• Praattopic 1
    Rollentopic


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School •
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Shadowsinger
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Shadowsinger
    ~ Roxanne "Roxie" Kinsey Burnett|18||1.9 - Taeralsahfer
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Maluma
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -Solmeron
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Taeralsahfer
    ~ Kioshi Hara|18|spoiled little brat|1.10 - Salaryman

    • Tieners van Jefferson High •
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Weegie
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Rasalghul
    ~ Sam Curtis|17|Fraudeur|1.10 - Salaryman
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Maluma
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Rasalghul
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - IrisWestAllen
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh
    ~ George Jayden Burnett|19|Double trouble|1.9 - h1gh


    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Geschiedenis
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Aardrijkskunde
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Team •
    Sport: American Football
    Team: WCHS Tigers
    Mascotte: X
    Cheer outfit: (WCHS ipv. A. Een tijger ipv. vogel)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 19:55 ]


    El Diablo.

    JUNIPER “JUNI” LIA CALLAGHAN
    18 – Badass – at Rebecca’s - neutral

    Juniper stond ongeduldig op haar voeten heen er weer te springen, het duurde haar te lang voordat de deur open ging. Niet veel later ging de deur open, gevolgd door een Rebecca die met haar telefoon in haar handen stond. Juni vermoedde dat ze net haar berichtje gelezen had. Een glimlach sierde haar lippen.
          ”Hey,” zei Rebecca glimlachend. Juni begroette haar terug met een glimlach en een zwaai met haar hand. “Kom verder,” vervolgde Rebecca toen, waarna ze opzij stapte om Juni naar binnen te laten. Juni reageerde hierop door naar binnen te lopen.
          Eenmaal binnen merkte Juni al snel dat ze bekeken werd door Becca. “Moet je je nog omkleden?” vroeg ze dan ook niet veel later. Juni keek haar met een grijns aan. “Yup, ik wil graag comfortabel zijn op een feest,” zei Juni terug en ze stak haar tong uit. Daarna sloeg ze met haar hand op haar tas.
          ”Nee grapje, alles zit hier in. Je kan moeilijk in een jurkje gaan motorrijden, right?” grinnikte ze, waarna ze richting Becca’s kamer liep. Vanwege de talloze keren dat ze hier al was geweest, kende ze het huis uit haar hoofd.
          ”Jij ziet er trouwens wel on fleek uit, op wie moet jij indruk maken vanavond?” zei Juni daarna tegen haar, waarna ze haar hoofd even naar Becca draaide. Ze stak haar tong nogmaals uit.
          ”Een kleine tip: drink dan maar niet teveel alcohol,” grinnikte ze, waarna ze Becca’s kamer binnenwandelde.[/face]


    That is a perfect copy of reality.

    Eadlin Rowan Hamilton


    17 jaar ◮ Queen of Codes ◮ In the corner ◮ Alone ◮ Outfit

          Haar jurk zat oncomfortabel. Dat was het eerste waar Eadlin achter kwam terwijl ze aan de band om haar middel zat te sjorren. Het was sowieso al een heel gedoe geweest om een jurk uit te kiezen die niet verschrikkelijk vloekte met haar haarkleur. Gelukkig voor haar had Collin haar geholpen met het uitzoeken van de jurk anders was ze waarschijnlijk met een saaie zwarte cocktail-dress de winkel uit gehuppeld.
          Eadlin was nooit zo geïnteresseerd in mode geweest. Haar leven bestond voornamelijk uit codes en dat was het. Ze had niet veel vrienden – al was ze van mening dat ze deze niet nodig had wanneer ze haar laptop als gezelschap hield.
          Vandaar dat ze ook alleen aankwam op dit feest. In eerste instantie had ze niet gewild, maar toen ze hoorde dat iedereen kwam – echt iedereen – besloot ze om toch te gaan.
          Langzaam liep ze de zaal in. Ze kneep haar ogen dicht voor het licht dat er fel inscheen. Even verblind, moest ze moeite doen om haar ogen scherp te laten stellen. Wiebelend op haar hakken liep ze uiteindelijk in de richting van een hoekje waar de minste mensen stonden. Ze sloeg haar armen om haar heen en besloot om eerst de situatie te analyseren voordat ze zich erin zou storten. Tussen al die dansende lichamen...

    [ bericht aangepast op 13 april 2018 - 9:49 ]


    I have seen my own sun darkened

    ROXANNE "ROXIE" KINSEY BURNETT

    Trouble cannot be avoided. You either go looking for it or it comes looking for you.

