• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:11 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Niet op het examen geraakt door de staat van het wegdek... Hallo tweede zit


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.

    Poging 2.0


    Muuh, hartstikke veel pijn aan mijn shouder for no reason. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Asociale kut fietsers.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vandaag 1 jaar samen. Wat is de tijd snel gegaan. Veel tegenslagen gehad, maar toch zijn we sterk bij elkaar gebleven. Hij heeft zelfs voor mij over dat zijn familie hem nu uitkotst wegens zijn beslissing. Hoeveel houd hij dan wel niet van mij. Ik heb hem aan de keuze gelaten. Heb laten kiezen of hij met mij mee ging of bij zijn familie bleef en mij oo kan zoeken wanneer hij wil. Hij koos voor mij en dit ten koste van de band tussen hem en zijn familie.
    Fucking hell.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De reclame van de AH met het opaatje is zo cute ugh

    Het enige dat ik wil is in bed liggen en slapen. Ik ben super moe, heb koppijn, wil alleen maar huilen en misschien wel dood. Zodat alles over is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    :W niemand in mijn familie behalve ik heeft al kerst cadeautjes gekocht... Had moeten weten dat ze er geen zin in hadden. Laatste keer dat ik dit initiatief neem om kerst weer gezellig te maken.


    Niet dat ik verwacht dat ik volgend jaar thuis kerst zou kunnen vieren. Ligt er eerst nog maar aan wat hun reactie zal zijn...

    [ bericht aangepast op 12 dec 2017 - 12:54 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben van mijn broeken niet passen omdat ze strak zitten gegaan van mijn broeken niet passen omdat te slop zitten in twee-ish maanden tijd. Stress does weird things.


    She's imperfect but she tries

    Ik raak echt zo geïrriteerd van deze oefeningen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aaah shit ik moet nog zo veel doen maar ik heb geen zin

    Het is een onmogelijke taak om een boek van meer dan 300 pagina's proberen samen te vatten in een kwartiertje presenteren. Het is gewoon niet mogelijk. En het is zo interessant en ik wil alles wel vertellen maar dat kan niet ugh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ScribbleTheFox schreef:
    Aaah shit ik moet nog zo veel doen maar ik heb geen zin


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Schott schreef:
    :W niemand in mijn familie behalve ik heeft al kerst cadeautjes gekocht... Had moeten weten dat ze er geen zin in hadden. Laatste keer dat ik dit initiatief neem om kerst weer gezellig te maken.

    Niet dat ik verwacht dat ik volgend jaar thuis kerst zou kunnen vieren. Ligt er eerst nog maar aan wat hun reactie zal zijn...

    Wat naar, wil je erover praten?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Hooooooooooooooooooooooooooooooofdpijn :c


    — Inner peace, it's hard to find. —