• Praattopic 1
    Rollentopic


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Shadowsinger
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Shadowsinger
    ~ Roxanne "Roxie" Kinsey Burnett|18||1.9 - Taeralsahfer
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Maluma
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -Solmeron
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Taeralsahfer
    ~ Kioshi Hara|18|spoiled little brat|1.10 - Salaryman

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Weegie
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Rasalghul
    ~ Sam Curtis|17|Fraudeur|1.10 - Salaryman
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Maluma
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Rasalghul
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - IrisWestAllen
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh
    ~ George Jayden Burnett|19|Double trouble|1.9 - h1gh


    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Geschiedenis
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Aardrijkskunde
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Team •
    Sport: American Football
    Team: WCHS Tigers
    Mascotte: X
    Cheer outfit: (WCHS ipv. A. Een tijger ipv. vogel)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 19:55 ]


    El Diablo.

    Georgina "Geo" Phoenix Ramírez
    18|The Vixen|@Car w. SebastianDress


    Met een soepele beweging haal ik de lippenstift nog even over mijn lippen en dan grijns ik naar mijn spiegelbeeld. Geen wonder dat ik mijn status heb, ik bedoel. Kijk naar dit plaatje. De jurk was perfect en paste bij mij, gelukkig was geld nooit een probleem. Snel doe ik mijn sieraden in -een choker, oorbellen en armband van echte diamanten- en sta dan op. Let's see... Ik pak de kleine clutch en stop de laatste spullen erin, waarna ik mijn schoenen pak. Mijn vertrouwde Louboutins. Dan werp ik nog een laatste blik in de lange spiegel op mijn muur. Een korte lach rolt over mijn lippen, perfect. Bijna. Ik tuit even mijn lippen en kan het dan toch niet laten om mijn borsten wat beter in het jurkje te trekken. If you got it you flaunt it right? Ik grijns weer, Sebastian heeft misschien wel geluk vanavond. Niet dat hij zal klagen waarschijnlijk, maar anders zijn er nog altijd meer leuke jongens en meisjes op het feest no? Die van Jefferson hebben ook wel wat.
    Ik hoor de bel gaan en ik loop snel door naar beneden. Showtime. Ik gooi de deur open en laat mijn blik over hem gaan, waarna ik goedkeurend knik. 'Je ziet er goed uit' complimenteerde hij me ondertussen waardoor ik weer opkijk. 'Well thank you handsome,' knipoog ik. Ik heb dit gemist' zei hij vervolgens waarna hij zijn armen om me heen sloeg. Ik leun wat tegen zijn lichaam en sla mijn armen om zijn nek. 'Ik heb ons gemist' fluisterde hij verlangend in mijn oor waardoor er weer een duivelse grijns op mijn gezicht verscheen. Ik lach zachtjes als ik zijn handen op mijn billen voel en laat mijn lippen zachtjes over zijn nek gaan. 'Mag ik die prachtige jurk bij je uit trekken?' fluisterde hij plagend waarna hij me optilt. Ik lach weer speels en druk een paar kussen in zijn nek. 'Hmh, ligt eraan hoe goed je voor me gaat zijn vanavond.' zeg ik op een speelse toon en eenmaal in de auto sla ik mijn benen over elkaar.
    'Gordel om' Ik lach zachtjes maar pak de gordel niet. Ik haat gordels. Ik laat mijn nagels zachtjes over zijn bovenbeen gaan voor dit vervangen wordt door mijn vingers die steeds dichter naar zijn mannelijkheid glijden. 'Ik heb je gemist,' zeg ik zachtjes. Ik grijns en tik zachtjes met mijn vingers op zijn trots, enkel tegengehouden door een stukje stof. 'Every inch of you.' vervolg ik en buig dan grijnzend naar hem toe. 'Je zat zoveel in mijn hoofd, dat ik gewoon mijn ondergoed ben vergeten vanavond. Dat bedenk ik me net. Oeps.' fluister ik en druk dan langzaam een zachte kus op zijn kaak. Ik trek mezelf terug en zo ook mijn hand die ik vervolgens door mijn haar laat gaan. Dan kijk ik weer naar hem met een veel te onschuldige blik in mijn ogen. 'Welcome back.'


    El Diablo.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:33 ]


    Jazmín Valeria Fuensanta
    “If you show me you don’t give a fuck,
    I’ll show you that I’m better at it.”