    18 | Double Trouble | Prom | Tyler | Dress


    "Voor jou altijd, mi cielito.. Maar je gaat mij denk ik niet eens nodig hebben," antwoordt Tyler en hoewel het alleen maar slaat op het feit dat ik in een Ivy binnen wil raken springt mijn brein meteen weer naar andere zaken. Hij heeft geen idee hoe zeer ik hem nodig zal hebben... "Ik weet niet eens hoe zo'n scout eruit ziet, is dat haar?" Ik volg zijn blik richting een dame en schiet even in de lach. Nátuurlijk valt zijn oog op vrouwelijk volk, hoe kan het ook anders. Subtiel probeer ik het logo op haar pin te zien, en al snel kom ik tot de ontdekking dat ze niet van Yale, maar Harvard is. Ik schud zachtjes mijn hoofd naar Tyler, als teken dat we haar niet zoeken.
    "Misschien kan ik wat Spaanse sweet talk voor je doen, maar je kunt het ook zelf aan, I'm sure," gaat hij ondertussen verder. Ik trek geamuseerd een wenkbrauw op en voel een glimlach op mijn lippen komen. Dan neem ik Tyler bij zijn das en trek hem wat dichter naar me toe.
    "Is er iets dat ik niet aan kan?" grinnik ik, al begin ik mezelf die vraag ook oprecht te stellen. "Bovendien zijn mijn oren de enige waar jij je Spaanse sweet talk in mag fluisteren, kerel," ga ik verder, alvorens hem nog snel een kusje te geven - misschien een heel klein beetje als claim.
    De afgelopen maanden waren niet perfect gelopen, in mijn ogen. In de bende waren er enkele dames -al vind ik dat woord niet echt passend- die geprobeerd hadden om ook van Tyler's Spaanse trekjes -ahum- te kunnen genieten. Hij was er niet op in gegaan, maar prettig vond ik het zeker niet. Ik vind het dan ook helemaal niet jammer dat er "toevallig" gestolen voorwerpen in hun namaak Gucci tassen werden gevonden, waardoor ze de deur gewezen werden. Ook niet handig, als je die dingen rond laat slingeren. Dan vraag je er praktisch om, toch?
    Ik kan het niet helpen een beetje een zelfvoldane blik te hebben. Iedereen acht me zo onschuldig, en zo heb ik het liefst. Het grootste gevaar schuilt altijd in de kleinste hoekjes.
    "Vanavond is er niks gaande, toch?" vraag ik stilletjes, doelend op eventuele deals of uitwisselingen die meestal in crowds gebeuren. Het is niet dat ik bezwaar heb tegen Tyler's activiteiten, maar op dit moment hangt er gewoon veel van af.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Rebecca Matilda Pierce


    18 Years | Jefferson High | At her place | With Juni | Outfit

    “Yup, ik wil graag comfortabel zijn op een feest,” merkte Juni op, kort trok Rebecca haar wenkbrauw op, bij Becca ging comfort ook boven fashion, maar bij een feestje als vanavond zag ze er toch graag nog een beetje net uit. Juni sloeg dan ook al snel op haar tas om aan te tonen dat dit toch niet was wat ze de rest van de avond aan zou houden. ”Nee grapje, alles zit hier in. Je kan moeilijk in een jurkje gaan motorrijden, right?” zei Juni, Rebecca knikte. 'True, that,' zei ze, hoewel Rebecca moest toegeven dat ze het nog nooit had geprobeerd. Ze had wel een paar keer op een motor gereden, maar met een jurkje dat niet. Niet dat Rebecca vaak een jurkje aan had geprobeerd trouwens, daar bleef ze meestal wel weg. Rebecca kon zich gewoon nooit helemaal comfortabel voelen in jurkjes.
    Ondertussen liep Juni al naar boven toe naar Rebecca haar kamer. Juni was vaak genoeg in huize Pierce geweest om de weg naar Rebecca haar kamer te kunnen vinden. Rebecca liep haar vriendin snel achterna. ”Jij ziet er trouwens wel on fleek uit, op wie moet jij indruk maken vanavond?” zei Juni toen ze Rebecca haar kamer binnen liepen. 'Dank je,' zei Rebecca. 'Mijn moeder was het er niet zo zeer mee eens, het was niet vrouwelijk genoeg of zoiets.' Rebecca rolde overdreven met haar ogen om aan te duiden dat ze het zó niet eens was met haar moeder. Wat nou niet vrouwelijk genoeg? Toen Rebecca eerder door had gevraagd kon haar moeder amper uitleggen wat dat labeltje vrouwelijk nou eigenlijk was, dus Rebecca had het hele punt niet echt begrepen.
    'Maar in ieder geval, op wie ik indruk moeten maken?' Rebecca dacht even na. 'Op wie niet, we zien wel wat de avond brengt.' zei Rebecca lachend terwijl ze zich op haar bed liet ploffen. ”Een kleine tip: drink dan maar niet teveel alcohol,” zei Juni, waarna Rebecca een korte lach over haar lippen liet rollen. 'Wat, ik kan prima over alcohol.' zei Rebecca lachend terwijl ze het paar hakken opzocht die ze bij haar outfit wou gaan dragen.
    'En jij Juni, zijn er nog jongens die jou speciale aandacht vanenavond kunnen verwachten?'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Dantae Cross

    ”It ain't about how hard you hit.
    It's about how hard you can get hit and keep moving forward."

