou eens wat doen verdorie


    There are poems inside of you that paper can't handle