    • Nine-teen • Jefferson High • With Sami • Outfit

    Nog een laatste keer controleerde ik mijn make-up voor de spiegel en rolde mijn lippen subtiel een keer over elkaar op de donkere kleur lippenstift goed uit te smeren voor het met haast geen mogelijkheid meer van mijn lippen af te halen was. Vervolgens schikte ik mijn vingers de losse slag in mijn haren en plaatste ik mijn voeten in een paar pumps. Ik had uitgekeken naar vanavond, wat meer te maken had met dat het weer eens een avondje uit was en welke gezelligheid betekende tezamen met hopelijk wat drank, maar het allerbelangrijkste was met wie ik hem mocht gaan delen. Een glimlach verschijnt op mijn lippen als ik de auto al hoor aankomen, doordat het raam van mijn slaapkamer op een kleine kier open stond. Tevreden verlaat ik mijn slaapkamer en open eenmaal beneden gauw de voordeur, hopende dat mijn date niet al te ongeduldig begon te raken.
          ”Ik weet niet hoe lang ik het volhou op dat bal als je er zo ongelofelijk sexy uitziet, Jaz,” bracht Sami uit eens ik in de opening verscheen en hij haast direct ongegeneerd zijn blik over me heen liet glijden. Ik grinnikte zacht, niet verbaasd of geschokt vanwege het feit dat zijn blik voor een paar seconde langer op mijn voorgevel bleef hangen. “Wie zegt dat je het vol moet houden tot het einde?” prevel ik zoet en met een ondeugende blik alvorens ik zijn kus gretig beantwoord. “Wou je iemand imponeren vanavond?” Opnieuw krullen mijn mondhoeken zich op en glijdt ditmaal mijn blik over hem heen. Ik had geweten dat hij niet in een pak zou komen, dit had hij duidelijk aangegeven gehad, maar hij was hier voor me en dat deed me al meer dan goed. Niemand stal deze man van mijn zijde af, niet als het aan mij lag tenminste. Daarom antwoordde ik subtiel en met een stille hint die alleen voor hem was weggelegd.
          ”Slaag ik er in dan?”
    Met een schuine blik kijk ik hem aan en zwier kort een keer met mijn jurk alvorens eens een rondje om mijn as te draaien zodat mijn blote rug ook getoond werd aan hem, waar de jurk erg laag uitgesneden was en precies genoeg verhulde om het sexy te houden. “Ga je mee, Fuensanta?” Al vleiend stak hij zijn hand uit, waar ik zonder aarzeling de mijne in legde. “Met jou altijd,” glimlachte ik en stapte naar buiten zodra ik mijn spullen had gepakt. “Als je het maar laat om met iemand anders naar huis te gaan,” zegt Sami dan. Met een glimlach op mijn lippen kijk ik schuins naar hem op en schud lichtjes met mijn hoofd. Ik was de laatste maanden met niemand anders naar huis gegaan dan hem; hij was de enige geweest waar ik die behoefte en nood nog bij had.
          ”Natuurlijk niet,” reageerde ik daarom dan ook en verstrengelde mijn vingers met het zijne. “Maar dat geldt evengoed voor jou.” Zoetjes staarde ik naar opzij en schonk hem een van mijn meest veelzeggende blikken. Hoewel ik blij was met de jongen langs me en ik in stilte kon toegeven inmiddels stapelgek op hem te zijn, werd ik onzeker van het gegeven dat ik niet goed wist waar we ons nu bevonden. We waren samen, maar helemaal niks was officieel, waardoor ik het gevoel had dat hij zomaar weer bij me vandaan kon gaan. Ik haatte die onzekerheid, want alleen hij wist die bij me weg te nemen.
          ”Alleen jij en ik, toch?”
    Eens we bij zijn auto aankomen draai ik me naar hem toe en plaats mijn lippen op de zijne, waarbij ik mijn hand in zijn nek leg en mijn lichaam tegen hem aan vlei als stille hint wat hij anders moet missen na vanavond. “Laten we een paar dansjes en drankjes doen samen,” mompel ik tussen onze lippen door en draai me van hem af om de auto in te stappen.



    [Dantae komt asap!]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Isabella Eleana Thomassen
    Owen schudt zijn hoofd. "Ik had andere plannen voor ons Isa, kom, stap in."
          Ik frons lichtelijk terwijl ik om de auto heen loop, naar de passagier kant. Owen en plannen, meestal ging dat niet heel goed samen. In tegendeel zelfs.
          "Het is niks al te geks hoor," zegt Owen eindelijk, wanneer we bij school aankomen. Van de achterbank haalt hij een fles drank te voorschijn. Natuurlijk. In Owen's plannen waren vaak drank en drugs betrokken.
          "En? Is het een goed plan of wat?" Hij plaatst zijn hand op mijn bovenbeen. "Bedankt dat je met mij mee naar dit stomme bal wou Isabella."
          "Naawh, ik ga graag met je mee hoor, Owen." Ik glimlach naar hem en druk een vriendschappelijke kus op zijn wang. "En ik wil nu wel wat, maar ik voor dat de fles pas leeg drinken tijdens de afterparty?" Er zouden behoorlijk wat mensen van universiteiten komen, en ik wil niet een slechte indruk maken door gelijk bezopen te raken. "Want ik heb het wel gemist om weer flink los te gaan. De laatste keer is veel te lang geleden." Met een lichte grijns op mijn lippen neem ik de fles van hem open.

