• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ^ Online met iemand praten is anders dan in het echt iemand vast kunnen houden. Besides: hier kan je je hart luchten, toch?

    //

    Hele dag niets gedaan en nog zo moe zijn. HOW?


    •

    "Ik zou bijna denken dat je van plan bent binnenkort te sterven aangezien je de helft van je kleren en juwelen hebt weggegeven." Haha, ja. Ha. Ha.


    kindness is never a burden.

    Statesman schreef:
    (...)

    Ik heb je mijn hulp aangeboden. Als je die niet wilt dan kan ik je niet helpen, maar er zijn genoeg mensen die je willen helpen en volgens mij reageer je op niemand.

    I kind of meant actual physical contact..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Au mijn hart doet pijn.
    Afgewezen worden is niet fijn. NIET FIJN.
    Of nou ja, hij “wil er nog even over denken.”
    Maar basically nee dus.
    Gvd.

    Gezellig, ma. (:


    Caution first, always.

    I don't remember the last time someone hugged me.


    kindness is never a burden.

    Yo ik nam twee melatonine pilletjes zodat ik langer zou slapen, maar nu word ik alsnog in het holst van de nacht wakker.


    •

    Oké officieel een schijthekel aan slaapzalen in hostels. Friggin dude die drie uur met zijn lamp felverlichte laptopscherm in een donkere slaapzaal blijft zitten en nu een halve verhuizing die in het holst van de nacht plaats vindt. LAAT MIJ SLAPEN VERDOMME


    Deep inside, I've never felt alive

    Hopper schreef:
    Yo ik nam twee melatonine pilletjes zodat ik langer zou slapen, maar nu word ik alsnog in het holst van de nacht wakker.

    Dit.gebeurt.me.zo.vaak.

    Hoeveel mg heb je?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Hopper schreef:
    Yo ik nam twee melatonine pilletjes zodat ik langer zou slapen, maar nu word ik alsnog in het holst van de nacht wakker.


    Ze zijn ervoor om sneller en dieper in slaap te komen. Ik had het zelf ook altijd, maar was wel fit voor de rest van de dag :’)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Statesman schreef:
    (...)

    Ik heb je mijn hulp aangeboden. Als je die niet wilt dan kan ik je niet helpen, maar er zijn genoeg mensen die je willen helpen en volgens mij reageer je op niemand.

    waar slaat dit dan weer op


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    waar slaat dit dan weer op


    Niets verkeerd, maar ze wil iemand om mee te praten, ik bied mijn hulp aan en ze slaat die gewoon af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mendes1998 schreef:
    (...)
    Dit.gebeurt.me.zo.vaak.

    Hoeveel mg heb je?


    5MG en dan had ik er ook nog wel twee genomen. Ugh. :<

    //

    Volgens mij begin ik ziek te worden.


    •

    Statesman schreef:
    (...)

    Niets verkeerd, maar ze wil iemand om mee te praten, ik bied mijn hulp aan en ze slaat die gewoon af.

    dan ken je haar niet goed. ten eerste alles wat ze hier zegt rond om “niemand boeit het” etc gaat over vrienden en familie in haar omgeving, niet op het internet. ten tweede over problemen praten komt voor haar heel dichtbij en is heel lastig voor haar, ze gaat dat niet zo even aan jan en alleman vertellen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ... ik? Sociaal?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner