• Lieve molloten ,



    Het gaat bijna weer beginnen. De molboekjes vliegen al over de toonbank en de app is ook al weer up to date.
    Op 6 Januari 2018 begint het nieuwe seizoen Wie is de Mol en dit topic is bedoeld om al je theorieën en enthousiasme te delen met alle quizlet molloten.

    Ook wil ik een Quizlet poule aanmaken , dus als je in de poule wilt geef dan hieronder of in een pb'tje je gebruikersnaam door van de Wie is de Mol - app.

    Als je iets inhoudelijks over de aflevering of kandidaten zegt , zet dit alsjeblieft onder een spoiler. Het is een beetje naar als iemand al weet wie eruit is voordat deze de kans heeft om de aflevering te kijken.

    Niets is wat het lijkt

    [ bericht aangepast op 7 jan 2018 - 9:23 ]


    Firm believer of all that is magic

    Oh hahaha. Ik dacht ook dat Richard zijn scherm niet had gezien. Dus we zullen zien of we de afvaller nog terug gaan zien.

    maar als Ron nog terug kan komen is dat nogal lullig voor de mensen die nu op hem zaten in de app, want zij zijn punten kwijt, dus zelf denk ik niet dat hij terug komt


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Snapple schreef:
    maar als Ron nog terug kan komen is dat nogal lullig voor de mensen die nu op hem zaten in de app, want zij zijn punten kwijt, dus zelf denk ik niet dat hij terug komt

    Ik denk dat ze dat wel fixen tbh. Like, mensen krijgen hun punten weer terug ofzo? Die app is er al een tijdje, dus (;


    Deep inside, I've never felt alive

    ja de app zullen ze vast wel kunnen fixen. Ik zou het echt super lullig vinden voor Ron als hij niet terugkeert. Hij heeft pas één andere kandidaat gezien en is niet eens in het officiële land geweest. Ik weet dat widm een hard spel is, maar dit zou echt wel te hard zijn. En ik geloof dan ook niet dat de mol in een duo zat dat de kluis niet heeft gevonden.

    veel mensen wisten over het terugkomen waarschijnlijk al niet (meer), misschien hoopten ze daar op.
    Hij hoeft niet terug te komen, maar ik geloof wel dat er iets verrassends gaat gebeuren... het seizoen van de plottwist :P


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ok, maar alsnog want de punten die je dan later terugkrijgt zijn niet verdubbeld, dus dan blijft het lullig snap je?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Snapple schreef:
    Ok, maar alsnog want de punten die je dan later terugkrijgt zijn niet verdubbeld, dus dan blijft het lullig snap je?

    Idk of ze het wel of niet verdubbelen. Kan goed van wel. Kan goed zijn dat ze het zelfs verdriedubbelen omdat je het zó goed hebt gezien (ik verzin maar iets lol)


    Deep inside, I've never felt alive

    Snapple schreef:
    maar als Ron nog terug kan komen is dat nogal lullig voor de mensen die nu op hem zaten in de app, want zij zijn punten kwijt, dus zelf denk ik niet dat hij terug komt


    Guys ik weet niet of jullie dit weten.
    Maar er is dit jaar in de app een molbonus. Alle punten die je op de mol hebt ingezet, worden verdubbeld.
    Dus stel dat de afvaller toch terugkomt in bijvoorbeeld aflevering 2 (zou het meest logisch zijn dan, denk ik?) dan worden uiteindelijk je punten toch nog verdubbeld als deze de mol blijkt te zijn.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 21:33 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Guys ik weet niet of jullie dit weten.
    Maar er is dit jaar in de app een molbonus. Alle punten die je op de mol hebt ingezet, worden verdubbeld.
    Dus stel dat de afvaller toch terugkomt in bijvoorbeeld aflevering 2 (zou het meest logisch zijn dan, denk ik?) dan worden uiteindelijk je punten toch nog verdubbeld als deze de mol blijkt te zijn.


    Oh dit wist ik niet


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Snapple schreef:
    (...)

    Oh dit wist ik niet


    Dit seizoen is gewoon basically alles mogelijk :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Dit seizoen is gewoon basically alles mogelijk :o



    Ja oke, maar op dit moment kan je geen punten inzetten op de afvaller :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je kunt natuurlijk nog wel je punten inzitten tijdens de uitzending, dus mocht de afvaller terug komen dan kun je nog punten op diegene inzetten tijdens de aflevering. Maar dan moet je het wel gelijk kunnen kijken.

    Marveldrake schreef:
    Je kunt natuurlijk nog wel je punten inzitten tijdens de uitzending, dus mocht de afvaller terug komen dan kun je nog punten op diegene inzetten tijdens de aflevering. Maar dan moet je het wel gelijk kunnen kijken.


    Of de afvaller komt aflevering 2 terug, kan er niet uit omdat ie teruggekomen is, waardoor je aflevering 3 pas kan stemmen maar dankzij de molbonus heb je dan wel je punten uit die afleveringen verdubbeld?

    Tbh ik denk stiekem dat Pieter Derks nog steeds de mol is 😂😂😂 dat hij na een paar seizoenen toch ff de mol blijkt te zijn. Zou briiiiljant zijn


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Omg. Wat als er twee mollen zijn, die ook de andere mol moeten vinden. Stel, Loes is een mol, maar Emilio ook. Dan moet Loes Emilio op zien te sporen en Emilio moet erachter komen dat Loes de andere mol is. En dan kan de mol naar huis gaan, want dat betekent dat hij/zij niet goed zat wat betreft de andere mol.

    Wat denken jullie hierover?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Mijn Username is trouwens Tardis2


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.