          Niet heel veel later staan we in de schoolgymzaal, waar het bal plaats vindt. Ik ben blij dat ik wat van de alcohol genomen heb, want ik voel me een stuk minder zenuwachtig en wat losser.
          "Kom, Owen. Dansen?" Ik geef hem geen kans op te reageren, maar sleur hem al de dansvloer op.



    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure


    i suck at thinking of a status || willow creek || at school|| owen || dress
    || soundtrack


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nolan Fergus Hamilton
    18 || Second in Command || Football Quarterback || Willow Creek High || It's lonely at the top without your best friend || Kayla || Suit

    Ik had eigenlijk wel zin in vanavond. Een schoolfeest was altijd leuk, en mijn date was niet mis, al was het wel een beetje standaard. Om eerlijke te zijn, maakte het me weinig uit. Sinds Sebastian weg was, was ik ook een beetje mijn groove kwijt. Een klein beetje maar, want kom op, maar ik miste mijn beste vriend wel heel erg. Ik hoopte gewoon dat hij snel weer thuiskwam.
    Ik had mijn pak aan gedaan, in de school kleuren natuurlijk. Ik vond zelf het jasje met een suede uitzicht, heel fijn, al stond de kleur niet goed bij mijn haren. Toch was een ander kleurtje echt niet mogelijk als Quarterback. Ik kamde mijn haren, poetste mijn tanden, en trok mijn strikje recht, die mijn vader voor me had gestrikt. Ik had er echt veel zin in, al was het begin vrij standaard. Kayla lag nog halfnaakt in mijn bed haar make-up te doen. Zij had een jurkje aan mijn kast hangen, die matchte met mijn jasje en de school kleuren, net als haar zwarte tasje. Zij was de hoofdcheerleader en ik was de quarterback. We hadden allebei niet echt zin gehad, of tijd, om een date te vinden, nu het zo goed liep met het seizoen. Het leek dus niet meer dan logisch om samen te gaan, al wisten we allebei dat we waarschijnlijk vanavond met andere mensen naar huis zouden gaan. Kayla was een stel, dat wist het hele team, en mogelijk de hele school. Toch vond ik het zo erg nog niet, en het was wel lekker makkelijk, daarbij was sex voor het bal ook niet slecht.
    Een half uurtje later stapten we in de limo die mijn ouders voor ons hadden geregeld. Het was een kort ritje naar de school, wat ze voor mij toch lastig maakte door een veldfles vol vodka achterover goot. Daar hielp ik haar netjes uit de limo en sloeg een arm om haar middel. Kayla was een leuke en gezellige meid, maar erg oppervlakkig, zelfs voor mijn smaak. We liepen binnen en gingen bijna meteen door naar de dansvloer. Ik kon eigenlijk niet dansen, zeker niet op muziek, maar het hoorde erbij. Er lagen gelukkig weinig verwachtingen op mijn schouders, voor de verandering, en zij deed het meeste werk. Mijn ogen schoten van tijd tot tijd door de zaal op zoek naar Sebastian, ondanks dat ik wist dat hij er niet zou zijn. De school miste zijn koning, en al die ordinaire Jefferson kinderen stond nog iets te wachten als hij uiteindelijk zijn troon weer zou claimen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2018 - 17:07 ]


    Bowties were never Cooler

    ROXANNE "ROXIE" KINSEY BURNETT

    Trouble cannot be avoided. You either go looking for it or it comes looking for you.

