• We zijn nog maar twee dagen van 2018 verwijderd en dat betekent: EEN HEEL JAAR VOL NIEUWE CONCERTEN!

    Dus, naar welke concerten ga jij in 2018? Naar welke concerten ben je in de afgelopen jaren geweest en welke artiest zou jij heel erg graag nog eens live willen zien?

    Dit is mijn concertagenda van volgend jaar en ik ben zo freaking EXCITED:

    19 februari || Imagine Dragons || Ziggo Dome
    15 maart || The Script || Ziggo Dome
    4 april || Fall Out Boy || AFAS Live
    28 juni || Ed Sheeran || Amsterdam ArenA
    4 oktober || Kodaline || Tivoli Vredenburg
    2 december || Tom Walker || Melkweg
    13 februari || Dodie || Melkweg Max
    10 maart || Bastille || Ziggo Dome
    12 maart || Twenty One Pilots || Ziggo Dome
    18 maart || Panic! At The Disco || AFAS live
    1 april || Bear's Den || De Oosterpoort


    En ik zou zo ontzettend graag eens naar Panic! At The Disco willen, maar Dallon Weekes heeft de band verlaten. Laten we allemaal eventjes gaan huilen. edit: GUYS IK GA PANIC LIVE ZIEN AAAAAAAAAHHHHH

    DUS VERTEL ME JULLIE PLANNEN!


    Ik kan jullie verzekeren dat ik erg heb genoten tijdens het zoeken naar deze afbeelding. *wenkbrauwwiebel*

    [ bericht aangepast op 8 feb 2019 - 15:55 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nohh, echt? D: Shit hey, ik dacht dat het een soort nostalgiebom zou worden voor mensen van onze leeftijd. Fuck.

    ja dat dacht ik dus ook! was opzich ook wel, maar big hero was toen ook net uit, dus daardoor was er een hele nieuwe fanbase. je zag echt het verschil tussen oud en jong. de helft kende thanks for the memories niet eens. ;o

    Maar ik kijk morgen even p ticketswap. denk dat kaartjes nog goedkoper worden dus misschien ga ik dan alsnog :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    ja dat dacht ik dus ook! was opzich ook wel, maar big hero was toen ook net uit, dus daardoor was er een hele nieuwe fanbase. je zag echt het verschil tussen oud en jong. de helft kende thanks for the memories niet eens. ;o

    Maar ik kijk morgen even p ticketswap. denk dat kaartjes nog goedkoper worden dus misschien ga ik dan alsnog :3

    Let me know! (: <3


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Let me know! (: <3

    Jess i will! :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    De vriendin die haar Fall Out Boy kaartje voor morgen verkoopt, wil er graag 30,- voor hebben.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Sterrennacht schreef:
    De vriendin die haar Fall Out Boy kaartje voor morgen verkoopt, wil er graag 30,- voor hebben.

    Ze staan goedkoper op swap. Dus ik pas.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Iemand die nog last minute naar Fall Out Boy wil? Inmiddels is ze bereid tot €20,- te gaan.

    Ik heb in ieder geval zin in vanavond! ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    OMg Fall Out Boy was ZO goed gisteravond!

    Ik heb vanochtend ook weer lekker tickets gescoord voor Halsey op 25 september in AFAS Live :W gaan er anderen hier ook naar haar?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oxton schreef:
    OMg Fall Out Boy was ZO goed gisteravond!

    Ik heb vanochtend ook weer lekker tickets gescoord voor Halsey op 25 september in AFAS Live :W gaan er anderen hier ook naar haar?


    Jaa ik wil naar haar gaan, maar ik ben sowieso nog broke tot 10 Mei, dus ik denk dat ik de kaartverkoop laat lopen en dan nog voor September kaartjes ga proberen te scoren via swap


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Jaa ik wil naar haar gaan, maar ik ben sowieso nog broke tot 10 Mei, dus ik denk dat ik de kaartverkoop laat lopen en dan nog voor September kaartjes ga proberen te scoren via swap

    Dat lijkt me inderdaad een goed plan! Hopelijk lukt het je, ik zal duimen c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oxton schreef:
    OMg Fall Out Boy was ZO goed gisteravond!

    Ik heb vanochtend ook weer lekker tickets gescoord voor Halsey op 25 september in AFAS Live :W gaan er anderen hier ook naar haar?

    Ja, ze waren mega goed in vorm. Heb alles meegebrult haha. Viel me wel een beetje tegen dat er amper mee werd gedaan bij Dance Dance. Had het idee dat het grote gedeelte nieuwe jonge fans de oude nummers niet kenden. Jammer.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja, ze waren mega goed in vorm. Heb alles meegebrult haha. Viel me wel een beetje tegen dat er amper mee werd gedaan bij Dance Dance. Had het idee dat het grote gedeelte nieuwe jonge fans de oude nummers niet kenden. Jammer.

    Hmmm ja dat wel... Dat was wel echt balen.. Ik was een van de weinigen in mijn omgeving die alles mee kon schreeuwen hahah maar iedereen ging wel echt los op de nieuwe liedjes dus dat maakte alles wel weer een beetje goed! En MAX was zooooooo fijn! Against The Current waren ook zeker goed, maar ik vond Max echt geweldig om een keertje live te mogen zien :W

    [ bericht aangepast op 7 april 2018 - 1:51 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oxton schreef:
    (...)
    Hmmm ja dat wel... Dat was wel echt balen.. Ik was een van de weinigen in mijn omgeving die alles mee kon schreeuwen hahah maar iedereen ging wel echt los op de nieuwe liedjes dus dat maakte alles wel weer een beetje goed! En MAX was zooooooo fijn! Against The Current waren ook zeker goed, maar ik vond Max echt geweldig om een keertje live te mogen zien :W

    Ja, same here! Gelukkig ging iedereen inderdaad wel supergoed mee op de nummers van MANIA. (:


    ars moriendi

    Zijn er hier nog mensen die naar Camila Cabello zouden willen? Ik zit te denken om te gaan, maar ik ken niet echt mensen die ook zouden willen gaan, maar alleen gaan vind ik ook weer zo mweh D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neee, de concertreeks van Dotan is gecancelled. :/


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    20 Juni naar Monsta x *O*