• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    deze is voor Leah <3

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:12 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik kom beneden en er zijn wat vrienden van mijn ouders op bezoek en ze zitten midden in een best serieus gesprek als ik erbij kom zitten en het eerste wat ik ervan meekrijg is Meneer Vriend die zegt dat hij denkt dat wat van de mentale, depressie-achtige problemen waar hij nu mee worstelt gelinkt zijn aan hoe introvert hij was als kind en dat hij nooit echt zijn mening wist te geven en dan mijn vader die heel voorzichtig zegt "maar dat is niet per se zo voor alle introverte kinderen, toch?" en ummmm ik kwam hier voor een nieuwjaarsrolletje, niet om me af te vragen in hoeverre ik mezelf weerspiegeld zie in deze man van middelbare leeftijd, shit mensen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    throwback thursday ketnet throwbacken maakt mijn 2018 echt gewoon al


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik moet met iemand over Sherlock kunnen praten. Als in, echt, dit is niet gezond meer help. Help.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Eigenlijk was ik best wel blij met mijn make-up op Tweede Kerstdag. Weliswaar een kleur oogschaduw, beetje mascara en een lippenstift, maar die oogschaduw zat er beter op dan verwacht.


    Physics is awesome

    Ew. I'm starting to get fat again.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I wish I could just die already.


    This ain't no place for no better man.

    men are actually disgusting pigs: confirmed once again


    kindness is never a burden.

    Bye Q c:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Good lord


    Caution first, always.

    Het ziet ernaar uit dat dit het jaar gaat worden waarin bijna al mijn vrienden en familie erachter gaan komen hoe zwaar depressief ik daadwerkelijk ben. Ik heb er nu al zin in. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    — Inner peace, it's hard to find. —

    (typing) Met Girlicious ^^


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik mag toch stiekem best trots zijn op mezelf: ik heb al ongeveer een halfjaar niet op mijn nagels gebeten en zelfs in tijden van enorme stress (aka het merendeel van dat halfjaar) heb ik het niet gedaan en aahhh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I'm tired af, but I wanna write AND watch another episode of Peaky Blinders

    En morgen moet ik mijn leerachterstand inhalen

    [ bericht aangepast op 1 jan 2018 - 22:31 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kijk, ik weet dat het bij ouder worden hoort, maar ik voel akelig veel stoppeltjes langs m'n kaak en op m'n kin iS DIT HET EINDE VAN M'N ZUIVERE HUID


    Heaven is a place that we all have