• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    (huil) Ikwerd dordbedreigt!

    Het zou fijn zijn als je even reageert. :')


    This ain't no place for no better man.

    Ik ben weer 14


    Caution first, always.

    Strife schreef:
    Ik ben weer 14


    Mag ik jouw tijdmachine ook gebruiken?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    (...)

    Mag ik jouw tijdmachine ook gebruiken?

    Gewoon naar de muziek luisteren die je toen luisterde 🙌🏻


    Caution first, always.

    Net mijn cosplay voor DCC zaterdag bij elkaar besteld, nu maar eens hard gaan werken aan die voor zondag, want als ik die niet perfect krijg ga ik hem ook niet dragen ook. ooh zo leuk om hoge eisen aan mezelf te stellen. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er is één (1) ding dat mij nog nooit heeft teleurgesteld aan op mezelf wonen, en dat is dat ik iedere dag zelf mag koken. Ik weet dat dat iets is waar mensen over klagen en als je er niets aan vindt kan ik het begrijpen, maar het maakt mij vreemd ontspannen en gelukkig


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    When mensen geen engels kunnen maar het wel proberen en het je dood erg irriteert. :W

    ohshit ik moet donderdag weer naar die vrouw toe en ohmylord de laatste keer vertelde ik echt een van de dingen die ik niemand eerder heb verteld en ik ben doodsbang wtf.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Alleen nog de epiloog en hij is af. So satisfying (blush)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Square schreef:
    Er is één (1) ding dat mij nog nooit heeft teleurgesteld aan op mezelf wonen, en dat is dat ik iedere dag zelf mag koken. Ik weet dat dat iets is waar mensen over klagen en als je er niets aan vindt kan ik het begrijpen, maar het maakt mij vreemd ontspannen en gelukkig


    Mocht ik ooit op mezelf gaan wonen, neem ik jou met me mee. xp


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik zit weer helemaal in Pokémon Go and i luf it


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hell yes, ik ga 5 november naar de Pokémon film. Zo ontzettend veel nostalgie ;D


    26 - 02 - '16

    Uuuugh, allemaal dingen regelen en opzoeken, zodat je nieuwe werkgever jouw contract kan opmaken, maar sommige dingen snap ik gewoon niet hoe het werkt en help :C
    Volwassen zijn is soms zo stom...


    Stenenlikker

    I want you. :c but you don't want me. You certainly don't act that way. Muh. Ik wil je niet uit mijn hoofd zetten. :c


    Smile. You're beautiful. <3