    • Nineteen • Fighter • Jefferson High • At Maddie’s •

    Met een vragende blik kijkt mijn blondine even naar me op, waarop ik mijn hoofd iets kantel en geduldig afwacht of ze me gaat vertellen wat haar dwars lijkt te zitten. “Ja hoor,” klinkt het dan. Heel even pers ik mijn lippen op elkaar, niet overtuigd van haar antwoord omdat iets in haar gezicht me een ander verhaal lijkt te vertellen, maar ik besluit er niet direct op te hameren. De beloftes die we elkaar dit keer aan de start hadden gemaakt zouden er vast wel voor zorgen dat het er alsnog uit kwam, of dat hoopte ik toch.
          ”Ik vraag me enkel af of het hele gebeuren tussen Roxie en Tyler goedkomt, want ze stort zich soms nogal head of heals op dingen, maar goed. We will see. Anyway, wat heb je?”
    Ik grinnik zacht en breng haar dan mee naar de auto, waar ik haar cadeautje op de stoel naast me had neergelegd. “Ik denk wel dat dát weer goed zal zitten tussen die twee, dat moet haast wel,” breng ik onderweg uit, waarna ik Maddie’s hand eenmaal bij de auto aangekomen weer loslaat. Vervolgens open ik het portier en pluk het witte doosje van de zetel af waarna ik deze aan Maddie voorhoudt. “Naawh, Dan, ik vind het heel lief van je dat je daaraan gedacht hebt.” klinkt het haast direct. Een grijns siert mijn lippen terwijl ik de corsage uit het doosje haal en deze om haar pols doe. Heel even stap ik daarna naar achteren en laat opnieuw mijn donkere kijkers over haar heen glijden. De jurk die ze droeg leek haar rondingen extra te benadrukken en gaf gelukkig niks teveel daarvan weg; wellicht net genoeg om het iets te verdomd sexy te maken. Maar ze hoorde bij mij en dat nam niemand me vanavond meer af.
          ”Ik ben blij dat je hem mooi vind, het past perfect bij je jurk.”
    Heel even slikte ik als ik me besef dat de blonde schone voor me, me absoluut niet koud laat en leid mezelf dan af door mijn lippen kort op die van haar te drukken. “Wil je met jouw auto gaan of met een uber?” vraagt de blondine me dan. Direct gebaar ik naar mijn auto. “Ik dacht eraan om heen te gaan met mijn auto zodat ik en terug met een uber,” reageer ik en loop dan om de auto heen zodat ik het portier voor haar kan openen. “Ik pik hem morgen later dan wel weer op.”


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bella Lodge
    17|(Not so) New girl|@Home w. Kioshi|Dress


    ‘Echt? Hoezo twijfelde je?’ Vraagt hij tussen het dansen door.‘Het leukste aan een school lijken mij de feestjes. Ik vind het hier veel gezelliger dan alleen zijn thuis. Ik hoop dat je geen spijt hebt dat je hier bent gekomen.’ Ik glimlach en schud mijn hoofd. 'Totaal geen spijt, ik heb het leuk. Maar het is de eerste keer dat ik naar zo'n feest ga zonder mijn vaste groep, snap je?' zeg ik. Jarenlang heb ik alles gedaan met mijn vaste vriendengroep, een verandering als dit is heel wat. Maar niet verschrikkelijk. Hij tilt zijn hand op en ik draai een snelle pirouette. ‘Mijn chauffeur Ken is heel goed in de tango dansen. Alsjeblieft niet zeggen tegen hem dat ik dit heb gezegd. Hij schaamt zich.’ Ik grijns speels. 'Misschien moet ik hem maar eens uitnodigen, voor een danspartner bij mijn danslessen.' zeg ik speels.
    ‘Amerikanen kleden zich zo stijlvol en zelfverzekerd,’ zegt hij dan opeens en ik volg zijn blik. Ik knik en bijt op mijn lip. Zo was het vroeger bij mij ook, maar we zijn hier nou eenmaal om te veranderen eh. ‘U-uhm.. ik bedoel.. het is een compliment,’ Ik glimlach. 'Weet ik,' zeg ik. ‘Ik moet beter mijn best doen om te integreren,’ zegt hij dan. ‘Uh-ik bedoel- er is veel dat ik in dit land kan leren. Bella, als ik vragen mag, wat is voor jou het belangrijkste dat je hier hebt geleerd?’
    Ik hou mijn hoofd wat schuin en denk even na. 'Je bent al goed op weg hoor,' zeg ik en knik. 'Uhm, ik denk dat je gewoon open-minded moet zijn maar ook weer niet jezelf totaal verliezen, snap je? Dan kom je denk ik wel ver.'

    Tyler Jay Santiago
    19|Badboy/Criminal|@School w. Roxie


    Ik grijns bij het zien van haar geamuseerde blik en glimlach. Dan trekt ze me wat dichter naar haar toe met mijn das en gelijk kijk ik haar uitdagend aan. "Is er iets dat ik niet aan kan?" grinnikt ze en ik haal mijn schouders op. "Bovendien zijn mijn oren de enige waar jij je Spaanse sweet talk in mag fluisteren, kerel," gaat ze verder gevolgd door een snel kusje. Ik lach zachtjes. 'gotcha darling.' fluister ik. Ik buig mijn hoofd naar haar nek en plaats wat vederlichte kusjes, terwijl mijn hand ondertussen naar haar onderrug glijd.
    "Vanavond is er niks gaande, toch?" vraagt ze me stilletjes en ik trek wat terug, waarna ik mijn hoofd schud. 'Tenzij er opeens een groot noodgeval is, niet nee.' zeg ik en glimlach lichtjes. 'Andres heeft me de avond vrij gegeven na de deal van een paar dagen geleden.' vervolg ik. De deal was huge en heeft de bende veel opgeleverd, een avondje vrij mag dan ook wel. Andres gunde me sowieso al wel veel. Het is toch handig als een van de oudere leiders je als familie ziet. Ik leg mijn handen op haar heupen en trek haar wat dichter tegen me aan. 'You okay darling?'


    El Diablo.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:34 ]

    Nolan Fergus Hamilton
    18 || Second in Command || Football Quarterback || Willow Creek High || I NEED to stay sober || Geo & Sebastian || Suit

    Ik grijnsde bij Sebastian's woorden op mijn vraag en gaf hem een lange knuffel. Ik had hem zo gemist en ik was dolblij dat hij er weer was. Ik vertelde hem dan ook dat ik hem erg gemist had zonder enig greintje sarcasme bij zijn vraag. Sebastian bewees maar weer waarom hij de koning van de school was. Ik stond hier compleet van de wijs, en hij bleef zo koel. Ik had geen idee hoe hij het deed. Voor de dames ongeduldig zouden worden door ons onderonsje, stelde ik maar voor om iets te drinken te halen. Geo's reactie was goud en haar hand op mijn borstkas was iets waar menig jongen van droomde, en haar woorden al helemaal. Ik vond het zeker geen slecht idee, mocht de avond leiden tot hetgeen wat ze insinueerde, maar nu was het nog wel erg vroeg. Ik keek even naar Kayla, die inmiddels al aan het rondkijken was op zoek naar een eigen prooi. "Tuurlijk, GG. Er is altijd plaats voor jou." Ik drukte een kus op haar wang. Terwijl zij door ging over iets leuks, wat drank en of drugs inhield. Ik voelde me er niet echt comfortabel bij, maar wilde ook geen party-pooper zijn, zeker niet omdat ik de twee pas net weer terug had. Gelukkig redde Sebastian mijn nek, of hij het nu door had of niet. Hij zei dat de flessen wel konden blijven liggen. Gezien Colin het feest had gepland, zou er hier vast wel drank te vinden zijn, en kon ik cola drinken zonder dat ik helemaal ergens anders heen moest lopen, of iets moest afslaan. Sebastian wendde zich vervolgens op Kayla, maar die was te druk bezig met haar eigen plannen om het echt te merken. Toch trok mijn date zachtjes aan mijn arm net voor ik met Sebastian en Geo weg wilde lopen. Ik draaide mijn hoofd haar kant op, en kreeg meteen een kus op mijn lippen gedrukt. De kus veranderde kort in een tongzoen, maar als snel verlieten haar lippen weer die van mij. "Het was gezellig, maar ik zie daar een verloren Junior die me veel beter kan gebruiken dan jij." Ze kneep nog kort in mijn bil, en weg was ze. Het was een goede bedpartner, maar Kayla was veel te simpel om een hele avond mee door te brengen.
    Ik volgde Sebastian en Geo tot de dranktafel, die inderdaad vol stond met flessen en bekertjes drank en frisdrank. De verleiding om te vragen voor een glas Vodka was heel groot, en het enige wat me tegenhield, waren mijn nagels die zich inmiddels al zo diep en krampachtig in mijn handpalm hadden geboord, dat mijn knokkels wit waren en er mogelijk bloed uit mijn hand zou komen. "Wat willen jullie?" vroeg ik aan mijn beste vriend en zijn date, terwijl ik toch een bekertje pure cola pakte. Ik was trots op mezelf dat ik dit deed, maar tegelijkertijd kostte het zoveel moeite, dat het wel duidelijk was dat ik nog een hele lange weg te gaan had. Ik nam een slok en probeerde mijn vrije hand iets te ontspannen. Dit feest moest leuk zijn, en met Sebastian bij mijn zijde, wilde ik dit nog eens extra, maar de verleiding van drank maakte het toch allemaal een beetje lastiger.


