• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zó geen zin in het gesprek van morgen...

    //
    Ik ga Netflix ook maar eens opstarten denk ik (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"


    Caution first, always.

    Omgekeerde wereld dit.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    And I'll survive, paranoid
    I have lost the will to change
    And I'm not proud, cold-blooded fake
    I will shut the world away


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FireKeeper schreef:
    Omgekeerde wereld dit.

    Alles wat ik wil is gewoon... een knuffel. Horen dat ik geen blok aan het been ben. Horen dat ik genoeg ben. Kunnen geloven dat mensen me oprecht mogen zonder iets van me nodig te hebben.


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Alles wat ik wil is gewoon... een knuffel. Horen dat ik geen blok aan het been ben. Horen dat ik genoeg ben. Kunnen geloven dat mensen me oprecht mogen zonder iets van me nodig te hebben.




    // Ik heb echt maximale spijt dat ik tandartscontrole zo lang heb uitgesteld, want ik leef al het hele weekend op pijnstillers en dit is niet vol te houden T-T


    26 - 02 - '16

    Tad schreef:
    Alles wat ik wil is gewoon... een knuffel. Horen dat ik geen blok aan het been ben. Horen dat ik genoeg ben. Kunnen geloven dat mensen me oprecht mogen zonder iets van me nodig te hebben.


    Hè, ik kan geen internetknuffel geven, maar ik weet dat er sowieso mensen van je houden om wie je bent. Ik vind je uitstraling heel erg tof en je bent zeker erg geliefd op deze site én in het echte leven. Don't be so hard on yourself. <3


    Heaven is a place that we all have

    Oh god this actually turned out quite well and I'm really happy rn


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik moet echt maar weer eens gaan tekenen maar het enige wat ik maak is gay fanart en ik moet daar echt mee stoppen :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Girlicious schreef:
    Zó geen zin in het gesprek van morgen...

    //
    Ik ga Netflix ook maar eens opstarten denk ik (A)


    ik ga eens lekker meekijken ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Bayek schreef:
    Ik moet echt maar weer eens gaan tekenen maar het enige wat ik maak is gay fanart en ik moet daar echt mee stoppen :W


    Maar gay is altijd goed.

    //

    Rip ga ik voor de onvoldoende of ga ik moeite doen


    This ain't no place for no better man.

    Wat zijn sommigen echt zielig. Bah bah bah!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Bayek schreef:
    Ik moet echt maar weer eens gaan tekenen maar het enige wat ik maak is gay fanart en ik moet daar echt mee stoppen :W

    ik leef voor gay fanart ga door


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    ik leef voor gay fanart ga door

    dit is te motiverend om door te gaan HAHA

    Photograv schreef:
    (...)

    Maar gay is altijd goed.


    het is 99% klance. :W

    //

    rip ik kan mijn potloden nergens vinden :W


    — Inner peace, it's hard to find. —