• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 11:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IEMAND KOM ONLINE IK VERVEEL ME
    Dwing me nou niet om aan mijn verhaal te schrijven ;-; Ik zit vast


    obsessive rage

    Sneeuw! *O*


    I am an idiot, I move.

    Wauw. Unthankful bitch.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Iets zegt me dat ik de sneeuw morgen minder leuk ga vinden als ik weer naar werk ga.


    Physics is awesome

    I love winter and snow and gluhwein and Christmas and my friends and ugh. Too many feels.


    kindness is never a burden.

    Ik wist helemaal niet dat Large ook notebooks verkocht en nu wil ik ze zowat allemaal hebben. Maar ik heb er al zoveel.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Ik wist helemaal niet dat Large ook notebooks verkocht en nu wil ik ze zowat allemaal hebben. Maar ik heb er al zoveel.

    Mijn eerste gedachte bij notebook was laptop. Ik was even vrij confused


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb mn bijles moeten afzeggen, want ik geraak daar gewoon niet met dit weer. Er zat zelfs een auto vast in onze straat.


    Stenenlikker

    Elohim schreef:
    (...)
    Mijn eerste gedachte bij notebook was laptop. Ik was even vrij confused


    xD Ik lach je niet uit, maar zoiets zou mij dus ook kunnen overkomen. In het vervolg zal ik notitieboekjes zeggen.


    Physics is awesome

    Ik hoop dat morgen het niet meer sneeuwt. Takken breken af hiero, ik durf echt de weg niet op.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Alle auto's reden de berm in dus nu zit ik hier vast sjit


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Fennec schreef:
    Ik hoop dat morgen het niet meer sneeuwt. Takken breken af hiero, ik durf echt de weg niet op.


    Jaaaa, je moet nu ook echt niet in het bos gaan wandelen. Bij ons breekt er echt om de 5 minuten een tak af. Best wel eng.
    Maar de weg op gaan wordt ook gewoon heel hard afgeraden.


    Stenenlikker

    MacGyver schreef:
    (...)

    xD Ik lach je niet uit, maar zoiets zou mij dus ook kunnen overkomen. In het vervolg zal ik notitieboekjes zeggen.

    Och, ik kan er zelf ook om lachen, hoor x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Serieus? The fuck is wrong with the people on my whatsapp? Nobody is talking. Uch. Come on, its freaking 4 o'clock already.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    iedereen in meters sneeuw en hier blijft het nog niet eens op de straat liggen lol


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.