    Bowties were never Cooler

    Georgina "Geo" Phoenix Ramírez
    18|The Vixen|@School w. Sebastian & Gus|Dress


    "Tuurlijk, GG. Er is altijd plaats voor jou." had Gus gezegd gevolgd door een kus op mijn wang, waardoor ik tevreden kijk. 'Laten we die flessen nog even voor een ander moment bewaren' antwoordde Sebastian en ik haal onschuldig mijn schouders op. Kan ook natuurlijk. Er verschijnt al snel weer een grijns op mijn lippen als ik zijn hand op mijn kont voel. 'Ik weet zeker dat er genoeg momenten zijn waarop we niet zo makkelijk aan drank kunnen komen en wel een heerlijk drankje kunnen gebruiken, dan kunnen we altijd jouw kluisje nog leeghalen. Laten we nu gewoon voor de drank van school gaan' Ik knik. 'Goed punt, waarschijnlijk na een van de lessen van Peck ofzo.' zeg ik en ril even. Eng mannetje vond ik het, onze biologie leraar.
    Ik neem snel afscheid van Kayla en volg dan de jongens naar de dranktafel. Dat werd tijd, geloof me niet verkeerd. Ik mocht Kayla en soms was ze heerlijk gezelschap. Maar nu wou ik toch even de volledige aandacht van twee van mijn favoriete mannen hier. "Wat willen jullie?" vroeg Gus en ik glimlach naar hem. 'Vodka Redbull voor mij. Ik moet nog een avond door,' zeg ik en haal dan mijn schouders lichtjes op. 'En misschien de nacht, maar dat hangt er van af.' zeg ik dan onschuldig met een blik die ook net iets te onschuldig oogt. Wanneer ik de beker overhandigd krijg neem ik een slok. 'Dus heren, wat zijn jullie plannen voor vanavond?' vraag ik ze dan met een zweem van een grijns op mijn lippen.


    [ bericht aangepast op 16 april 2018 - 23:25 ]


    El Diablo.

    JUNIPER “JUNI” LIA CALLAGHAN
    18 – Badass – at Rebecca’s - neutral

    Juniper was zonder het te melden al naar boven gelopen, Becca haar snel volgend. Juni was dusdanig vaak in dit huis te vinden, dat de eigenaren van dit huis het geeneens meer verbaasden als Juni plotseling de kamer binnenwandelde.
          Toen ze eenmaal in Becca’s kamer waren, zag Juni haar outfit voor het eerst pas goed en gaf ze haar vriendin een compliment erover. “Dank je..-” antwoordde Rebecca, “-… Mijn moeder was het er niet zo zeer mee eens, het was niet vrouwelijk genoeg of zoiets,” vervolgde het meisje toen. Ze rolde overdreven met haar ogen om aan te duiden dat ze het totaal niet eens was met haar moeder. Juni grinnikte even.
          ”Negeer je ma, ik vind het juist wel classy zijn,” antwoordde Juni en ze gaf Becca een bemoedigende glimlach.
          ”Maar in ieder geval, op wie ik indruk moeten maken?” zei Rebecca toen, doorgaand op het tweede deel van Juni’s opmerking. Juni keek haar vragend aan. Ze zag Rebecca nadenken. “Op wie niet, we zien wel wat de avond brengt,” vervolgde ze toen lachend, terwijl ze zich op haar bed liet ploffen. Juni grinnikte ook.
          ”Een kleine tip: drink dan maar niet teveel alcohol,” zei Juni daarna, waarop Becca weer een korte lach over haar lippen liet rollen. “Wat? Ik kan alcohol prima aan,” zei ze lachend, terwijl ze
    een paar hakken opzocht die ze bij haar outfit wilde gaan dragen. Juni trok haar wenkbrauw op. Zij herinnerde haar toch anders, maar ze zei niks. Becca was waarschijnlijk zo dronken dat ze het hele voorgeval vergeten was - of Juni was zo dronken dat ze het zich verkeerd herinnerd had.
          ”En jij Juni, zijn er nog jongens die jou speciale aandacht vanenavond kunnen verwachten?” vroeg Becca toen uit het niets. Juni, die net haar jurkje uit haar tas aan het halen was keek op. “Hm?” vroeg ze. Ze richtte haar blik op Becca.
          ”Ik hoef alleen maar indruk te maken op mezelf,” antwoordde ze toen, waarna ze Rebecca een knipoog gaf en haar jurkje begon aan te trekken. Het was een kort, simpel en elegant, zwart jurkje. Juni hield nooit van veel poespas. Zodra het jurkje goed zat, draaide ze zich om naar Becca.
          ”En?” vroeg ze met een glimlach.


    That is a perfect copy of reality.

    ROXANNE "ROXIE" KINSEY BURNETT

    Trouble cannot be avoided. You either go looking for it or it comes looking for you.

