• Lieve molloten ,



    Het gaat bijna weer beginnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date.
    Op 6 Januari 2018 begint het nieuwe seizoen Wie is de Mol en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 9:23 ]


    Firm believer of all that is magic

    En, wie heeft zijn punten al ingezet? Als ik live kon kijken, had ik denk ik pas gewacht tot vlak voor de test, omdat je in sommige afleveringen al uitsluitsel krijgt over wie erin blijft (door vrijstellingen ofzo), of je ziet zo'n molactie dat je denkt: die dat daar, dat is 'm!
    Maar ik zit in het buitenland en dan gaat NPO zaniken dat ik een VPN-verbinding moet maken.
    A. Geen idee hoe dat moet 😂
    B. Ik zit hier nog een week, dus dat is de moeite niet :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb mijn punten al ingezet. Ik kan ook niet live kijken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zag dat Bella en Ron samen bij Zapplive waren vanochtend. Hebben ze gewoon twee random kandidaten daar naar toegestuurd of zijn het de eerste twee afvallers en is het een soort van hint.

    Omg, voor de mensen die in het buitenland zitten: Wie Is de Mol wordt op BVN "gelivestreamd" *O* (livestream staat tussen haakjes, omdat het pas om 20.50 begint, maar het is beter dan moeten wachten totdat de aflevering afgelopen is en dan pas online kunnen kijken)
    Linkje voor de gegadigden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ohhh mt!

    Was de hint van t schaakbord al verteld?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Guys ik kan niet kijken, op wie moet ik mijn punten zetten? :$


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ze zijn in het RUStaveli theater en wie was er vorige week in RUSland? Loes is de mol.
    Was het maar zo makkelijk.

    Weet iemand de naam van het liedje dat helemaal op het begin werd afgespeeld? Piano/klassiek achtig

    ik wil mijn punten terug


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jaa Ron misschien toch nog!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik zou gegaan zijn hoor... screw that money. (en dan hebben ze het geld nog niet eens gehaald... idiots)
    en ik begin tunnelvisie te krijgen. Shit.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 21:07 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ach.... arme Ron...


    OMGGG ZE ZATN NIET GOED HAHAHHA

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 21:07 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Lekker voor ze. Wel fijn dat Ron niet terug kwam, niks persoonlijks maar rood scherm is rood scherm


    I was an angel living in the garden of evil

    Jehan schreef:
    Ik zou gegaan zijn hoor... screw that money. (en dan hebben ze het geld nog niet eens gehaald... idiots)
    en ik begin tunnelvisie te krijgen. Shit.


    Same tho!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hahahahahahaha sukkels


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.