• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 11:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Schott schreef:
    (...)
    Awh... Wij zetten ook pas vanavond de boom op maar dat was omdat we eerder geen tijd hadden. Maar de cadeautjes (1 nog maar want ik ben de enige die nog is begonnen) liggen al klaar in een mand om er vanavond bij te zetten. Hopelijk heb je wel echt een fijne kerst! (heart2)


    Heel eerlijk. Ik weet nu al dat ik geen fijne kerst ga hebben, gezien het hier helemaal niet fijn is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Statesman schreef:
    (...)

    Heel eerlijk. Ik weet nu al dat ik geen fijne kerst ga hebben, gezien het hier helemaal niet fijn is.

    Dat is echt naar om te horen :c iedereen verdient een fijne kerst. Kun je echt niet terug naar je ouders voor kerst? Of misschien een vriendin?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vier kilotjes eraf, 1500 calorietjes op mijn aankomlijst erbij.
    Verdomme,


    i wanna die with you once or twice.

    Schott schreef:
    (...)
    Dat is echt naar om te horen :c iedereen verdient een fijne kerst. Kun je echt niet terug naar je ouders voor kerst? Of misschien een vriendin?


    Geen geld. Ik mag altijd naar mijn ouders terug, maar ik ga mijn vriend niet achterlaten en ik kan de reis niet betalen. Ik wil gewoon ons eigen woning, zodat ik deze shit niet meer hoef.

    Ik bedoel. Ik zit hier nu alleen met zijn zus, neefje en haar vriend. Niemand zegt iets tegen mij en ik weet zeker dat daar gezeik over gaat komen vanavond tegen Marvin. Ik ben gewoon niet iemand die veel praat en veel op mijn mobiel zit, omdat ik niets anders kan doen. Ik heb mijn huishoudtaken voor vandaag gedaan en weet niet wat ik nog meer kan doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar ik heb echt geen honger okay, ga geen eten in mijn mond proppen omdat ik geen trek heb please


    obsessive rage

    GAAN WE NOU?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Weet je wat. Ik ga wel gewoon naar buiten. Zit ik niemand in de weg, hoeft niemand mij te zien en horen(al zeg ik helemaal niets).


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik krijg dus gewoon hoogstwaarschijnlijk een fucking Jacob Frye figurine van Assassins Creed Syndicate van een collega van mijn moeder. Omfg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Statesman schreef:
    Heeft dat kind echt niets beters te doen dan janken tot hij aandacht krijgt? Ga bijvoorbeeld slapen, zoals een normaal mens. Ik wil uitslapen op mijn vrije dag. En dat ik mee opsta met mijn vriend om hem gedag te zeggen, betekend niet dat ik niet verder wil slapen. Dus Liam, stil. Please. Nu!


    Huilen is wel de manier waarop baby's communiceren. Ze hebben verschillende manieren van huilen om aan te geven wat ze willen. Ik snap dat het voor jou niet leuk is, maar hij kan nog niet praten en wilde waarschijnlijk op dat moment ook iets. Negeren kan echter wel werken.

    Edit: Hierna las ik pas je andere berichtjes. Ik vind het rot voor je dat je geen leuke kerst tegemoet gaat en er zo te lezen een boel aan de hand is tussen jou en de mensen waarbij je nu in woont. Misschien kan je vriend (nog) een keer met ze praten? Aangezien het zijn familie is.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 16:01 ]


    Physics is awesome

    Okay, als ik iets geleerd heb van zowel een voor- als achternaam hebben die je praktisch voor iedereen moet spellen, is dat ik ALTIJD zorgvuldig namen nakijk voordat ik een bericht stuur.
    Het is alleen moordend irritant dat dat nog bij niemand blijkt te zijn doorgedrongen.
    Het is namelijk Sofie, niet friggin' facking, tering Sophie. Echt dit is een van de nadelen van nieuwe mensen leren kennen. Damn you


    Deep inside, I've never felt alive

    Saudi's begrijpen Belgisch voornemen om concessie Grote Moskee op te zeggen

    Dit is by far het vreemdste artikel dat ik de afgelopen tijd in de krant heb zien staan. Best grappig dat de wereld zo in lichterlaaie staat dat een land dat zegt "neen hoor, ik begrijp het" (of dat beweert) als een shock komt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zucht. Ik was gewoon een discussie aan het voeren. WAAROM blokken die kerels me altijd. SERIEUS GASTEN. HOEVEEL keer moet ik zeggen dat ik jullie mening respecteer maar dat ik gewoon niet vind dat je gelijk hebt vooraleer je de moeite doet om te luisteren?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben kwaad op mijn zusje.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    What the Hell am I still doing here?


    •

    Ik wil sterven


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.