• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Alleen nog een cover en dan kan ik m'n verhaal officieel inschrijven voor soty


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    De eerste 600 woorden zijn een feit ^^ nu nog een cover en fatsoenlijke flaptekst en ik kan hem inleveren :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oké even ander random vraagje:

    Ik lees nu een paar verhalen voor SOTY/FOTY en ik wil eigenlijk gewoon op ieder hoofdstuk reageren. Gewoon, even een opmerking of zo. Maar is dat eigenlijk niet heel erg irritant? Zelf vind het juist prettig om reacties te krijgen dan allemaal stille lezers te hebben, maar ik heb ook weleens het idee dat het voor een ander heel irritant is als ik op ieder hoofdstuk ga reageren? :/

    En ja dit zet ik even hier neer omdat ik niet weet waar anders en dit is offtopic HAHA


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind het juist altijd leuk als iemand op alle hoofdstukken reageert, en niet alleen op de nieuwste of totaal niet. Dat betekent dat diegene het zo leuk vond dat die toch even een reactie wilde achterlaten, wat mij altijd juist heel motiveert.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Varekai schreef:
    Oké even ander random vraagje:

    Ik lees nu een paar verhalen voor SOTY/FOTY en ik wil eigenlijk gewoon op ieder hoofdstuk reageren. Gewoon, even een opmerking of zo. Maar is dat eigenlijk niet heel erg irritant? Zelf vind het juist prettig om reacties te krijgen dan allemaal stille lezers te hebben, maar ik heb ook weleens het idee dat het voor een ander heel irritant is als ik op ieder hoofdstuk ga reageren? :/

    En ja dit zet ik even hier neer omdat ik niet weet waar anders en dit is offtopic HAHA

    Ik heb hetzelfde als jou en vindt het ook juist fijner om reacties te kunnen lezen dan alleen maar stille lezers te hebben. Het motiveert ergens ook natuurlijk (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Varekai schreef:
    Oké even ander random vraagje:

    Ik lees nu een paar verhalen voor SOTY/FOTY en ik wil eigenlijk gewoon op ieder hoofdstuk reageren. Gewoon, even een opmerking of zo. Maar is dat eigenlijk niet heel erg irritant? Zelf vind het juist prettig om reacties te krijgen dan allemaal stille lezers te hebben, maar ik heb ook weleens het idee dat het voor een ander heel irritant is als ik op ieder hoofdstuk ga reageren? :/

    En ja dit zet ik even hier neer omdat ik niet weet waar anders en dit is offtopic HAHA


    Ik spring altijd een gat in de lucht als iemand reageert haha en reageer dan ook altijd op de stukken die ik heb gelezen.


    At the end we're all cursed

    Omg ik begin eindelijk een idee te krijgen *O* Blijheid

    Varekai schreef:
    Oké even ander random vraagje:

    Ik lees nu een paar verhalen voor SOTY/FOTY en ik wil eigenlijk gewoon op ieder hoofdstuk reageren. Gewoon, even een opmerking of zo. Maar is dat eigenlijk niet heel erg irritant? Zelf vind het juist prettig om reacties te krijgen dan allemaal stille lezers te hebben, maar ik heb ook weleens het idee dat het voor een ander heel irritant is als ik op ieder hoofdstuk ga reageren? :/

    En ja dit zet ik even hier neer omdat ik niet weet waar anders en dit is offtopic HAHA


    Ik vind het leuk als mensen reageren, maar langs de andere kant ben ik ook wel blij dat de 'verder' fase voorbij is want vroeger vond ik het eerlijk gezegd wel teleurstellend om bijvoorbeeld 10 reacties te krijgen waarvan 9 dan gewoon 'verder' zeiden :p Dus zolang het niet zo'n reacties zijn, denk ik dat niemand daar iets op tegen gaat hebben hoor! Reacties werken erg motiverend, het geeft een soort van vertrouwensboost!


    The soul needs autumn.

    KyloRen schreef:
    Omg ik begin eindelijk een idee te krijgen *O* Blijheid


    Whohooo! Het is nog maar 8 januari dus je hebt nog tijd zat :p
    Het is altijd leuk om te zien hoe enthousiast iedereen in het begin is haha wou dat het in november ook nog zo was!


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    (...)

    Ik vind het leuk als mensen reageren, maar langs de andere kant ben ik ook wel blij dat de 'verder' fase voorbij is want vroeger vond ik het eerlijk gezegd wel teleurstellend om bijvoorbeeld 10 reacties te krijgen waarvan 9 dan gewoon 'verder' zeiden :p Dus zolang het niet zo'n reacties zijn, denk ik dat niemand daar iets op tegen gaat hebben hoor! Reacties werken erg motiverend, het geeft een soort van vertrouwensboost!

    Ah ja, de verder-reacties :') met ook echt niks anders erin haha. Met wat geluk kreeg je er een hoofdletter en een punt bij. Dan hielden ze echt van je :'D


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Varekai schreef:
    Oké even ander random vraagje:

    Ik lees nu een paar verhalen voor SOTY/FOTY en ik wil eigenlijk gewoon op ieder hoofdstuk reageren. Gewoon, even een opmerking of zo. Maar is dat eigenlijk niet heel erg irritant? Zelf vind het juist prettig om reacties te krijgen dan allemaal stille lezers te hebben, maar ik heb ook weleens het idee dat het voor een ander heel irritant is als ik op ieder hoofdstuk ga reageren? :/

    En ja dit zet ik even hier neer omdat ik niet weet waar anders en dit is offtopic HAHA

    Ik voel me altijd bijna speciaal als ik een reactie krijg. Wow, jij neemt de moeite om op mij te reageren! Plus, het geeft je toch het gevoel dat je het ergens voor doet, you know.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Delacroix schreef:
    (...)

    Whohooo! Het is nog maar 8 januari dus je hebt nog tijd zat :p
    Het is altijd leuk om te zien hoe enthousiast iedereen in het begin is haha wou dat het in november ook nog zo was!

    Ja, klopt, maar ik begin graag op tijd haha!
    Afgelopen jaar waren er best veel story's afgerond. Als we elkaar gewoon blijven aanmoedigen, moet dat vast wel weer kunnen lukken. ^^

    Oké ik heb heel misschien een idee voor een titel, en dan heb ik gelijk verschillende versies bedacht;

    Goud en Duister
    Goud en Duisternis
    (of "en" vervangen met "&")

    Gold and Dark
    Gold and Darkness
    (of "and" vervangen met "&")

    Welke spreek het meeste aan? Het is een fantasy-verhaal dat zich afspeelt in onze wereld en in een verzonnen wereld en deze twee woorden hebben alles te maken met de wezens uit de andere wereld. Meer kan ik er nog even niet over zeggen.

    KyloRen schreef:
    Oké ik heb heel misschien een idee voor een titel, en dan heb ik gelijk verschillende versies bedacht;

    Goud en Duister
    Goud en Duisternis
    (of "en" vervangen met "&")

    Gold and Dark
    Gold and Darkness
    (of "and" vervangen met "&")

    Welke spreek het meeste aan? Het is een fantasy-verhaal dat zich afspeelt in onze wereld en in een verzonnen wereld en deze twee woorden hebben alles te maken met de wezens uit de andere wereld. Meer kan ik er nog even niet over zeggen.

    Goud en Duister spreekt mij het meeste aan, hoewel ik meestal voor andere talen ben.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jehan schreef:
    (...)
    Goud en Duister spreekt mij het meeste aan, hoewel ik meestal voor andere talen ben.

    ja ik kies vaak ook voor Engelse titels, maar met deze twee woorden twijfel ik

    Heb wat geprobeerd gelijk met een cover maar weet nog niet of ik dit ga houden.


    Maaar ik ben allang blij dat ik een plot heb en eraan kan werken *O*