• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Arghh.. ik vind je echt superleuk en wil graag zeggen dat ik je mis, maar dat zou zo raar en wanhopig klinken aangezien we (nog) niet iets hebben. Was het maar vast 2018, dan zie ik je iig weer.


    There is nothing more badass than being yourself

    Lol lekker lullig ben je weer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil je fijne feestdagen wensen maar 1. Het is een beetje laat voor dat. En 2. Je wilt vast en zeker niks meer met me te maken hebben.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Call the midwife kerstspecial ❤


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Muuuh. Bol.com heeft nú de actie van gratis verzendkosten. En ik heb een kortingscode voor 15 euro. Maar ik kan niet kiezen welke van de twee dingen ik zal bestellen. :c Maar het moet voor 23.00h besteld zijn als ik het dan op zn vroegst donderdag in huis wil hebben.


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik voel me echt rot


    Caution first, always.

    Alldine schreef:
    Wil iemand me gewoon knuffelen? Wil iemand gewoon zeggen dat ze mijn problemen niet zien als een grap?

    Virtual hugs kinder, hope that counts as well <3


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    I hate the Christmas. I hate the holidays. I hate to be disappointed again.


    This ain't no place for no better man.

    Barb schreef:
    (...)

    Dankje. Ja ik snap je echt. Vet kut gewoon. ja als je geen operatie hoeft ook zeker niet doen. Ik had helaas geen andere keus. Jij ook sterkte. (;

    Dat is erg kut voor je. Ik moet er niet aan denken om ervoor onder het mes te moeten (alhoewel dat vast wel een keer zal moeten). ☹ Gewoon extra rustig aandoen en don't overextend yourself! Denk eerst aan jezelf. Bedankt. C;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bay schreef:
    (...)

    Die mensen weten echt niet waar ze het over hebben. Zelf merk ik dat met het niet tegen prikkels kunnen, na een verjaardag / sociaal iets, ben ik bekaf. Dan hebben mensen nog het lef om te vragen hoe het komt dat ik zo moe ben, want "je doet toch helemaal niet zoveel" ugh D:<

    Nee, tenminste die ideëen kreeg ik er ook van, alleen weten we ieders verhaal natuurlijk niet. Net zoals de mensen die zulke dingen beweren mijn verhaal niet kennen, dat is denk ik ook de frustratie wat me de kop opsteekt. Ze kennen je verhaal niet en toch durven ze er betweterige opmerkingen over te maken.
    Dat zal jij ook vast hebben met wat je opnoemt. Zoiets had je namelijk eerder verteld in het autisme topic.
          Het sociaal op zich zijn is al enorm energienemend, laat staan de sociale verwachtingen die anderen van je hebben + de anxiety en opmerkingen van anderen. Datzelfde heb ik ook; na een paar minuten ben ik al helemaal leeg en wordt ik verdomd chagrijnig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wou dat ik nu met je kon knuffelen, gewoon omdat het fijn is om die warmte te voelen.


    There is nothing more badass than being yourself

    2 uur later en het knaagt nog steeds aan me


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik heb echt geen zin om te gaan werken man.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Leave me alone ugh


    i wanna die with you once or twice.

    hah. oke maar eerst moest je handmatig de artiest, album, en omslagfoto etc. toevoegen als je via youtube converter muziek downloadde en op je ipod wilde zetten. Maar nu kon dat ineens niet, dus dan maar gewoon leeg op de ipod zetten ig? Maar hey, ineens stonden de nummer netjes bij de goede artiest, in het goede album, mét omslagfoto. Danku apple, toffe peren.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt