• ...terwijl Pottermore mij toch echt heeft ingedeeld in Ravenclaw en ik voel me daar ook echt thuis. Ik neem wel genoegen met Ravendor. x'D
    Waarom voel ik me dan zo bold en daring?




    Ik heb mezelf een verjaardagscadeautje gegeven en het is... EEN WENKBRAUWPIERCING. Ik wilde dit ding zegmaar al een hele tijd (volgens mij ongeveer anderhalf jaar), maar als mijn cv ziet (versafdelingen + keuken), houdt dat tegen om een zichtbare piercing te nemen, vanwege hygiëne. En nu heb ik maar besloten dat ze er maar genoegen mee moeten nemen dat ik er een pleister overheen ga plakken en anders kunnen ze me ontslaan (hoop het niet lol). Zoals ik mezelf al noemde, ik ben van scarebear naar darebear gegaan, hihi. Dus: AANSCHOUW:





    OH SHOOT, willen jullie mijn birthdaybuddy ook een fijne verjaardag wensen? Wasikowska :Y)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 17:37 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd en wow wat staat je dat leuk! *O*

    Deed het niet ontzettend veel pijn? Dat lijkt me echt zo'n plek waar je last van zou hebben. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    @Laura & Leah & Erieka & Gunderson: dankjullieweeeeeeeeeeeeeeeeeel :3

    SPECS schreef:
    (...)

    Soofs lippenstift is altijd on fleek als ik haar zie *_*

    Ja, het helpt dat ik daar al ongeveer vijf jaar ervaring mee heb lol. Dan moet je wel leren x'D
    Maar thanks, hihi.

    SPECS schreef:
    Oh trouwens, nogmaals gefeliciteerd Sofie (:
    Zelf heb ik het niet zo op piercings, maar ik ben blij dat het jou blij maakt want dat is het aller belangrijkste <3 Je foto laat me wel afvragen of je nou blond blijft op weer back to brownie gaat :'D Ook met je Ravenclaw cosplay....Rowena is brunette toch of is dat niet bekend?

    Dankjewel, Jol. Dat is je goed recht, dus daar heb ik alle respect voor ^^
    Ik heb op het moment last van uitgroei en ik moet weer even sparen totdat ik weer geld heb om het bij te laten werken. Ook omdat ik het bij mijn eigen kapper (die uit NL) wil laten doen, omdat ze mijn haar het beste kennen, moet ik weer even wachten totdat ik in NL ben. Maar ik wil het eind maart weer bij laten werken. ^^
    En Jolijn: welkom in de wondere wereld van pruiken! Haha x'D

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 22:46 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Snart schreef:
    Gefeliciteerd en wow wat staat je dat leuk! *O*

    Deed het niet ontzettend veel pijn? Dat lijkt me echt zo'n plek waar je last van zou hebben. :')

    Thaaanks, Lieksel (bloos)

    Nee, viel eigenlijk heel erg mee. De piercer zei op het moment dat ze erdoor ging prikken "Just take a deep breath" en daardoor focust je lichaam dat moment op je ademhaling en minder op de pijn (denk ik). Ook had ik mijn ogen dicht, omdat ik dit niet wilde zien gebeuren lol. Tuurlijk, het doet wel pijn, maar op zich vond het wel meevallen. Het is zo weer over ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd *O*
    Die piercing staat je echt goed!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Barnum schreef:
    @Leah & Erieka & Gunderson: dankjullieweeeeeeeeeeeeeeeeeel :3

    (...)
    Dankjewel, Jol. Dat is je goed recht, dus daar heb ik alle respect voor ^^
    Ik heb op het moment last van uitgroei en ik moet weer even sparen totdat ik weer geld heb om het bij te laten werken. Ook omdat ik het bij mijn eigen kapper (die uit NL) wil laten doen, omdat ze mijn haar het beste kennen, moet ik weer even wachten totdat ik in NL ben. Maar ik wil het eind maart weer bij laten werken. ^^
    En Jolijn: welkom in de wondere wereld van pruiken! Haha x'D


    Vijf jaar, volgende keer moet je me de ins and outs leren hoor :'D Lipenstif workshop op je verjaardag toevallig?:')

    <3.
    Oooh dat is wel lastig als je kapper zo ver weg is ja hahaha :'D En moneys, Always moneys.
    En Sofie, ik ken pruiken dankjewel hahahha :'D Maar ik vond je eigen haar echt Ravenclaw perfect hehe, ben wel benieuwd hoe het met een pruik uitziet dan (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Barnum schreef:
    (...)
    Thaaanks, Lieksel (bloos)

    Nee, viel eigenlijk heel erg mee. De piercer zei op het moment dat ze erdoor ging prikken "Just take a deep breath" en daardoor focust je lichaam dat moment op je ademhaling en minder op de pijn (denk ik). Ook had ik mijn ogen dicht, omdat ik dit niet wilde zien gebeuren lol. Tuurlijk, het doet wel pijn, maar op zich vond het wel meevallen. Het is zo weer over ^^


    Ja, dat is wel waar. Beter inderdaad. Nu hopen dat die ook goed heelt en je er dan verder geen last meer van zal hebben. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Saluja schreef:
    Gefeliciteerd *O*
    Die piercing staat je echt goed!