    18 | Double Trouble | Prom | Tyler | Dress


    "Tenzij er opeens een groot noodgeval is, niet nee. Andres heeft me de avond vrij gegeven na de deal van een paar dagen geleden." Een zucht van opluchting rolt over mijn lippen. Ik weet niet of ik het vandaag had aangekund constant over mijn schouder te moeten kijken. Bovendien werkt Tyler, op zijn manier, ook hard en is het hem wat mij betreft zeker gegund om een keertje gewoon een tiener te kunnen zijn. Misschien moet ik het hem vanavond maar niet vertellen, hem gewoon nog een keertje een zorgeloos bal laten hebben en alle plezier dat daarmee gepaard gaat.
    "You okay darling?" Ik besef dat ik een beetje in het niets gaan staren was, en hoewel Tyler mijn gedachten niet kan lezen voel ik me toch een beetje betrapt.
    "Jawel," glimlach ik, misschien een beetje te snel. "Nerveus," vervolg ik. Logischerwijze zou het vanzelfsprekend zijn dat ik nerveus ben om de scout te ontmoeten, en ik hoop dan ook grondig dat Tyler daar vanuit zal gaan, en niet verder zal vragen naar de reden. Ik druk kort een kusje op zijn lippen, in de hoop hem hiermee lang genoeg af te leiden tot ik een idee heb hoe ik het gespreksonderwerp op iets anders kan brengen.
    Wanneer ik plots mijn mobiel hoor afgaan, allang blij dat het niet de kentoon is van Jeff, ben ik heel even niet van plan om te kijken - tot ik in de gaten krijg dat mijn telefoon niet de enige is die iets binnenkrijgt. Ook die van Tyler geeft de berichttoon, net als die van iedereen om ons heen. Nieuwsgierig open ik het smsje. Mijn interesse wordt enkel groter als ik het nummer niet blijk te herkennen.

    FROM: UNKNOWN

    Beste studenten; Willow Creek en Jefferson - wat mij betreft zijn jullie allen even laag bij de grond,

    laat ik mezelf even voorstellen. Ik ben "X", jullie grootste nachtmerrie.
    Om echter aan te tonen dat ik de slechtste niet ben, wil ik jullie alvast waarschuwen dat geen enkel geheim nog veilig is. Ik hoor alles, zie alles, wéét alles. En binnenkort zullen jullie ook alles weten.

    Geloof je me niet? Dat komt nog wel. Ik kan het namelijk bewijzen. Maar wie zal ik al eerste mijn kunsten tonen? Het koppeltje dat zo verliefd in elkaar's armen staat te dansen? Oh, de mogelijkheden voor hen zijn eindeloos. Ik moet natuurlijk ergens beginnen, en ik weet precies waar:
    Tyler Jay Santiago, weet je cielito dat ze alleen maar een lokmiddel is om Madison stikjaloers te krijgen? Of heb ik dat net verklapt? Oops.

    Tot snel, wormen.

    X


    Het eerste dat in me opkomt is dat ik nog liever had gehad dat het een bericht van Jeff was. Ik slik een keer moeilijk terwijl ik mijn ogen nog een aantal keer over de woorden heen laat gaan, al lukt het me de laatste keer niet vlotjes meer omdat ze tegen wil en dank beginnen te wateren.
    "Tyler?" Ik richt mijn blik op zijn gezicht, hopend op slechts één antwoord; dat dit een ziekelijke grap is en er niks van aan is.
    Liefst zou ik me met hem naar buiten willen begeven - ik voel de ogen van mijn medestudenten op mijn lichaam branden- maar ik weet dat ik hiermee wellicht alleen de roddel zou bevestigen in de ogen van de anderen. Ik doe mijn best zo rustig mogelijk te blijven ademhalen, vechtend tegen het opkomend gevoel van misselijkheid.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Tyler Jay Santiago
    19|Badboy/Criminal|@School w. Roxie


    "Jawel," glimlacht ze en ik druk nog een snelle kus in haar nek, voor ik haar aankijk. Dat was snel. "Nerveus," vervolgt ze en ik knik met een lichte glimlach. 'Het komt wel goed babe,' fluister ik en druk mijn lippen weer zacht in haar nek terwijl ik mijn handen op haar middel laat rusten. Ik hoor haar mobiel af gaan maar trek nog niet terug, tot ik vervolgens de mijne en een hele hoop anderen hoor afgaan. Wat krijgen we nou? Ik zucht en met tegenzin laat ik haar los, waarna ik mijn mobiel pak.
    FROM: UNKNOWN

    Beste studenten; Willow Creek en Jefferson - wat mij betreft zijn jullie allen even laag bij de grond,

    laat ik mezelf even voorstellen. Ik ben "X", jullie grootste nachtmerrie.
    Om echter aan te tonen dat ik de slechtste niet ben, wil ik jullie alvast waarschuwen dat geen enkel geheim nog veilig is. Ik hoor alles, zie alles, wéét alles. En binnenkort zullen jullie ook alles weten.

    Geloof je me niet? Dat komt nog wel. Ik kan het namelijk bewijzen. Maar wie zal ik al eerste mijn kunsten tonen? Het koppeltje dat zo verliefd in elkaar's armen staat te dansen? Oh, de mogelijkheden voor hen zijn eindeloos. Ik moet natuurlijk ergens beginnen, en ik weet precies waar:
    Tyler Jay Santiago, weet je cielito dat ze alleen maar een lokmiddel is om Madison stikjaloers te krijgen? Of heb ik dat net verklapt? Oops.

    Tot snel, wormen.

    X

    Ik frons lichtjes en lees het wel drie keer. Wat voor zieke grap is dit dan? Tuurlijk heb ik Maddie interessant gevonden, ik blijf een jongen, maar dat was al snel over toen Roxie en ik echt close werden. Dit klinkt trouwens ook echt alsof ik stapelverliefd op haar was, wat zeker niet het geval was. Een beetje aandacht proberen te trekken is heel wat anders. "Tyler?" hoor ik dan en ik kijk op. Hoe dan ook, ik moest het uit gaan leggen. En als ik ergens niet goed in ben... Ik zucht en kijk kort om me heen, voor ik mijn hand op haar rug leg. 'Kom,' mompel ik en begeleid haar rustig naar buiten.
    Ik stop bij de muur en leun er tegenaan. Mijn handen belanden al snel weer op haar middel en ik trek haar wat naar me toe. 'Luister, ik ga niet liegen.. Ik vond Maddie wel interessant. Maar dat was voordat wij wat hadden, voordat wij eigenlijk echt... Closer waren.' begin ik en streel ondertussen zachtjes met mijn duim over haar zij. 'En misschien wou ik een beetje aandacht trekken maar dat is allang over.' vervolg ik. 'Echt, sinds ik jou goed leerde kennen kan ik aan geen enkele andere vrouw denken. Goed misschien Rihanna en Megan Fox, maar dat zijn uitzonderingen.' ik lach zacht. 'Het klinkt heel cheesy, maar het is zo.'

    [ bericht aangepast op 19 april 2018 - 22:18 ]


    El Diablo.


    Madison Sofie Caldwell
    prankster | willow creek | with dantae | at her house | dress

    "Ik denk wel dat dát weer goed zal zitten tussen die twee, dat moet haast wel.“
          "Hmm." Ik weet gewoon niet wat er van moet vinden. Tyler staat er nou niet bepaald om bekend dat hij vaste vriendinnetjes heeft, en god, die jongen moet hopen dat ik hem niet weet te vinden wanneer hij Roxie kwetst.
          Uit het niets heeft Dantae een corsage te voorschijn gehaald, waar ik dolblij mee ben. Het maakt het iets goed dat hij geen pak aanheeft. Het is me ook niet ontgaan dat hij me goed aan het bekijken is.
          ”Ik ben blij dat je hem mooi vind, het past perfect bij je jurk.”
          Ik druk een kus in zijn hals. "Dat de jurk je bevallen is, had ik al opgemerkt ja," grinnik ik, en ik werp hem een plagerige knipoog toe, waarna ik hem vraag hoe hij naar het feest wilt gaan.
          “Ik dacht eraan om heen te gaan met mijn auto zodat ik en terug met een uber. Ik pik hem morgen later dan wel weer op.”
          "Oh, maar je blijft wel slapen, toch?" vraag ik, ditmaal op een zachtere toon. Ik had er eigenlijk op gerekend en zelfs al dingen in huis gehaald voor morgenochtend. Om zelf te maken ook nog, niet het laten doen door de huishoudster.
          Voor Dantae kan antwoorden, klinken er echter twee luidde, verschillende bliepjes achter elkaar. Met een zucht open ik de sms, en met hoe meer ik lees, hoe strakker ik mijn lippen op elkaar pers. Kan alles verdomme niet gewoon voor één keer goed gaan. "Dantae, geloof me alsjeblieft wanneer ik zeg dat er niks is tussen Tyler en mij. Ik heb één keer een hook-up met hem gehad, en af en toe haal ik wat drugs bij hem, maar dat is het. I promise. Wat dit ook mag zijn," ik wijs naar mijn mobiel, "het is niks."

    .

    i take superhot shower because i like to practise burning in hell


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ROXANNE "ROXIE" KINSEY BURNETT

    Trouble cannot be avoided. You either go looking for it or it comes looking for you.

