• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 11:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Misschien krijgen dit jaar dan eindelijk weer eens een witte kerst! Moet ik wel een maillot zien te vinden voor onder mijn jurk anders vriest er wat vanaf op tweede kerstdag.


    Physics is awesome

    Thessalhydra schreef:
    (...)

    *O*

    Hehe, gek. Ja, jij bent er wel blij mee ja. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik houd het denk ik echt op ORPGs, dan heb ik tenminste geen last van die Gary/Mary-sue achtige verhalen en personages. God.
          "Begon op haar 16e (insert onmogelijk doel) en afgemaakt", "Heeft een machtige ouder die overal boven staat van de (insert hoge/gevaarlijke positie)", "Heeft die, die en die gekrikt". Uch uch uch. Not for me, please.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2017 - 22:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Verdomme verdomme verdomme ik deed mijn best op dat ding en jij verkreukelt het even alsof het niets is. Thanks, nu teken ik waarschijnlijk pas weer serieus over vier jaar uit pure woede


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik heb een punt bereikt in mijn ik-kan-iedere-avond-koken-wat-ik-wil enthousiasme waarop ik bijna geen pasta meer eet en in plaats daarvan vier keer zoveel groente als vermoedelijk aangeraden wordt, want ik heb gewoon echt heel erg veel zin in bloemkool en spruitjes en sla?? Niet dat ik hiervoor geen groente at, maar toch, dit is een onverwachte wending


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit is niet meer normaal. Ik heb nu al veel koortsblazen gehad in mijn leven, meer dan eender wie die ik ken, maar dit is erover. Mijn lippen zijn een slagveld. Ik kan niet eens zeggen hoeveel ik er heb en zo durf ik serieus niet buitenkomen. Wtf.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Godverdomme. Ik ben dik, kapot dik, en vet, en ik moet afvallen maar guess what? Ik ben een zwak varken dat te veel van eten houdt en van dat afvallen komt niet veel ik huis. Ik haat mezelf

    Also, twee dagen om duizend woordjes te leren voor Latijn. Dat moet lukken. Ha. Ha. Ha.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2017 - 9:01 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    En nu heb ik het toch weer gedaan waardoor ik weer twee maanden lange mouwen kan gaan dragen tenzij ik wil dat mijn vrienden of ouders flippen, heel verstandig dit Ava.


    obsessive rage

    Heb helemaal geen zin om te werken...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mania schreef:
    Ik houd het denk ik echt op ORPGs, dan heb ik tenminste geen last van die Gary/Mary-sue achtige verhalen en personages. God.
          "Begon op haar 16e (insert onmogelijk doel) en afgemaakt", "Heeft een machtige ouder die overal boven staat van de (insert hoge/gevaarlijke positie)", "Heeft die, die en die gekrikt". Uch uch uch. Not for me, please.


    I lol’d. But also, so true. Nu heb je me aan het denken / twijfelen gezet.

    //

    Zo, even 13 uur geslapen.


    And I find it kinda funny, I find it kinda sad.


    She's imperfect but she tries

    Seth MacFarlane is kerstgoals. Zijn stem, omg


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben van die dramaspelletjes aan het opzoeken voor mn scouts vanmiddag en ik krijg echt weer horrorflashbacks naar drama op het middelbaar.


    Stenenlikker

    Hebben we nou serieus een appartement gevonden wat we een jaar kunnen huren? God, laat het zo zijn. We verdienen dit.


    Mania schreef:
    Ik houd het denk ik echt op ORPGs, dan heb ik tenminste geen last van die Gary/Mary-sue achtige verhalen en personages. God.
          "Begon op haar 16e (insert onmogelijk doel) en afgemaakt", "Heeft een machtige ouder die overal boven staat van de (insert hoge/gevaarlijke positie)", "Heeft die, die en die gekrikt". Uch uch uch. Not for me, please.


    Pfff dat heb ik ook haha. Het liefst doe ik alleen nog ORPG's, maar de personen met wie ik dat altijd deed zijn niet echt meer in beeld zeg maar.



    Ugh, als die momenten van extreem blij - extreem down eens een beetje op één lijn zouden gaan zitten.. zou alles een stuk makkelijker maken.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2017 - 11:34 ]


    Go ahead and leave me paralyzed.