• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Ik haat mijn hoest
    Kga gewoon dood hier D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Nog maar zeven dag! ZEVEN totdat ik mijn favorieten eindelijk met z'n viertjes op het podium ga zien. =D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ik weet dat het geen nieuws is maar. ik ben gewoon zo dol op star trek

    het maakt me zo blij en er is zoveel van en het is positief over de toekomst maar gaat ook in op heel diepe en deprimerende en vreselijk relevante shit terwijl er in andere afleveringen tribbles en bizarre science en random mariachi bands zijn en iedere crew is min of meer een perfect voorbeeld van de found family trope waar je mij letterlijk wakker voor kunt maken en! ik houd van star trek!!!!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Korte nacht


    16 - 09 - '17

    Dauphine schreef:
    Ik haat mijn hoest
    Kga gewoon dood hier D:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wow waarom heb ik deze kledingcombo niet eerder gemaakt ook al heb ik dit shirt net half gemold. Naja combo voor 1x dan maar. Meh.


    The truth is out there.

    I don’t even know what the fuck I’m doing at this point.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh, wauw. Ik gaf ook niets om haar. Ik kwam alleen pas achter nadat ik niet meer praatte.


    i wanna die with you once or twice.

    Ugh, wat is dit voor rottaak?
    En ik ben nog niet eens begonnen, ha


    Mhm?

    IK HAAT TOETSWEEK


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ben nu toch wel benieuwd wat er is.


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik besef me net dat ik nu elk weekend in november een feest heb en dat ik doordeweeks elke dag moet werken. I'm going to be a zombie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben gewoon helemaal uitgeblust... Ik ben echt kapot... Ik heb gewoon genoeg van alles en iedereen...


    16 - 09 - '17

    Had ik maar een goede pc :c


    Caution first, always.

    Het was te lang dat ik de eerste Harry Potterfilm voor het laatat gezien had, oh my gosh. Ik was helemaal vergeten hoe schattig en klein Hermione Ron, Harry en bijna iedereen toen was.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis