• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh lol. Whatever floats your fucking boat, I guess? 't Is maar wat je wil.


    She's imperfect but she tries

    Lieve schat, je verdient echt beter dan dit. Ik weet dat je dit gaat lezen ooit so. Je verdient zo fucking veel beter dan waar je jezelf nu heen stuurt.


    obsessive rage

    Beste serie ooit.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    30 fucking euro douane betalen voor een freaking T-shirt. Thanks, America. Of België. You both suck.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2018 - 13:04 ]


    kindness is never a burden.

    Wish.com doen we ook maar nooit meer. Iedereen heeft er geweldige ervaringen mee, en bij mij gaat het mis. Klarna is geweldig though, geld zal binnen veertien dagen weer terug zijn. ^^


    — I was lightning before the thunder —

    Mensen die dislikes geven op video's zijn gewoon jaloers.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oops, net toen er een begeleider bij stond, besloot m'n laptop te gaan kutten, ging terug naar mn desktop en opeens werden we vol aangekeken door Aragorn x'D


    Stenenlikker

    Ik heb al drie reageerbuisjes gemold, mijn soep omgeduwd en nu zijn mijn sokken nat doordat mijn schoenen totaal niet meer waterdicht zijn. Dit is echt mijn dag niet :')

    //

    Omg for real?! Een oud klasgenoot van mij die meedeed aan Slechtste chauffeur van Nederland, gaat nu meedoen als verleider bij Tempation Island. :W :W

    [ bericht aangepast op 17 jan 2018 - 14:24 ]


    26 - 02 - '16

    ik heb jeuk aan m'n hand. mijn hand zit in een gips. send help


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb echt de neiging om van deze ideeën gewoon een script te maken en naar mijn oude middelbare te sturen. This would be an epic play... But I probably won't sent it anyway, cause I'm an insecure piece of shit that thinks others won't see what I see.


    At the end we're all cursed

    ... Gezellig. Mijn vader is serieus 5 minuten thuis en hij loopt nu al te godveren op alles hier.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    woop, weg alle energie. dus nu lig ik weer in bed. gelijk na school. why is my body like this


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    whywhywhywhy is het teringtyfuskoud hier omg


    Deep inside, I've never felt alive

    4 dislikes ;'D
    Het is maar een kookvideo mensen, hoezo verdiend dat dislikes. Jaloerse bitches xd
    Ik heb tenminste lef mijn kop te vertonen op youtube, jullie zitten alleen maar vanachter jullie mobieltje/laptop te kijken. Dus whot xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat moment wanneer mama zegt dat er een pakje voor me is en ik heel erg hoop op mijn Harry Potter portemonnee. Blijkt het pakje voor papa te zijn. Beetje jammer dit. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •