• ...terwijl Pottermore mij toch echt heeft ingedeeld in Ravenclaw en ik voel me daar ook echt thuis. Ik neem wel genoegen met Ravendor. x'D
    Waarom voel ik me dan zo bold en daring?




    Ik heb mezelf een verjaardagscadeautje gegeven en het is... EEN WENKBRAUWPIERCING. Ik wilde dit ding zegmaar al een hele tijd (volgens mij ongeveer anderhalf jaar), maar als mijn cv ziet (versafdelingen + keuken), houdt dat tegen om een zichtbare piercing te nemen, vanwege hygiëne. En nu heb ik maar besloten dat ze er maar genoegen mee moeten nemen dat ik er een pleister overheen ga plakken en anders kunnen ze me ontslaan (hoop het niet lol). Zoals ik mezelf al noemde, ik ben van scarebear naar darebear gegaan, hihi. Dus: AANSCHOUW:





    OH SHOOT, willen jullie mijn birthdaybuddy ook een fijne verjaardag wensen? Wasikowska :Y)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 17:37 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Holy moly, that looks amazing


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nog eens een gelukkige verjaardag! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ahh damn, Sofie, dat staat je echt heel goed. En ik moet me overigens ook aansluiten bij al de mensen die je lippenstift fantastisch vinden. :9~

    Ik ben inmiddels iets te laat, maar GEFELICITEERD. Het ziet eruit alsof je een heel coole verjaardag had, afgaande op dit ene cadeau, haha. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd! Ik heb het zelf niet op wenkbrauwpiercings maar het staat tof! Moet wel echt wennen aan je blonde haar joh. 😱 Ook wel weer heel tof! c:


    The truth is out there.

    Leuk, Sofie! ^^ Een beetje laat, maar nog een gelukkige verjaardag!


    Ik wil een tuin vol egels

    daaaaaamn

    ik ben ook een beetje laat (MAAR NOG HEEL ERG GEFELICITEERD), maar dat ziet er echt heel cool uit!! en die lippenstift ziet er helemaal fabulous uit overigens


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wow.. beetje late reactie zo te zien maar nog gefeliciteerd!

    En wauw die piercing staat je enorm goed!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @Rick: thaanks! ;D

    @Fren: thaaaanks (bloos)

    @Erica: Nogmaals dankjewel! *O*

    @Inge: Thanks hihihi (bloos) En ik zeg altijd maar: beter laat dan nooit! ^^

    @Veerle: dankjeweeel! (bloos)

    @Bianca: Thaaaaanks! ;D

    @Jip: Hihihi, dankjewel (bloos)

    @Shania: Maakt niet uit, vind het al enorm lief dat je me alsnog feliciteerd ^^ En thanks, hihi (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive