• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Deze toets was echt prut.
    Het enige leuke was dat we vragen moesten beantwoorden over een breuk bij de zuidgrens van Mordor, muaha.


    Stenenlikker

    Lezen? Series kijken? Productieve dingen doen?
    Nergens zin in hebben is zo’n rot bui.


    Mijn teen bloedt like nog steeds zo hard


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    I should probably do what i'm good at: Running away from my problems.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Motunui schreef:
    Mijn teen bloedt like nog steeds zo hard


    Wat heb je ermee gedaan dan? Heb je hem al ontsmet? Misschien helpt het als je er een pleister op plakt.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Wat heb je ermee gedaan dan? Heb je hem al ontsmet? Misschien helpt het als je er een pleister op plakt.

    Onder een deur terechtgekomen :/ Ik heb het al helemaal ontsmet en uitgespoeld en alles, hij ziet alleen nog steeds paars en het is echt enorm dik. Ondertussen bloedt het nog maar een heel klein beetje, maar er zit ook een serieuze snee in. Er heeft ook vijf uur een plakker opgezeten, maar dat heeft niet veel geholpen jammer genoeg... bedankt voor je bezorgdheid tho ^^

    [ bericht aangepast op 19 dec 2017 - 20:30 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ben in Dublin tralalalalalala
    Iers is echt de schattigste taal ooit


    Deep inside, I've never felt alive

    Goed, ik heb dus wel bijna 700 woorden voor dat paper maar ik moet er dus nog 1800 ongeveer en ik heb er niet veel zin in tbh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Motunui schreef:
    (...)
    Onder een deur terechtgekomen :/ Ik heb het al helemaal ontsmet en uitgespoeld en alles, hij ziet alleen nog steeds paars en het is echt enorm dik. Ondertussen bloedt het nog maar een heel klein beetje, maar er zit ook een serieuze snee in. Er heeft ook vijf uur een plakker opgezeten, maar dat heeft niet veel geholpen jammer genoeg... bedankt voor je bezorgdheid tho ^^


    Dat klinkt heel pijnlijk. Beterschap! Als ik jou was zou ik voor de zekerheid nog naar de huisarts gaan. Als het dik is, kan misschien iets kouds erop leggen wel helpen.


    Physics is awesome

    Motivatiebrief schrijven voor een stage die je fucking graag wilt... Is best moeilijk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil niet meer. Ik kan niet meer.


    kindness is never a burden.

    Eet- en smakgeluiden adsfaslkjfasdlf please red me D:

    €12 uitgeven aan een kaartje om Marissa Meyer te zien? Hm.


    i want someone to hold me while i cry, cause i'm sick of crying all alone.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Schott schreef:
    i want someone to hold me while i cry, cause i'm sick of crying all alone.


    Ik heb je mijn hulp aangeboden. Als je die niet wilt dan kan ik je niet helpen, maar er zijn genoeg mensen die je willen helpen en volgens mij reageer je op niemand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.