• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wou dat ik niet zo bang was om mensen te storen. Maar ja, ik heb gewoonweg niemand waar ik close genoeg mee ben, I guess. Maar ja, own fault.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat doet deze wond hier en waarom zit het er
    Whats going on lol

    Also. Even niet aan gedacht dat ik geen OV meer heb... duss ja. Wat ik al niet voor vrienden over heb haha.

    het gaatje in mijn linker oor doet al van begin af aan een beetje raar en is steeds half ontstoken, maar het leek net weer wat beter te gaan en nu krijg ik er opeens geen oorbel meer in zonder een ECHT heel erg scherpe pijn en um, AU, wtf. (no_chears)(no_chears)(no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fuck. Fuck. Fuck. Stop this thoughts. NOW.


    I feel so guilty for drinking again..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    het gaatje in mijn linker oor doet al van begin af aan een beetje raar en is steeds half ontstoken, maar het leek net weer wat beter te gaan en nu krijg ik er opeens geen oorbel meer in zonder een ECHT heel erg scherpe pijn en um, AU, wtf. (no_chears)(no_chears)(no_chears)



    oorzalf halen bij apotheek!!!!!! helpt echt!!!! ik kan het weten!!!

    daarbij piercing zeep en ontsmetten TWEEMAAL PER DAG

    mijn nieuwe oorpiercing is 24/7 ontstoken HAHHA zal wel beteren xd

    [ bericht aangepast op 16 jan 2018 - 23:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    wtf is this episode I'm leaking


    Mhm?

    It done... so... now what...


    Mhm?

    Owh Gosh, Het prikt, Rip


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Maybe I should just cut ties and do it already.


    This ain't no place for no better man.

    Yooo waar komt deze sneeuw vandaan
    Weather what are you doing

    Vandaag gaat een hele drukke vermoeiende dag worden

    Ik moet gewoon iets te doen hebben, dan vergeet ik het wel. Laat me iets doen. Les.. Begin.
    Ik leef per dag, ik wacht tot De volgende, ik moet eerst vandaag overleven voordat ik met morgen bezig kan. En wanneer het morgen is kijk ik uit naar de dag daarna, gewoon omdat het weer een dag minder is. Een dag minder naar niets.
    Oh wauw ik stel me zo erg aan denk ik


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    My mood is so low the last few days and I have no idea how to get it even remotely up..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbins schreef:
    My mood is so low the last few days and I have no idea how to get it even remotely up..


    YAS I FINALLY HAVE SOME ANSWERS


    Deep inside, I've never felt alive