• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eerlijk, ik vind het best een soort van eng dat ik me heb ingeschreven hiervoor want nu moet ik wel aan de slag gaan :')
    Ergens ook wel weer een fijne stok achter de deur.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik ben nu bezig met een cruciaal punt. De eerste zin. Ik háát die eerste zinnen altijd D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Ik ben nu bezig met een cruciaal punt. De eerste zin. Ik háát die eerste zinnen altijd D:


    +1000: Ik dus ook echt enorm! Meestal begin ik meteen midden in een actie en plak ik er later nog een mooie opener aan die bij de rest van de opening past.

    Nepthys schreef:
    Eerlijk, ik vind het best een soort van eng dat ik me heb ingeschreven hiervoor want nu moet ik wel aan de slag gaan :')
    Ergens ook wel weer een fijne stok achter de deur.


    Same, anders krijg ik veel niet af. Ik hoop dat dit me nu wel aanzet, aangezien je elkaars progress toch wel ziet. Motiveert me wel om ook dingen te posten.


    A to the Z

    Oké hoofdstuk 1 komt langzaam tot stand (:
    Tis nu nog echt pure bagger, maar even een keer doorlezen en wat dingen aanpassen en het komt er al veel beter uit te zien!


    all because i liked a girl

    Update: mijn idee mag. Whoo.
    Dus nu kan een een leuk verhaal gaan schrijven met ondere andere een psychopath die er in voor komt, hehe. Sneu voor de hoofdpersoon, maar wel awesome om te schrijven xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik wil zo graag schrijven, maar moet studeren. Frustraties!


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    Ik wil zo graag schrijven, maar moet studeren. Frustraties!

    sameeeee. Misschien jezelf belonen dat als je een examen hebt afgelegd je een uurtje mag schrijven die dag?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik ben echt erg oeps. Gisteren had ik mezelf beloofd het stukje dat ik 's nachts op papier geschreven had over te typen en af te maken, maar na één alinea zat ik al op quotev een fanfiction te lezen oeps.


    obsessive rage

    Fennec schreef:
    (...)
    sameeeee. Misschien jezelf belonen dat als je een examen hebt afgelegd je een uurtje mag schrijven die dag?


    Ik heb enkel 25 jan en 1 feb een examen haha


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    (...)

    Ik heb enkel 25 jan en 1 feb een examen haha

    Oef! Ik heb morgen al


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Delacroix schreef:
    (...)

    Ik heb enkel 25 jan en 1 feb een examen haha


    Ik snap je! Ik heb ook blok. Ik sta mijzelf toe om af en toe tijdens het leren eens te brainstormen. Ik stel mijzelf ook een doel dat ik tot pagina x leer, en als ik goed doorgestudeerd heb dan mag ik stoppen op een bepaald uur en dan doen wat ik wil.


    A to the Z

    Ik heb zo'n leuk idee in 'n hoofd maar flapteksten zijn echt drama.


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Remiinds schreef:
    Ik heb zo'n leuk idee in 'n hoofd maar flapteksten zijn echt drama.

    Flapteksen zijn verschrikkelijk. Ik vind 't echt lastig om iets neer te zetten waardoor je een soort van weet waar het over gaat, maar niet te veel weg geeft, en het tegelijk nog wel interessant klinkt.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Remiinds schreef:
    Ik heb zo'n leuk idee in 'n hoofd maar flapteksten zijn echt drama.


    Jep D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik dacht ja leuk ff aan hoofdstuk 1 beginnen - niet dus


    There are poems inside of you that paper can't handle