    18 | Double Trouble | Prom | Tyler | Dress


    De stilte waarmee hij mijn blik beantwoordt belooft niet veel goeds, en elke seconde die voorbij tikt kost he me meer en meer moeite om niet te gaan huilen. Het enige dat me er momenteel van weerhoud te staan janken als een kind is mijn laatste restje trots en mijn eindeloze koppigheid.
    "Kom." Ik haal wat schokkerig adem en laat me, als in een roes, door Tyler naar buiten leiden. Ik heb het gevoel alsof ik een verschrikkelijk nare droom ben beland, waaruit ik elk moment kan ontwaken. Als proef op de som knijp ik ongezien een keer in mijn eigen onderarm. Een pijnscheut bevestigt echter dat ik wel degelijk wakker ben.
    Voor ik het goed en wel in de gaten heb, bevind ik me plots opnieuw in de armen van Tyler. Dit keer lukt het me echter niet om hem aan te kijken. Ik durf gewoon niet. Als ik slecht nieuws moet krijgen dan heb ik geen enkele behoefte om daarbovenop getrakteerd te worden op een blik vol medelijden.
    "Luister, ik ga niet liegen.. Ik vond Maddie wel interessant." Ik bijt op mijn onderlip en sluit mijn ogen, terwijl ik mijn gezicht nog verder afwend. Ik wist dat hij wel eens met haar geflikflooid had, maar ik was er altijd van uit gegaan dat dat puur voor de fun was. Nooit had ik er bij stil gestaan dat hij misschien wel oprechte interesse in mijn nichtje had kunnen hebben. Een scherpe steek trekt door mijn hart heen, gepaard met een flinke opflakkering van misselijkheid. Niet nu, kleintje. Alsjeblieft. "
    Maar dat was voordat wij wat hadden, voordat wij eigenlijk echt... Closer waren." Er loopt een rilling langs mijn ruggengraat als hij zachtjes mijn zij streelt en ik ben danig in de war dat ik niet weet of ik hem moet vragen op te houden of nooit te stoppen. Het enige dat me nu wel duidelijk begint te worden is dat degene die de hele school van dit fucked up gegeven op de hoogte heeft gebracht misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben.
    "En misschien wou ik een beetje aandacht trekken maar dat is allang over. Echt, sinds ik jou goed leerde kennen kan ik aan geen enkele andere vrouw denken. Goed misschien Rihanna en Megan Fox, maar dat zijn uitzonderingen." Ik kan de humor van de situatie er helaas niet in zien. Niet op dit moment. En zelfs de goddelijke lach op Tyler's lippen weet me niet op te beuren. "Het klinkt heel cheesy, maar het is zo." Hoewel de link helemaal niet bedoeld is doet de gedachte aan kaas mijn glas spuitwater van net weer een beetje naar boven komen. Ik weet echter te vermijden dat ik nu daadwerkelijk weer moet spuien door diep adem te halen en mijn ogen kort te sluiten om alle prikkels een beetje buiten te houden.
    "Wat had je gedaan als het wel Maddie's aandacht getrokken had?" vraag ik. Ik zou willen kunnen beweren dat ik een beter persoon ben dan dit; dat ik hem op zijn woord kan vertrouwen, dat ik zeker ben van mijn plekje in zijn hart en dat ik boven gemene roddels sta. Ik ben echter ook maar een mensje, met heel veel onzekerheden en heel veel hormonen die alles nog meer in de war sturen. "Hoe kan je iemand zo gebruiken?" stel ik ook de tweede vraag die in mijn gedachten doolt luidop. "Waar had ik dan gestaan?"


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Tyler Jay Santiago
    19|Badboy/Criminal|@School w. Roxie


    "Wat had je gedaan als het wel Maddie's aandacht getrokken had?" vraagt ze en ik bijt kort op mijn lip. Daar had ik nooit over nagedacht, Roxie vond ik namelijk al snel vele malen interessanter. "Hoe kan je iemand zo gebruiken?" Ik kijk wat weg en zucht. "Waar had ik dan gestaan?" Ik speel met mijn vingers en blijf stil. 'Daar heb ik nooit over nagedacht, toen leerde ik jou goed kennen,' zeg ik zachtjes en ik kijk niet op. 'Kijk, ik heb een fout gemaakt, dat weet ik,' begin ik zacht. 'En ik probeer het niet goed te praten, maar ik wil dat je weet dat alles tussen ons echt is voor mij. Al sinds we begonnen te daten heb ik naar niemand anders omgekeken.' Ik glimlach zwakjes en kijk dan op om mijn blik over haar te laten gaan.
    Ik laat een hand kort over de korte stoppels op mijn gezicht gaan. 'Geloof het of niet, maar je bent een van de meest belangrijke personen in mijn leven nu. Het is misschien snel om te zeggen maar ja...' prevel ik zacht en zucht even. 'Ik h-... hoop dat ik het niet al verpest heb maar dat zou wel echt wat voor mij zijn.' Ik lach even zacht en kort, voordat ik nog een zachte kus op haar wang weet te plaatsen. Dan trek ik me echter terug en kijk weg van haar, waarna ik een sigaret opsteek om mezelf een houding te kunnen geven.


    El Diablo.