• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 11:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mania schreef:
    (...)
    Anders ik wel.


    M’n voortgang bij RPG’s. Maar ik heb mezelf voorgenomen gewoon zeer kritisch te worden, haha.
    & Bedankt. Het is eigenlijk van mijn moeder, maar het voelt echt als ‘van ons’ en ze verdient het zo.

    //

    Gisteren wortelstamp. Vanavond pannenkoeken. Heerlijk Hollands sinds m’n terugkomst.


    •

    Dat moment dat ik per ongeluk mijn benen over elkaar sla precies op de plek waar die blauwe plek zit, handig bezig. Kan het niet sneller genezen?


    Physics is awesome

    Een Slowcooker is echt chill :D


    26 - 02 - '16

    Kut collega's. Niet allen maar jezus. Misschien moet ik maar gaan zoeken wat ik hierna wil doen... Want dit trek ik niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Iedereen die zegt dat internetvrienden geen, echte vrienden kunnen zijn heeft nog nooit mijn internetvrienden gezien. Ze zijn stuk voor stuk allemaal fantastisch aahh


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Duendes schreef:
    Iedereen die zegt dat internetvrienden geen, echte vrienden kunnen zijn heeft nog nooit mijn internetvrienden gezien. Ze zijn stuk voor stuk allemaal fantastisch aahh


    Omg same. Internetvrienden kunnen juist best wel geweldig zijn actually.


    obsessive rage

    Yeah, no way in Hell dat ik me vriendschappelijk nog hecht aan iemand ga binden want je wordt altijd in je rug gestoken.


    •

    Duendes schreef:
    Iedereen die zegt dat internetvrienden geen, echte vrienden kunnen zijn heeft nog nooit mijn internetvrienden gezien. Ze zijn stuk voor stuk allemaal fantastisch aahh

    Ik noem mijn personages en boeken al mijn beste vrienden, als internetvrienden dan geen echte vrienden zijn, ben ik officieel een einzelgänger :Y)


    i wanna die with you once or twice.

    Ja het is leuk dat ik nu een baantje heb enzo alleen jammer dat het ten koste van mijn uitslapen gaat lol

    Ik ben moe, maar ik heb de hele dag al niks gedaan, dus ik moet mezelf nog even dwingen daar iets in te veranderen


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik geloof dat ik er hier nog niet overbodig over heb geklaagd dus here goes: TARANTINO voor een STAR TREK FILM holy flipping surak dat kan niet goed aflopen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Me: Ik ben zo moe. Ik moet slapen.
    My brain: Wat zou er gebeuren als er een meteoriet op de aarde zou komen? Wanneer ga ik al mijn series bijkijken? Kut, ik heb geen zin in mijn scriptie. Zou ik een kip mogen kopen? THIS. IS. SPARTA. Dansen ze de vogeltjesdans nog op bruiloften? Hoe ga ik deze week overleven? Ik slaap nog steeds niet. Wacht. Nee. Niet. . . AHSHAJAJA DE MACARENA HAKDKAJA AAAAAAAHJ MACARENA.


    •

    Blame it on the fanfics


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kan Large niet wat sneller bezorgen? Ik heb zo'n gaaf ding besteld, vind ik dan, en ik wil het hebben D:


    26 - 02 - '16

    Ge-sloopt. 😴