    Thanks! ^^

    SPECS schreef:
    (...)

    Vijf jaar, volgende keer moet je me de ins and outs leren hoor :'D Lipenstif workshop op je verjaardag toevallig?:')

    <3.
    Oooh dat is wel lastig als je kapper zo ver weg is ja hahaha :'D En moneys, Always moneys.
    En Sofie, ik ken pruiken dankjewel hahahha :'D Maar ik vond je eigen haar echt Ravenclaw perfect hehe, ben wel benieuwd hoe het met een pruik uitziet dan (:


    Idunno, ik kan het volgens mij alleen op mijn eigen lippen, lol. Daar heb ik namelijk alleen maar op geoefend x'D Maar ik zal wel iets proberen haha



    Mijn pruik kan als het goed is elk moment binnenkomen, maar dan kan ik het pas bekijken als ik terug ben in NL, dus je zult nog even moeten wachten. Ik post sowieso wel iets op onze pagina als ik (en mijn medefounders) het heb beoordeeld ^^
    Nou, sowieso heb ik al sinds twee jaar niet meer de juiste lengte of kleur, omdat ik twee jaar geleden pas echt mijn eigen kleur weer had. Daar heb ik toen rood overheen gegooid en toen heb ik dat uit laten groeien waardoor ik afgelopen zomer wel eigenlijk best de perfecte lengte had, maar dat rode gedeelte viel gewoon heeeeeeel erg op, dus ik had sowieso een pruik gekozen, ook als ik niet blond was gegaan. Ik moet wel zeggen dat op de plaatjes de kleur er supergoed uit zag (ongeveer mijn originele kleur al dan niet een tint donkerder), dus ik ben heel benieuwd naar de pruik ^^

    Snart schreef:
    (...)

    Ja, dat is wel waar. Beter inderdaad. Nu hopen dat die ook goed heelt en je er dan verder geen last meer van zal hebben. ^^

    Yas, al moet ik nu wel zeggen dat ik wel irritatie/pijn voel als ik mijn wenkbrauwen beweeg, lawl. Maar dat is vrij logisch x'D
    Ja, ik ga echt heel hard mijn best doen om het goed schoon te houden en alles om het te laten helen. Zou vet zonde zijn als dit misging.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nou ja het kan niet heel lastig zijn om af te halen dus zelfs als het niet werkt is het niet erg toch :'D

    En echt? Ik heb nooit rood gezien bij jou, ook geen rode tint ofzo, hmmm :')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nou ja het kan niet heel lastig zijn om af te halen dus zelfs als het niet werkt is het niet erg toch :'D

    En echt? Ik heb nooit rood gezien bij jou, ook geen rode tint ofzo, hmmm :')

    Hahaa, deal.
    Ik ben lui, maar je zou even mijn profielfoto's op FB moeten afgaan, daar zie je het wel. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Yay :'D
    Het enigste enigszins rode dat ik zie is meer roodbruin in maart 2016. Kan dat kloppen?:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd en staat je goed ^^


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    En damn, die staat jou echt wel goed! Ik zou het zelf nooit doen denk ik, maar ontzettend gaaf dat je het gewoon hebt gedaan ^^

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 19:10 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    SPECS schreef:
    Yay :'D
    Het enigste enigszins rode dat ik zie is meer roodbruin in maart 2016. Kan dat kloppen?:'D

    Ja klopt. De officiële kleurterm is ook mahonie, wat roodbruin is ^^ Ik kan ook niet zomaar knalrood fixen, ik moet dan echt mijn haren blonderen en dan rood verven.

    DeanoTheEmoCat schreef:
    Gefeliciteerd en staat je goed ^^


    Scipio schreef:
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    En damn, die staat jou echt wel goed! Ik zou het zelf nooit doen denk ik, maar ontzettend gaaf dat je het gewoon hebt gedaan ^^

    Thanks beide! (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Holy shit die vind ik echt gaaf!

    404 schreef:
    Holy shit die vind ik echt gaaf!

    Thanks (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive