• Hallo, hallo,

    Ondanks dat we hier een heel stel leuke mensen hebben die al een tijdje rondhangen op deze site, lijkt het me ook leuk om een hele golf nieuwe leden te krijgen. Een nieuwe generatie? Dan kunnen we Q-parents worden.
    Momenteel zijn de leden alweer een beetje ouder geworden en zelfs ik ben inmiddels volwassen. Ik heb het idee dat kinderen van tegenwoordig (over het algemeen) niet meer zo bezig zijn met dit soort sites, maar er zitten ongetwijfeld een heleboel hele leuke en creatieve zielen tussen die hier wel interesse in hebben en die deze site weer kunnen laten opbloeien.
    Sounds good, right?

    Zelf heb ik hier geen verstand van enzo, maar ik denk dat we samen best met iets heel leuks kunnen komen als we zouden willen. Ik zat namelijk te denken dat er op de homepage een leuk (interactief?) inleidend tekstje kan komen voor bezoekers van de site die niet zijn ingelogd. Denk aan een kannaltrailer die de meeste kanalen op youtube ook hebben. Zo is het duidelijk voor nieuwe mensen wat dit nou eigenlijk voor site is en dat het ontzettend leuk is!
    Misschien heb ik niet de beste ideëen, dus voel je vrij om commentaar te leveren en zelf ook wat toe te voegen, want zou het niet leuk zijn als Quizlet wat meer leven kreeg en onze creaties meer waardering, aandacht en liefde?

    Genoemde punten die voor nieuwe leden zouden kunnen zorgen:
    • Een welkomstboodschap op de home-page
    • Het vernieuwen van de lay-out
    • Meer opties om je profiel te customizen (denk bijvoorbeeld aan tumblr).
    • Een visuelere weergave van je creaties op je profiel. Klikkie

    En waar blijven m'n preview-buttons? (Zie vorig suggestie-topic van moi ^^)


    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 15:03 ]

    Dit is een goed doel!

    84.4% (27 stemmen)
     
    Ja!

    3.1% (1 stem)
     
    Nee!

    12.5% (4 stemmen)
     
    Anna, je bent te enthousiast.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Conan schreef:
    (...)

    Hm, ik denk dat het eerder bij inactieve users met hun aangemaakte topics en creaties moet blijven. Ik zou bijvoorbeeld mijn oude topics niet kwijt willen, ookal zit er heel veel bullshit tussen.

    Het zou ook een optie kunnen zijn om users dan zelf een tijdje de optie te geven hun oude topics te verwijderen. Dat zou denk ik wel al schelen.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Voor mij is het meer dat je je hier aanmeldt, je een beetje door de stories en users snuffelt en vervolgens ziet dat een groot deel al jaren niet meer online is gekomen. Dat wekt niet echt de indruk dat de site heel levend is.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ringwraith schreef:
    Zou het niet ingesteld kunnen worden dat users die bijv. al twee jaar niet meer online zijn geweest automatisch op inactief gaan? Dan ben je ook van al die oude creaties af. Dat is toch veel "vriendelijker" dan alles te verwijderen? Of zie ik dan een belangrijk punt over het hoofd?

    Dat is idd al een paar keer voorgesteld, maar dat wil Quizlet/Rutger niet voor het geval dat mensen terug willen komen.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Ik vind het persoonlijk wel een moeilijke kwestie, hoor, want ik heb ook e-mailadressen die ik één keer heb gebruikt om me ergens voor aan te melden, maar ik zou absoluut niet willen dat mijn Quizlet-account verwijderd zou worden.

    Desondanks vind ik wel dat het een goed oplossing is. Het is tijd voor verandering. Het is niet voor niets dat we massaal dit soort topics openen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    FireKeeper schreef:
    Voor mij is het meer dat je je hier aanmeldt, je een beetje door de stories en users snuffelt en vervolgens ziet dat een groot deel al jaren niet meer online is gekomen. Dat wekt niet echt de indruk dat de site heel levend is.

    Klopt daar heb je gelijk in. Hetzelfde met stories die nooit zijn afgemaakt.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Conan schreef:
    Ik vind het persoonlijk wel een moeilijke kwestie, hoor, want ik heb ook e-mailadressen die ik één keer heb gebruikt om me ergens voor aan te melden, maar ik zou absoluut niet willen dat mijn Quizlet-account verwijderd zou worden.

    Desondanks vind ik wel dat het een goed oplossing is. Het is tijd voor verandering. Het is niet voor niets dat we massaal dit soort topics openen.

    Maar daarom geven we mensen ook een keuze. Is het misschien een idee hiervoor een apart suggestie-topic te openen?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mendes1998 schreef:
    (...)
    Klopt daar heb je gelijk in. Hetzelfde met stories die nooit zijn afgemaakt.


    Amen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 16:07 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben druk bezig aan mijn topic, jongens!


    Heaven is a place that we all have

    Xiezhi schreef:
    Ik ben druk bezig aan mijn topic, jongens!

    Ahh topper


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Dat ben ik met je eens, Natas, maar dan zit je wel met usernames die niet beschikbaar komen al ben ik dan nu misschien wel wat veeleisend lol.

    Er zal in elk geval een middenweg gevonden moeten worden - je kunt niet iedereen altijd maar behagen helaas. Toch is het goed dat hierover het gesprek is geopend. (:


    oi, suzy

    Ik vind dat hier echt goede punten besproken worden. Hopelijk struint een mod dit topic door en verandert er ook daadwerkelijk iets. Dat zou ik persoonlijk echt waarderen. Misschien dat ik een lijstje maak met alle punten, zodat Ads die kan toevoegen aan zijn topic.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mendes1998 schreef:
    (...)
    Dat is idd al een paar keer voorgesteld, maar dat wil Quizlet/Rutger niet voor het geval dat mensen terug willen komen.

    Maar dat maakt toch niet uit? Zodra je je weer aanmeldt, wordt je account weer actief. Volgens mij ging dat alleen over inactieve users verwijderen, niet over inactieve users 'officieel' inactief maken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Maar dat maakt toch niet uit? Zodra je je weer aanmeldt, wordt je account weer actief. Volgens mij ging dat alleen over inactieve users verwijderen, niet over inactieve users 'officieel' inactief maken.

    Maar inactieve users zijn er nog steeds ;)
    Het lijkt mij een betere optie ze gewoon eens allemaal echt te verwijderen. Gaat de site alleen maar op vooruit.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    MacTavish schreef:
    Dat ben ik met je eens, Natas, maar dan zit je wel met usernames die niet beschikbaar komen al ben ik dan nu misschien wel wat veeleisend lol.

    Er zal in elk geval een middenweg gevonden moeten worden - je kunt niet iedereen altijd maar behagen helaas. Toch is het goed dat hierover het gesprek is geopend. (:

    Ja, de usernames komen daar niet bij terug. Maar als ik dat dan moet inleveren op het feit dat het hier dan ineens barst van de actuele creaties dan heb ik dat er zeker voor over. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mendes1998 schreef:
    (...)
    Maar inactieve users zijn er nog steeds ;)
    Het lijkt mij een betere optie ze gewoon eens allemaal echt te verwijderen. Gaat de site alleen maar op vooruit.

    Nee maar dat hun profiel dus niet meer toegankelijk is. Dat hun profiel op inactief wordt gezet. Dat bedoel ik. Dus die creaties zijn dan ook niet meer beschikbaar, tot ze opnieuw inloggen. Want zodra je inlogt, is je inactiviteit sowieso opgeheven en je profiel weer beschikbaar.


    Every villain is a hero in his own mind.