• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Pffft i feel like fucking shit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Stress vandaag. Liss was er niet dus ik kon met niemand mijn eten delen. Gelukkig was het 'lekker' eten dus mijn andere vrienden wouden graag een beetje hebben


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    I needed that.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    asdlfkjasdljfasdf

    dat is niet slim...


    Deep inside, I've never felt alive

    Omg mn broer is geslaagd, fuck dit saaie avondeten, ga wel patat halen haha :'D

    En daar ging het laatste geld voor eten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2018 - 16:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jehan schreef:
    (...)
    Uhm. Dat lijkt me met name ongemakkelijk. In elk geval als het betere kennissen van jezelf zijn. ik denk dat ik het bij wildvreemden minder erg zou vinden en het daarbij leuker zou vinden.
    Toch zit ik vaak genoeg tijdens college's op Q. (':

    En ohgod, het is morgen al woensdag? hoe? Gisteren leek het vrijdag of zaterdag. Ik blame vakantie.

    Ik bedoelde ook met vreemden haha


    There are poems inside of you that paper can't handle

    OMG ik heb zo’n kramp... Geen idee waar dit vandaan komt maar t is niet goed 🙄


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Oeps schreef:
    ^ Ik had dat voor met Bes, hahaha. Was best wel gek, eigenlijk.

    WTF is het Nederlandse schoolsysteem? Hahah, elke keer dat ik denk dat ik het snap, komt er een nieuw aspect dat echt wereldvreemd klinkt.


    HAHAHAHA dit zo hard. Elke keer opnieuw.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    THESE SERIES oml


    Mhm?

    YESYESYES ik heb mezelf ingehouden met alles wat we in huis hebben naar binnen te schuiven (: vooral omdat vandaag zo'n slechte dag was en ik dan vaak een vreetbui heb (: so proud of me rn


    all because i liked a girl

    Ugh Ugh Ugh Ugh Ugh. Nee! Ze heeft het verstopt! Nee! Nu moet ik iets nieuws hebben! Fuck


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Voor afleiding maar mijn eerste youtube video opgenomen. Nu editen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké sporten voelt fucking goed.