• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 11:32 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    For all of the light that I shut out, for all of the innocent things that I doubt.

    I'll be good, I'll be good.


    She's imperfect but she tries

    Als ik hier weg moet en mijn vriend moet achterlaten, dan maak ik mezelf af. Maar niet eerder dat dat ik zijn zus onder de grond heb gewerkt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik heb net in die sneeuwbui auto gereden en bah, wat verschrikkelijk is dat.


    Stenenlikker

    Guess who's home again
    Guess whose parents are fighting again
    Dingdingding u bent door voor de koelkast


    She's imperfect but she tries

    Beloftes betekenen dus ook niks meer in dit klotehuis. Ik ben hier echt klaar mee. Fuck off.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yo, ik kruip m’n bed wel in. Aju.


    Hephaistion schreef:
    Ugh, ik heb net in die sneeuwbui auto gereden en bah, wat verschrikkelijk is dat.

    Is het zo erg in Nederland?
    Ik moet nog naar huis vanavond :X


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Jep ik ga me mentaal nog erger verfucken door deze film te kijken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom word JIJ boos op mij omdat ik jou voor laat gaan met je auto? Jij stopte pas toen ik al was gestopt... Gebarend dat ik voor mocht, stap ik weer op de fiets begin jij ook te rijden... Dus ik stoppen, nogmaals dit proces af.. En nog een keer... Mens, ik ben drie keer voor je op en af gestapt omdat je mij voor wilde laten gaan, waarom ga je dan rijden en word je boos op mij omdat ik dan weer stop omdat je me anders aangereden had?


    Credendo Vides

    Dat moment dat je eigenlijk heel graag wilt tekenen maar gewoon weet dat je al je inspiratie gaat verliezen als je je de koude gang doorwaagt om papier en potloden te halen, dus je blijft maar verveeld zitten, kerstliedjes zingend.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Tad schreef:
    (...)High five! Ik ben 21 en ik kan het ook nog steeds niet, iets wat me pijnlijk duidelijk is geworden toen ik van de week cadeaus moest inpakken. Stiekem wijt ik het altijd gewoon aan het feit dat het scharen voor rechtshandigen zijn en vertel ik mezelf dat het niet aan mijn eigen capaciteiten ligt. :'D

    Haha, dan heb je tenminste nog een reden ervoor. Ik ben gewoon rechtshandig en een beetje incapabel :')


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Fennec schreef:
    (...)
    Is het zo erg in Nederland?
    Ik moet nog naar huis vanavond :X


    Er ligt geloof ik ondertussen een redelijk pak sneeuw. Ik zie nu alleen niet of het nog steeds sneeuwt.


    Stenenlikker

    Sneeeeeeeeeeeeeuw <3

    Random anxiety-aanval in 3, 2, 1...


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik voel me gewoon echt even rot atm


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis