• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeeeees, toch eindelijk de After Hours edition van Yakuza 6 besteld. <3 God bless cadeaubonnen.


    Caution first, always.

    Merry Christmas, I'm tired and I had to work on Christmas Eve whilst my family had a great bonding evening and I don't want to do anything anymore and Christmas doesn't feel like Christmas and I have to work tomorrow as well and I'm failing studies and fuck. So yeah, merry fucking Christmas.


    kindness is never a burden.

    And hey, I know we'll be okay, despite the rolling waves amongst the numbered days.
    'Cause even if we change I know we'd never stray, 'cause look how far we came. I know we'll be okay


    — Inner peace, it's hard to find. —

    What would Jesus do at a church gun raffle?: Column

    omfg ik weet niet eens waar ik moet beginnen als ik met zoiets word geconfronteerd maar um, een goed punt zou zijn CHURCH GUN RAFFLE

    holy shit america


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb nog geen seconde geslapen maar ik ben echt klaar wakker. Fucking hell.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik hoop dat sommige mensen wat gaan veranderen in de positieve zin vanaf 2018. Ten eerste voor hun eigen bestwil en als ik egoïstisch mag zijn, omdat ik het zat ben en het gedaan mag zijn met mijn hoofdpijn daarover. Ze bezorgen niet enkel hunzelf maar anderen dus ook negatieve gevoelens. 😑 Ik verdien dit niet.

    Even voor de duidelijkheid: het gaat over niemand op Q. Het is persoonlijker.


    Ik wil een tuin vol egels

    IK WEET NIET WAT IK HIER MEE MOET. IK MOET ME FOCUSSEN OP MN EIGEN FAMILIE. Yo maar echt vind t super zielig voor je maar we zijn uit elkaar, I can only do so much.


    The truth is out there.

    Wie gaat er om 4 uur 's nachts nou vuurwerk af staan schieten in een woonwijk terwijl het kerst is? Way to ruin people's night man. Ik hoop dat ze gepakt worden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yaay, merry Christmas allemaal *O*


    Caution first, always.

    Rant about my life because I need this.

    Why can’t I get better? I’ve been sick for over a week now and I still feel miserable as fuck without one tiny glimpse of sunlight. Everything hurts. // I’ve got so much to do that I don’t even know where to start and I’m too damn sick and weak to even begin. I need to do this shit because I don’t want to leave everything on my moms shoulders because she deserves so much better but I just can’t. // Why on earth am I still this fucking fat honestly I hate my body. // Don’t even get me started on my master thesis. // I’m pretty sure we’re moving to an appartment that doesn’t even have all the necessary furniture inside of it by the end of the week. // Why do I have to be the bridge between my father and everyone else? Come on people, everyone’s a fucking adult nowadays so don’t put it all on me.


    lol thanks a lot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Voordelen van Kerstmis:

    -Gezellig samen zijn met de familie. Yay!!!!! Tot je weer als vanouds uitgesloten wordt omdat je nu eenmaal maar dertien bent en nog niet groot genoeg om met ‘de volwassenen’ mee te praten, je te oud bent om met de min-zevenjarigen mee te spelen en je enige leeftijdsgenote, aka je ongeïnteresseerde zusje, well, ongeïnteresseerd zit te doen. En op mijn gsm mag ook al niet, want het is dus een gezellig familiefeest. Ah, laat ook maar.
    -Cadeautjes. Oké, dit is gewoon echt leuk, zowel geven als krijgen.
    -Die leuke gesprekken die heel af en toe dan toch plaatsvinden
    -Het lekkere eten

    Nadelen van Kerstmis:
    -Oma die weer commentaar geeft op mijn lichaam, aka ‘je zou mooi zijn als je vijf kilo minder zou wegen’, ‘je moet echt aan je lijntje werken’, ‘zou je dat dessertje wel nemen?’ en lekker manipulatief doet. ‘Hou je nog wel van mij? Zo komt het niet over hoor.’ ‘Zeg weer lekker asociaal, niets te vertellen?’ NEE OMA, MIJN LEVEN IS NIET ZO INTERESSANT EN ALS ER IETS SPECIAALS GEBEURD IS OFZO VERTEL IK HET WEL, OMDAT IK WEET DAT JE DAT WIL. MISSCHIEN MOET JE ZELF EENS HET VOORBEELD NEMEN EN GESPREKKEN STARTEN IN PLAATS VAN HET OP MIJ AF TE SCHUIVEN.
    -Het eten. Het is niet omdat het kwetsend is, dat het commentaar van mijn oma niet waar is. Ik weet het alleen zelf ook wel. I KNOW I’M FUCKING FAT, okay? Maar ik ben nu eenmaal een kind dat teveel van eten houdt en enorm makkelijk bijkomt en zelfs al doe ik enorm mijn best, slank zal ik nooit zijn en dat besef ik ook wel okay.
    -Gestresste ouders en ik die weer constant commentaar krijgt. Gezellig hoor, die feestdagen, zeker als ik de hele tijd gecommandeerd word en alleen maar te horen krijg dat ik een egoïstisch en lui persoon ben die nooit helpt. Again, ik help wel en het is kinda vreemd dat ik op de scouts en bij vrienden bekend sta als een vriendelijk, behulpzaam en hardwerkend persoon. Hmm. Misschien ligt het aan jullie, anyone?

    I used to love christmas, maar op de manier waarop het hier verloopt haat ik het alleen maar.

    Oh well, ik overdrijf vast. Ik haat mezelf voor het haten van dit en voor het haten van mezelf, want zo erg is het ook weer niet. Kerstmis is actually best gezellig en zo erg is het vast niet. Dit is toch de periode waar ik al sinds begin november naar uit kijk? Stop met overdrijven, Delphine. It isn’t that bad


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik zit hier in cosplay en ik heb 0,0 zin om het uit te doen. Maar het is kerst dus ik moet toch ooit een keer naar beneden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    "Je bent gegroeid!"
    Ahaha nee ik ben nog steeds plain old 1,76


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wat heb ik dan in vredesnaam uitgespookt met mijn linkerknie? Het lijkt net alsof ik hevige spierpijn heb, maar waarvan dan? Hopelijk is het morgen over.

    Morgen naar oma en de rest van de familie komt ook. Best wel gezellig, maar ik zie nu al gezeik aankomen en ik heb daar zo geen zin in.


    Physics is awesome