    18 | Double Trouble | Prom | Tyler | Dress

    Het was het tweede bal ongeveer net zoveel maanden tijd en samen de vraag hoeveel conjobs ik en George nog zullen moeten uitvoeren om deze levensstijl te blijven bekostigen vraag ik me af hoe lang ik er nog van zal kunnen genieten zonder dat mijn situatie duidelijk wordt. Hoewel ik weet dat het belachelijk is te denken dat nu al iets te merken valt, heb ik toch gekozen voor een minder aansluitende jurk dan het vorige bal, al was het maar om het constante gevoel van misselijkheid te proberen tegen gaan. Al heeft het feit dat ik natuurlijk serieus wil over komen bij de scouts van de Ivy Leagues er ook wel wat mee te maken. De vraag is maar of ik überhaupt nog zal kunnen gaan studeren, maar ik ben in elk geval niet van plan het me te laten weerhouden het te proberen.
    Mijn vingertoppen strijken subtiel een keer langs mijn buik, waarna ik mijn best doe mijn aandacht weer op Tyler te richten. Automatisch verschijnt er een glimlach op mijn lippen. De vorige keer dat we ons in zulke nette kledij bevonden had ik hem bekend hoe hij me laat voelen, en bleek dat alleen maar wederzijds te zijn.
    Ik sla mijn armen om hem zijn hals en leg mijn hoofd te rusten op zijn schouder terwijl ik door mijn hoofd alle mogelijke manieren om hem te vertellen wat er met me aan de hand is overweeg. Maar wil ik hem dit nu wel vertellen, hier op het bal? Is het niet beter om te wachten tot we thuis zijn? Dat is wel zo netjes toch?
    Maar wat als er dan weer iets tussen komt? Ik houd dit nu al twee weken voor me, binnen een aantal weken zal ik het hoe dan ook niet meer kunnen verstoppen. Ik haal diep adem en ga wat dichter tegen Tyler aan staan, in een poging mezelf wat te helpen ontspannen. Even niet aan denken, Rox.
    "Heb je de scout van Yale al gezien?" vraag ik stilletjes aan mijn Latino. Dat is sowieso mijn eerste keuze, al lijkt Brown me ook nog wel interessant. We hebben het er nog niet echt over gehad maar ik denk dat Tyler eerder niet zal willen verder studeren. Ik moet hem soms nu al tegen zijn zin mee naar school slepen, laat staan dat hij er vrijwillig nog eens drie à vier jaar bij zou doen. "Als het een vrouw is gooi jij wel je charmes in de strijd om mij binnen te krijgen, niet, mi amado?" vraag ik hem vervolgens, waarop ik mijn hoofd op til om hem met een onschuldige glimlach aan te kunnen kijken. Ik mag het dan wel niet altijd prettig vinden dat er nog steeds zoveel dames interesse tonen, maar het heeft ook zeker zijn positieve kanten.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Georgina "Geo" Phoenix Ramírez
    18|The Vixen|@Car w. Sebastian|Dress


    Het leek dat ik zijn aandacht maar al te snel had getrokken, natuurlijk. Mannen zijn simpel. 'Oh, ja? Laat eens voelen' zei hij met een lichte grijns waarna ik zijn hand over mijn lichaam voel gaan, tot de bovenkant van mijn jurkje waar zijn hand naar binnen gleed. 'Lekker hoor' zei hij grijnzend terwijl hij mijn borst zacht begon te masseren. 'En je slipje?' vroeg hij me vervolgens waarna ik nonchalant en licht mijn schouders ophaalde. Zijn hand gleed uit mijn jurkje en terug naar mijn benen. 'Ja, die ben je ook vergeten' kwam hij al snel tot de conclusie. Ik bijt zacht op mijn lip maar grijns speels als ik voor een kort moment zijn vingers voel, deze avond kan nog leuk worden.
    Ik kijk ondertussen naar de school die er mooi uitziet voor de avond. 'Hmm... wat ben je toch heerlijk' Ik lach zacht en kijk hem weer aan. 'ik heb zeker geen verkeerde keus gemaakt door jou als mijn date te vragen.' consider yourself lucky.' plaag ik hem en knipoog snel. 'Het is tijd om te shinen, babe' zei hij terwijl hij me optilde en zijn lippen kort op de mijne drukte. 'Laten we die mensen hier op school eens gaan verrassen en die arme straatkindjes eens laten zien welk duo ze het afgelopen half jaar gemist hebben. Het is tijd om ze terug te sturen naar waar ze horen.' Ik pruil kort en kijk hem aan. 'Naww, ik vond het net leuk,' zeg ik en pak mijn clutch. 'Let's go king,' spin ik zachtjes in zijn oor waarna ik een klein stuk voor hem uit loop, mijn heupen licht bewegend als ik dat doe.
    Ik loop de zaal in en kijk om me heen, waarna ik weer grijns. 'Well, let's have some fun.' mompel ik terwijl ik mijn blik over wat mensen laat gaan.

    Tyler Jay Santiago
    19|Badboy/Criminal|@School w. Roxie


    Op het vorige bal-ding had ik het zeker naar mijn zin gehad, onverwacht. Maar dit was weer wat anders. Ik was nooit van plan om te gaan studeren, zeker nu niet meer. De bende was een nieuwe weg ingeslagen en had mij meer nodig dan ooit. Een paar rangen gestegen in een korte tijd en een van de nieuwe leiders leek gesteld op me te zijn, zag me bijna als een eigen zoon had hij gezegd. Ik schud mijn hoofd met een lichte zweem van een glimlach en kijk dan naar Roxie. Maar, ik deed het wel voor haar natuurlijk. Zij was degene met ambities hier en als ze mijn hulp ergens nodig heeft, dan hoor ik het wel.
    Ik kijk op als ze wat dichter tegen me aan gaat staan en haar hoofd tegen mijn schouder laat rusten. Zachtjes streel ik door haar haar en glimlach weer. "Heb je de scout van Yale al gezien?" vraagt ze me dan stilletjes. "Als het een vrouw is gooi jij wel je charmes in de strijd om mij binnen te krijgen, niet, mi amado?" vraagt ze me vervolgens waarna ze opkijkt met een onschuldige glimlach. Ik lach en schud mijn hoofd weer. 'Voor jou altijd, mi cielito.. Maar je gaat mij denk ik niet eens nodig hebben.' zeg ik en kijk dan eens om me heen. 'Ik weet niet eens hoe zo'n scout eruit ziet, is dat haar?' vraag ik en knik naar een wat oudere vrouw met lang bruin haar. Ik hou mijn hoofd wat schuin. 'Misschien kan ik wat Spaanse sweet talk voor je doen,' plaag ik haar en ik por zachtjes in haar zij. 'maar je kunt het ook zelf aan, I'm sure.'



