• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volgens mij moet ik zo toch even gaan eten, anders krijg ik op mijn kop thuis.


    obsessive rage

    Kay, blijkbaar zijn William en Kate in de stad
    AND I COULDN'T CARE LESS


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom word I K gekozen voor een panelgesprek met leerlingen - als een soort leerlingenraad voor de school.

    NEE IK WIL NIET WANT SOCIAL ANXIETY

    maar ik wil kinda wel gaan want omg dat is zo leuk.

    mAAR SOCIAL ANXIETY


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoe leuk zou het zijn als je eens in het openbaar op je laptopje op Quizlet zit, en iemand ineens naar je toeloopt en zegt: 'Wow! Zit jij ook op Quizlet!'
    Eigenlijk lijkt het me leuk en ongemakkelijk tegelijkertijd


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dissonant schreef:
    Hoe leuk zou het zijn als je eens in het openbaar op je laptopje op Quizlet zit, en iemand ineens naar je toeloopt en zegt: 'Wow! Zit jij ook op Quizlet!'
    Eigenlijk lijkt het me leuk en ongemakkelijk tegelijkertijd

    Ik heb ongeveer een jaar geleden een keer tijdens college op de rij voor me iemand zien zitten die op dat moment op Quizlet zat, maar ik durfde haar niet aan te spreken, omdat het zo creepy is als iemand die je niet kent op je laptopscherm zit te kijken, haha. Maar idd, mij zou het eigenlijk best leuk lijken.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Neee, ik wil niet :')

    Eindelijk. Ik ben klaar met mn kamer schoonmaken en bed verschonen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BlueJays schreef:
    (...)
    Ik heb ongeveer een jaar geleden een keer tijdens college op de rij voor me iemand zien zitten die op dat moment op Quizlet zat, maar ik durfde haar niet aan te spreken, omdat het zo creepy is als iemand die je niet kent op je laptopscherm zit te kijken, haha. Maar idd, mij zou het eigenlijk best leuk lijken.

    Ik denk ook niet dat ik t zou durven. Ik zou wel proberen om te kijken welke username diegene heeft :3


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wanneer je je halfjaarlijkse oproep krijgt via de post voor de tandarts, en daar een oproep van iemand anders aan vast zit geplakt... dusss. Ik wacht wel tot er iemand thuis is met een auto, cause this girl is way too lazy lol.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2018 - 14:53 ]

    Teringjantje zeg, want zijn ze hier zo gruwelijk laks en sloom. Ik heb zondagavond een mailtje gestuurd en normaal reageren jullie binnen een dag en nu is het ineens windstil van jullie kan. EN NIET GAAN SUKKELEN DAT IK MOET BELLEN WANT IK BEN VERDOMME AL LANGS GEWEEST

    Wat ben ik blij als ik van jullie af ben. God, ik wil voor geen goud terug.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dissonant schreef:
    Hoe leuk zou het zijn als je eens in het openbaar op je laptopje op Quizlet zit, en iemand ineens naar je toeloopt en zegt: 'Wow! Zit jij ook op Quizlet!'
    Eigenlijk lijkt het me leuk en ongemakkelijk tegelijkertijd

    Uhm. Dat lijkt me met name ongemakkelijk. In elk geval als het betere kennissen van jezelf zijn. ik denk dat ik het bij wildvreemden minder erg zou vinden en het daarbij leuker zou vinden.
    Toch zit ik vaak genoeg tijdens college's op Q. (':

    En ohgod, het is morgen al woensdag? hoe? Gisteren leek het vrijdag of zaterdag. Ik blame vakantie.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2018 - 15:27 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    ^ Ik had dat voor met Bes, hahaha. Was best wel gek, eigenlijk.

    WTF is het Nederlandse schoolsysteem? Hahah, elke keer dat ik denk dat ik het snap, komt er een nieuw aspect dat echt wereldvreemd klinkt.


    Mhm?

    Oeps schreef:
    WTF is het Nederlandse schoolsysteem? Hahah, elke keer dat ik denk dat ik het snap, komt er een nieuw aspect dat echt wereldvreemd klinkt.


    Hehehehe. We like to make things difficult.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Volgens mij beteken ik de laatste tijd amper nog maar wat voor je.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Egh, maximale onzekerheid over m'n schrijfkunsten opeens. Laat ik maar vast beginnen met koken van het avondeten. Wat ik zelf pas kan eten om acht uur. Want zwemmen. En dat word weer honger lijden. :'D