• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    🙄🙄🙄


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als mn moeder kan stoppen met domme dingen aan me vertellen terwijl ik film kijk...


    Smile. You're beautiful. <3


    Caution first, always.

    Ik begin het eigenlijk echt een beetje zat te worden hoe mijn familie altijd commentaar moet geven op series die ik kijk...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trots op mezelf dat ik bloed ben gaan geven. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tokio Hotel concert, live op FB bij Smash Press. Geen geweldige kwaliteit, but I like it. c:


    Smile. You're beautiful. <3

    Jezus, hoe ziek zijn mensen? Ed Westwick wordt beschuldigd van verkrachting en het enige wat mensen in de FB comments kunnen zeggen is dat ze het zelf niet erg zouden hebben gevonden, dat het een leugen moet zijn, of ze vragen waarom iemand zich tegen hem zou verzetten. Gezegd door vrouwen nog wel. Just kill me.


    Caution first, always.

    Ik loop me hier best aan te irriteren en ik word er gewoon misselijk van als ik er aan denk. Ik zou het graag aan iemand kwijt zijn voordat ik een persoon die er mee te maken heeft erover aanspreek en drama veroorzaak. :')


    This ain't no place for no better man.

    Craig Thompson is the biggest ray of sunshine in this goddamn awful world. God bless him.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bayek schreef:
    Craig Thompson is the biggest ray of sunshine in this goddamn awful world. God bless him.

    Amen to that


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I swear to the holy lord tom cruise stop this nonsense


    This ain't no place for no better man.

    Photograv schreef:
    I swear to the holy lord tom cruise stop this nonsense

    ok idk what this is about but same dude.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Valo schreef:
    Jezus, hoe ziek zijn mensen? Ed Westwick wordt beschuldigd van verkrachting en het enige wat mensen in de FB comments kunnen zeggen is dat ze het zelf niet erg zouden hebben gevonden, dat het een leugen moet zijn, of ze vragen waarom iemand zich tegen hem zou verzetten. Gezegd door vrouwen nog wel. Just kill me.

    Je haalt de woorden uit mijn mond. Of "Maar als voor twintig minuten in zijn kamer gaan tukken is het toch logisch dat je dan seks gaat hebben?"


    Uhm nee.

    Ik moet wel zeggen dat ik het een vaag verhaal vindt in zijn algemeenheid, maar dat kan ook komen doordat de bron (waarvan ik het heb) letterlijk heeft vertaald in translate en niet goed vernederlands heeft of het gewoon vaag omschrijft. Maar wat je in de comments leest vind ik echt waardeloos.


    Deep inside, I've never felt alive

    YAAAAAAS
    Microsoft Office, how you save my life every time <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is gewoon zo verwarrend allemaal. I can't, I just can't.


    26 - 02 - '16