    El Diablo.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 15:34 ]

    Nolan Fergus Hamilton
    18 || Second in Command || Football Quarterback || Willow Creek High || I don't care if they call me gay. I missed my best bud! || Kayla, Geo & Sebastian || Suit

    Tijdens het dansen porde Kayla plots met haar elleboog tussen mijn ribben. Ik fronste even naar haar, maar zij was gefixeerd op de deur. Mijn ogen volgde die van haar, en daar zag ik iemand die ik enorm had gemist, maar die ik hier nooit had verwacht: Sebastian. Ik kon het niet geloven, maar uit een soort automatisme riep ik: "The King has arrived" Er kwam niet veel meer uit mijn keel en ik stond eigenlijk een beetje dom te knipperen, terwijl de ogen van de meeste aanwezigen zich op Sebastian en Geo richten. Hij was een half jaar weg geweest, en er was veel te veel gebeurt. Ik had mijn best gedaan, maar de school had zeker geleden onder de afwezigheid van haar koning. Kayla wist me enigszins uit mijn trance te halen met een vrij ordinaire tongzoen en een bijna pijnlijke kneep in mijn kont. Ik genoot er even van, maar al snel was het weer over, en daar was een goede reden voor.
    Sebastian en Geo waren naast ons komen staan. Hij begroette eerst Kayla, iets wat me niet dwars zou moeten zitten, maar wat het ergens wel deed. Het was zwaar geweest zonder hem hier, en ik had hem zo gemist. "Hey Geo." Ik liet Kayla los en gaf haar een kus op haar wang, waarna ik Sebastian een beetje dom aanstaarde. Ik geloofde nog steeds niet dat hij hier echt was. "Ben ik geen hottie?" kwam er plagend uit mijn mond bij zijn begroeting, alsof hij nooit was weggeweest, maar het was maar schijn. Dit werd duidelijk zodra ik mijn armen om hem heen wierp. Nu pas drong echt door dat hij er was en het was zo fijn om hem weer aan mijn zijde te hebben. Willow Creek High had nu meer dan ooit een leider nodig, een leider die Owen of ik niet kunnen zijn.
    Na een iets te lange knuffel met net iets te intiem contact liet ik hem los en trok even mijn jasje recht om mijn kalmte terug te krijgen, maar de brede glimlach was niet meer van mijn gezicht te slaan. "Het is echt belabberd eenzaam zonder jou, maat. En hoe goed het gezelschap ook is, niemand kan aan jou tippen." Ik sloeg intussen een arm om mijn date heen. "Sorry, Kayla." Het was geen echte sorry. Kayla was een prima meid, maar ik verkoos mijn beste vriend boven haar in minder dan een seconde, en om eerlijk te zijn had ik ook liever zijn date in mijn bed dan Kayla, al vertelden de twee dieprode zuigzoenen in mijn nek een ander verhaal. Nu moest ik zeggen dat Geo wel iets in mijn lijstje gedaald was, gezien ze blijkbaar Sebastian's komst voor me had verzwegen, maar ze was nog altijd een lekker ding met een goed achterwerk, dus heel laag kon ze niet zakken.
    Ik had Sebastian veel te vertellen, maar daar was dit niet de tijd of de plek voor. Dat kwam allemaal morgen wel, of van de week als hij zijn jetlag had bijgeslapen. Nu wilde ik gewoon een geweldige avond hebben met mijn beste vriend. "Zullen we drinken halen en dan dansen? Het duurt toch wel even voor jullie gekroond worden tot koning en koningin van het bal." Nu wist iedereen nu pas dat hij zou komen, maar in principe zou dat niets veranderen aan de stemming. Het enige wat de kroning kon bedreigen waren de Jefferson High etters, maar gelukkig telden die niet de stemmen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2018 - 19:59 ]


    Bowties were never Cooler

    MT


    That is a perfect copy of reality.

