• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn rug doet echt verdomd veel pijn. Leuk als mensen zeggen dat ze 'rugpijn' hebben, maar er verder geen chronisch iets hebben om jou vervolgens te bestempelen als het aanstellen ervan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You're an unreliable piece of shit.


    kindness is never a burden.

    Aisa schreef:
    Mijn rug doet echt verdomd veel pijn. Leuk als mensen zeggen dat ze 'rugpijn' hebben, maar er verder geen chronisch iets hebben om jou vervolgens te bestempelen als het aanstellen ervan.


    Hmmm. Same. Mensen geloven vaak niet als ik rugpijn heb omdat ik 'zo jong ben'. Ik ben aan mijn rug geopereerd lol tuurlijk heb ik pijn. Zo irritant.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2017 - 18:41 ]


    The truth is out there.

    Twee beste vrienden in het ziekenhuis yas, amazing kerst

    Also beter gedraagt mijn kut familie zich morgen want anders keer ik direct terug jaar


    i wanna die with you once or twice.

    Hemel deze duizeligheid is not ok tho


    i wanna die with you once or twice.

    Barb schreef:
    (...)

    Hmmm. Same. Mensen geloven vaak niet als ik rugpijn heb omdat ik 'zo jong ben'. Ik ben aan mijn rug geopereerd lol tuurlijk heb ik pijn. Zo irritant.

    Zulke mensen zijn echt een stel idioten. Ik herken het probleem; ze geloofden niet dat zoiets 'kon' en ik dat heb. Nee, ik maak het als een grap op nou goed. Het is zo.verschrikkelijk.vervelend. Soms voel ik me er ook gewoon machteloos door, doordat ik gewoon niet alles kan doen wat een ander mens wel kan. Ik heb verder geen operaties e.d. gehad; houd het er maar gewoon op dat het een chronisch iets is en ik het liefst zo min mogelijk operaties, medicijnen e.d. wil. Maar daardoor gaan mensen meteen denken dat het "vast wel mee zal vallen". Zak erin.

    PS. Maar ik wens je iniedergeval erg veel sterkte! Ik hoef de verdere details niet te weten, maar ik hoop voor je dat ook een boel betere dagen hebt.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2017 - 20:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Egh. Wat een klotekerst is het dit jaar. Eerste keer dat ik weer een keer naar kerst heb uitgekeken en dan gaat het zo.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aisa schreef:
    (...)
    Zulke mensen zijn echt een stel idioten. Ik herken het probleem; ze geloofden niet dat zoiets 'kon' en ik dat heb. Nee, ik maak het als een grap op nou goed. Het is zo.verschrikkelijk.vervelend. Soms voel ik me er ook gewoon machteloos door, doordat ik gewoon niet alles kan doen wat een ander mens wel kan. Ik heb verder geen operaties e.d. gehad; houd het er maar gewoon op dat het een chronisch iets is en ik het liefst zo min mogelijk operaties, medicijnen e.d. wil. Maar daardoor gaan mensen meteen denken dat het "vast wel mee zal vallen". Zak erin.

    PS. Maar ik wens je iniedergeval erg veel sterkte! Ik hoef de verdere details niet te weten, maar ik hoop voor je dat ook een boel betere dagen hebt.


    Dankje. Ja ik snap je echt. Vet kut gewoon. ja als je geen operatie hoeft ook zeker niet doen. Ik had helaas geen andere keus. Jij ook sterkte. (;


    The truth is out there.

    Aisa schreef:
    Mijn rug doet echt verdomd veel pijn. Leuk als mensen zeggen dat ze 'rugpijn' hebben, maar er verder geen chronisch iets hebben om jou vervolgens te bestempelen als het aanstellen ervan.


    Die mensen weten echt niet waar ze het over hebben. Zelf merk ik dat met het niet tegen prikkels kunnen, na een verjaardag / sociaal iets, ben ik bekaf. Dan hebben mensen nog het lef om te vragen hoe het komt dat ik zo moe ben, want "je doet toch helemaal niet zoveel" ugh D:<


    26 - 02 - '16

    Wil iemand me gewoon knuffelen? Wil iemand gewoon zeggen dat ze mijn problemen niet zien als een grap?


    i wanna die with you once or twice.

    slechte timing


    Caution first, always.

    I need to throw up.


    kindness is never a burden.

    Ik mis Laura crap


    i wanna die with you once or twice.

    Ik weet dat die opvattingen onzin zijn en dat ik het niet te persoonlijk moet nemen, maar het doet toch pijn. Waarom komen deze periodes altijd weer terug en dan dit keer ook precies met de feestdagen? Was ik maar normaal geboren.


    Caution first, always.

    I’m feeling lonely lol I’m pathetic.