• Lieve molloten ,



    Het gaat bijna weer beginnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date.
    Op 6 Januari 2018 begint het nieuwe seizoen Wie is de Mol en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 9:23 ]


    Firm believer of all that is magic

    ja maar jan heeft een punt, er moet op een gegeven moment iemand er een keer uit


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Maar het schaakbord dus. De koning en koningin waren omgedraaid, dit zou dus betekenen dat zou dus betekenen dat je de koningin zou moeten verslaan.
    Dit zou dus betekenen dat de mol een vrouw is.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ben benieuws of we nog het stukje uit de promo te zien krijgen waarin art aand verschillende kandidaten vraagt of ze al willen weten wie de mol, anders is het van 5 personen al zeker dat ze doorgaan.

    Edit

    Anders zijn Jan, Ruben, Loes en Emilio zeker door.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 21:21 ]

    Of Olcay is heel erg dom snapt het hele spel niet of ze is de mol

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 21:21 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Porg schreef:
    ja maar jan heeft een punt, er moet op een gegeven moment iemand er een keer uit

    Niet per se in het begin van het spel al. Dichterbij de finale zou ik dat wel meer begrijpen.
    Ik denk dat mijn morele ideeen gewoon boven het spel zouden staan in dit stadia van het spel.

    @PhiIophobia: wacht. wanneer zag je dat schaakbord?

    ''de mol is een stille speler.'' Hoe weet je dat?
    En inderdaad gek dat ze dat nu wel zeiden. Maar lijkt me gek dat hij nu nog een kans krijgt/ we weten niet waar dat op sloeg. + dat het toneelstuk twee verraders had.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 15:09 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Art zei weer ‘behalve de mol, die hoeft nooit naar huis’

    Ron is de mol!!!!!


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Whaaaat


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    gvd


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Anticlimax..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Jean-Marc is de mol —> “behalve de mol die gaat nooit naar huis”
    Oke sorry dit kan op iedereen worden toegepast


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    En ik heb nog steeds al mijn punten. Ik vond Jean-Marc wel verdacht maar ik ben blij dat ik niks op hem ingezet.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    J-M, meen je dit? Ik zou een moord doen om mee te mogen doen, al sliep ik een week niet :')
    En sorry maar Olcay probeert zo hard te mollen dat het irritant is.


    I was an angel living in the garden of evil

    Cami schreef:
    J-M, meen je dit? Ik zou een moord doen om mee te mogen doen, al sliep ik een week niet :')
    En sorry maar Olcay probeert zo hard te mollen dat het irritant is.

    Idd ik krijg echt een hekel aan haar


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Lol, het einde was zo raar

    Ik haar Olcay ook. Jemig. Ik hoop echt dat ze er zo snel mogeljjk uitvliegt. “Ik kan het gewoon niet aanzien hoe Stine er af en toe bijloopt.”


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.