    JUNIPER “JUNI” LIA CALLAGHAN
    18 – Badass – at Rebecca’s - neutral

    Ze stapte haar voordeur uit en gooide die dicht. Een onaangename temperatuur kwam haar tegenmoet. Juni zette de rugzak met de nette kleding erin op haar rug goed en deed haar motorhelm op. Vanuit het slaapkamerraam riep haar moeder haar toe dat ze niet in normale kleding moest motorrijden en dat ze geen alcohol moest consumeren, maar Juni was al weggereden.
          Juni en haar moeder hadden zacht gezegd geen goede relatie. Het bestond voornamelijk uit Juni die fouten maakte, haar moeder die daarom tegen haar schreeuwde en Juniper die daar zich niks van aantrok. Dit tot grote ergernis van haar moeder.
          Juni crosste door de straten van Los Angeles om bij Rebecca thuis te komen. Rebecca was een van haar weinige vrouwelijke vrienden, of vrienden in het algemeen en haar drinkmaatje. Juni ging geen feestje af zonder eerst bij haar langs geweest te zijn. Vaak ging ze niet eens naar feestjes zonder Becca.
          De omgeving die ze passeerde ging haar zonder veel interesse voorbij. Inmiddels kende ze de stad wel, ondanks dat ze hier niet vanaf haar geboorte woonde. Het was een impulsief besluit geweest van haar ouders, mogelijk om hun huwelijk te redden. In tegenstelling, niet veel nadat ze hier kwamen wonen had haar moeder een scheiding aangevraagd. Eindelijk. Als Juni eraan terug dacht liet ze geeneens een traan vallen.
          Na een aantal minuten kwam ze bij het huis van Becca aan. Ze zette haar motor uit, sprong er vanaf, deed haar helm af en liep naar de voordeur. Hier belde ze een paar keer snel achter elkaar aan. Juni pakte haar telefoon en stuurde haar een berichtje.

    BECCA
    << Open up. Open up. Open up up up up up.

    [ bericht aangepast op 9 april 2018 - 20:04 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Bella Lodge
    17|(Not so) New girl|@Home w. Kioshi|Dress


    ‘Bella-‘ hoor ik hem zeggen maar in een paar passen ben ik al bij de fotograaf, waar ik zijn hand los laat. 'Ja?' zeg ik met een brede glimlach waarna ik begin te poseren voor de fotograaf. Even liet het me denken aan New York. Regelmatig had ik fotoshoots met mijn vriendinnen, zowel professioneel als door een van ons. Het is heerlijk om je op te tutten en in verschillende outfits foto's te schieten. Uren konden er onbezorgd voorbij gaan, het is dan ook geen wonder dat ik voor het eerst in tijden weer in mijn element ben. ‘Hoe groot is de kans dat onze foto’s op internet terecht komen?’ Vraagt hij me dan en ik kijk naar hem. 'Geen idee hoe dat hier gaat. In New York kwam het altijd volop op social media maar bij vriendinnen in een andere stad was dat veel minder.' zeg ik en haal mijn schouders op.
    ‘Wil je met me dansen?’ vraagt hij me dan en ik glimlach naar hem. 'I'd love to!' zeg ik en neem weer zijn hand. Ik zwaai snel naar de fotograaf en loop dan door naar de dansvloer, waar ik me naar hem toe draai. Ik begin te dansen op het ritme en lach. 'Ik had nog getwijfeld om te gaan hé, ik dacht dat het tegen zou vallen maar tot nu toe is het leuk.'








    Georgina "Geo" Phoenix Ramírez
    18|The Vixen|@Car w. SebastianDress


    Nog voor we naar binnen gingen had hij me even tegen gehouden, waarna hij een zuigzoen in mijn nek had gezet. Ik schud mijn hoofd grijnzend. Jongens... Zo bezitterig over dingen die niet van hen zijn. 'We will, babe, we will' antwoordde hij op mijn laatste opmerking terwijl zijn hand ondertussen weer naar mijn billen gleed. Ik volg hem naar de dansvloer. 'Zo te zien moet je nog even op je eerste dansje van de avond wachten babe' Ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan en volg dan zijn blik, waarna weer een speelse blik op mijn gezicht plaats neemt. Hmh, mijn andere favorietje. Nou ja, een van. Kayla was ook niet verkeerd trouwens. Erg simpel, een mindere versie van mij, maar nog steeds erg mooi.
    Ik volg hem naar de twee en glimlach. 'Well... hello hottie' begroette hij Kayla en ik lach zachtjes als ik hem weer in mijn kont voel knijpen. "Hey Geo." hoor ik Gus ondertussen zeggen en ook ik plaats een snelle kus op zijn wang waarna ik hem ook een snelle knuffel geef. 'Suprise,' grijns ik en laat hem weer los. Ondertussen laat ik de jongens met rust en keer naar naar Kayla. 'Hey darling,' zeg ik en druk twee kussen op haar wangen met een lichte knuffel. "Zullen we drinken halen en dan dansen? Het duurt toch wel even voor jullie gekroond worden tot koning en koningin van het bal." Ik kijk weer op naar Gus. 'Hmh, zijn wij ook uitgenodigd love?' vraag ik hem en leg mijn hand kort op zijn borstkas. 'Of ik tenminste, jullie twee zijn genoeg amusement voor mij.' fluister ik plagend in zijn oor en ik lach, waarna ik hem weer los laat. Ik kijk naar Sebastian. 'Ik heb nog wel wat leuks in mijn kluisje liggen als jullie willen?' zeg ik dan, denkend aan de twee flessen die er liggen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2018 - 22:38 ]


    El Diablo.

    Rebecca Matilda Pierce


    18 Years | Jefferson High | At her place | With Juni | Outfit

    'En wat vind je?' vroeg Rebecca terwijl ze langzaam een rondje draaide, met een grote grijns keek ze haar moeder aan. Rebecca was uiterst trots op het pak wat ze had kunnen vinden in de tweede hands winkel om de hoek. Wanneer je goed zocht kon je daar altijd wel een paar pareltjes vinden. Enthousiast keek Rebecca haar moeder dan ook aan, maar zodra ze stil stond zag ze al dat haar moeder lang zo enthousiast niet was als Rebecca was. De vrouw keek Rebecca fronsend aan terwijl ze haar ogen over het zilverkleurige pak liet glijden. 'Becca, weet je zeker dat je niet beter een jurk aan kan doen?' vroeg Rebecca haar moeder, maar Rebecca had het wel door. Haar moeder probeerde het wellicht subtiel over te brengen, maar Rebecca had wel door dat als het aan haar moeder lag Rebecca hier vanavond in een jurkje naar buiten zou paraderen. Dat ging hem dus echt niet woorden.
    Rebecca was van plan haar moeder een antwoord te geven, maar op het zelfde moment klonk de bel door het huis heen. 'Ik heb nog wel een leuk jurkje voor je Becca,' zei Rebecca haar moeder nog, Rebecca keek de vrouw geïrriteerd aan. Was het nou zo moeilijk te begrijpen dat Rebecca zich totaal niet comfortabel voelde in een jurk, het was gewoon weg niet haar ding. Rebecca gaf haar moeder dan ook geen antwoord en liep naar de deur toe. Vlak voordat ze de deur opendeed voelde ze haar telefoon trillen in de zak van haar broek. Terwijl ze de deur opende keek ze even snel naar het berichtje, afkomstig van de persoon die voor de deur stond. Een glimlach verscheen nu weer op Rebecca haar lippen. 'Hey,' zei Rebecca glimlachend. 'Kom verder,' zei ze terwijl ze opzij stapte om Juni binnen te laten. Kort liet ze haar ogen over Juni haar outfit glijden. 'Moet je je nog omkleden?' vroeg Rebecca de jongedame, ze had geen flauw idee hoe ze dit subtieler kon zeggen, maar ja de kleding die Juni nu aan had zagen er niet bepaald netjes uit.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    The White Knight • 18 • @prom • Ann

    I'd rather have a heart of gold, than all the treasures in the world.

    Aan de glimlach die op haar lippen speelt kan ik merken dat ik mijn faux-pas van daarnet heb goed gemaakt. Vanzelf krullen mijn mondhoeken ook weer omhoog.
    ”Wie zegt dat ik dit bal niet met iemand kan delen die bijzonder voor me is? Ik zat te denken aan een sentimentele lul zonder tact?” vervolgt mijn zusje met een guitige blik. Ik grinnik een keer en voel me kort weer dat kleine jongetje die voor het eerst in zijn leven voelt alsof hij deel van een echt gezinnetje uitmaakt. Een seconde later besef ik hoe vreemd die gedachte voor anderen moet klinken... Tenslotte was Ann de nieuwkomer bij ons thuis, en niet ik. Maar zo voelde het wel.
    ”Oké." Ik kijk de jongedame een beetje verwonderd aan als ze haar arm in die van mij haakt. ze zuchtte om vervolgens haar arm in de zijne te haken. “Dit is een eenmalig aanbod, zorg dat ik er geen spijt van krijg.” Bij het horen van die waarschuwing bijt ik even op mijn onderlip, om niet luidop te gaan lachen.
    "Heb je vroeger de instructies niet gekregen?" vraag ik haar stilletjes. "Na ingebruikname van een grote broer is het onmogelijk om de instellingen nog te wijzigen. Mijn knop blijft dus voortdurend hangen op de stand; breng schaamte aan je kleine zusje," deel ik mee, alsof ik een robot ben die verkeerd geprogrammeerd is. Ik zit er waarschijnlijk niet eens zo ver af, althans zo was het tot enkele maanden geleden nog.
    Ik begeleid Ann rustig naar de dansvloer, om de belofte aan mijn ouders na te komen - al is het wat mij betreft geen enkele opgave. Voorzichtig, niet geheel zeker hoe broers en zusjes met elkaar dansen omdat het me nog nooit overkomen is, neem ik de ranke den losjes in mijn armen.
    "Mag ik je wat vragen?" begin ik, onder het dansen door. Ik raak kortstondig afgeleid als mijn blik die van Isabella kruist. Pas wanneer ik een onnozele grijns op mijn gezicht voel sluipen besef ik dat ik middenin een gesprek was en richt mijn aandacht dan ook weer op mijn zusje. "Zou je ooit overwegen, bijvoorbeeld als je afbetaling rond is, om onze achternaam aan te nemen?" Al snel realiseer ik me dat ik me misschien wel heel ongelukkig heb uitgedrukt, terwijl dat niet de bedoeling was. "Niet dat je dat nu niet zou mogen." Ik ben me er gewoon van bewust dat ze dat momenteel zelf liever niet wil. "En je hoeft je ook helemaal niet verplicht te voelen... Het is maar - Colin en Annabeth Lewlyn; dat klinkt niet zo verkeerd, toch?"



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ________________________________________________

    Kioshi Hara

    18 - spoiled little brat - nieuw in USA - In school, met Bella
    ________________________________________________

    Haar antwoord stelt me ergens gerust.
    ‘Wat ben ik blij,’ mompel ik opgelucht. Ik ben er nooit fan van geweest om zelf in media te verschijnen. Ten eerste ben ik niet erg fotogeniek (ik zie de fotograaf van net zo nu en dan met een wat teleurgestelde blik zijn foto’s keuren en ik weet zeker dat dit niet door Bella komt) en ten tweede ben ik nog niet gewapend tegen de kritiek die ik in het verleden op media kreeg wanneer ik mezelf ging googlen. Het heeft zich niet tot een keer beperkt dat ik een buikgriep of verkoudheid veinsde om bij congressen vandaan te blijven.
    Ik weet dat ik in veel opzichten week en onvolwassen ben en dat is precies de reden waarom ik hier nu zit. Hoe moet ik mijn ouders’ hotelketen overnemen met mijn huidige karakter? Deze vraag stel ik mezelf vaak. Ik moet harder en zelfverzekerder worden.

    Met dit nummer voel ik me in mijn element. En Bella ook, merk ik als ze mijn hand pakt en we de dansvloer op gaan. Het is alsof mijn zorgen over mijn werk, mijn ouders en zelfs die man zijn weggevaagd door het jochie van toen dat zorgeloos danste met zijn vrienden.
    Ik glimlach naar Bella en dans met een open houding, net als zij.
    'Ik had nog getwijfeld om te gaan hé, ik dacht dat het tegen zou vallen maar tot nu toe is het leuk.’ ‘Echt? Hoezo twijfelde je?’ Vraag ik tussen het dansen door.
    ‘Het leukste aan een school lijken mij de feestjes. Ik vind het hier veel gezelliger dan alleen zijn thuis. Ik hoop dat je geen spijt hebt dat je hier bent gekomen.’
    Ik til haar hand op, een uitnodiging voor haar om een pirouette te draaien. Bella lijkt me lenig.
    ‘Mijn chauffeur Ken is heel goed in de tango dansen. Alsjeblieft niet zeggen tegen hem dat ik dit heb gezegd. Hij schaamt zich.’ Ik voel me fijn, echt fijn nu nu we samen aan het dansen zijn.

    Mijn blik wordt dan plots getrokken door twee mensen (een jongen en meisje) die eruitzien alsof ze rechtstreeks bij een groot filmfestival vandaan komen.
    ‘Amerikanen kleden zich zo stijlvol en zelfverzekerd,’ denk ik hardop en onder de indruk. ‘U-uhm.. ik bedoel.. het is een compliment,’ zeg ik er gauw achteraan, me realiserend dat Bella ook uit Amerika komt. Voor haar zal de Japanse moderne kledingstijl vast saai en conservatief zijn. Zelfs ik vind dat. Maar ik denk oprecht dat zo’n pak waarmee de jongeman zojuist is binnen gekomen me echt niet staat.
    School gaat om veel meer dan alleen naar lessen gaan. Hoe langer ik hier ben, hoe meer ik me dat realiseer. Vooral de eerste weken vond ik lastig. Ik verwoordde me slecht, ik boog te veel, ik stond op en boog toen de docent mijn naam noemde, ik werd aangesproken met ‘meneer, waar kan ik lokaal 23 vinden?’ omdat ik dacht dat een stropdas en blouse de norm was voor kleding in een school. En vier keer de vraag nadat ik me voorstelde: 'Heb je wel eens hond gegeten?'
    ‘Ik moet beter mijn best doen om te integreren,’ denk ik opnieuw hardop, die neiging heb ik als ik me op mijn gemak voel. ‘Uh-ik bedoel- er is veel dat ik in dit land kan leren. Bella, als ik vragen mag, wat is voor jou het belangrijkste dat je hier hebt geleerd?’

    [ bericht aangepast op 11 april 2018 - 21:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste