• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Yrden | PC PS4
    Ryuji | PS3 PS4
    Devitt | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Okoye | PS4 PC SWITCH
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Rozenthee | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aesthetik | PS3 PS4 PC
    Richonne | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Bayek | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC
    Hephaistion | XBOX 360 PC
    Snapple | PC
    Emeldir | PS4
    Shellstrop | PC
    Jehan | PC
    Jurriens | PS4
    Ashryver | PS4 PS3 XBOX ONE WIIU PC

    YOUTUBE
    Creatures

    TWITCH
    Yrden
    FireKeeper
    Jaimes

    FRIEND CODES
    SEGA - SW-0469-8355-9594
    Rozenthee - SW-1728-5551-1899















    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 15:58 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    MaFlodder schreef:
    Ik krijg vandaag mijn Switch binnen *O* Samen met Breath of the Wild, hoewel ik nog nooit een zelda game gespeeld heb en eigenlijk niet zeker weet of ik het leuk ga vinden :')

    Wat hebben jullie de afgelopen weken gespeeld?

    Oehh, spannend! De Switch is echt een topconsole. <3 Breath of the Wild is ook heel tof hoor!

    Ik heb sinds een maand een nieuwe game laptop, dus ik game me echt verrot op het moment, helemaal omdat het precies met de Steam Summer Sale was. :') Ik heb vooral Fallout 4 gespeeld en aan mods gewerkt. Nu speel ik veel Final Fantasy VIII en als ik even wil ontspannen Cities: Skylines.


    Caution first, always.

    Zijn hier nog steeds geen Yakuza fans? :W


    Caution first, always.

    Ik heb sinds maanden de sims3 niet meer gespeeld.

    Helsinki schreef:
    Zijn hier nog steeds geen Yakuza fans? :W


    Ik ga het nog spelen! Even wachten tot mn zus m heeft uitgespeeld. c:


    The truth is out there.

    Kurisu schreef:
    (...)

    Ik ga het nog spelen! Even wachten tot mn zus m heeft uitgespeeld. c:

    Omg jaaa, welk deel? c: Laat me weten wat je ervan vindt. :'D


    Ik heb sinds vandaag Octopath Traveler op de Switch en omg, ik vind het zo leuk *O*


    Caution first, always.

    Helsinki schreef:
    (...)
    Omg jaaa, welk deel? c: Laat me weten wat je ervan vindt. :'D


    Ik heb sinds vandaag Octopath Traveler op de Switch en omg, ik vind het zo leuk *O*


    Ooohhh! Ik ook! Ik heb sinds een week alleen maar lopen spelen, haha. Therion is m'n main (en ergens ben ik tactischerwijze daar nu salty om, maar hij is wel kjoet.)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ooohhh! Ik ook! Ik heb sinds een week alleen maar lopen spelen, haha. Therion is m'n main (en ergens ben ik tactischerwijze daar nu salty om, maar hij is wel kjoet.)

    Oehh, leuk! Therion is de thief, toch? Ik heb echt nog maar een beetje gespeeld, want ik ben de laatste tijd hele dagen bezig met Unreal Engine 4, maar ik vind het spel echt geweldig tot nu toe. Ik heb voor Cyrus gekozen. :3


    Caution first, always.

    Helsinki schreef:
    (...)
    Oehh, leuk! Therion is de thief, toch? Ik heb echt nog maar een beetje gespeeld, want ik ben de laatste tijd hele dagen bezig met Unreal Engine 4, maar ik vind het spel echt geweldig tot nu toe. Ik heb voor Cyrus gekozen. :3


    Oooh Cyrus is erg nice! Hij sloopt bij mij nu alles, lol. En ja, Therion is de thief :').
    Ik heb een type voor mains in games :x.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Oooh Cyrus is erg nice! Hij sloopt bij mij nu alles, lol. En ja, Therion is de thief :').
    Ik heb een type voor mains in games :x.

    Hahaha, ik begrijp het helemaal. Ik normaal gesproken ook! Cyrus is ook best een vreemde keuze voor mij, want normaal zou ik ook voor een rogue-achtig type gaan of juist voor een warrior, maar idk, Cyrus sprak me gewoon zo aan. c:


    Caution first, always.

    Helsinki schreef:
    (...)
    Hahaha, ik begrijp het helemaal. Ik normaal gesproken ook! Cyrus is ook best een vreemde keuze voor mij, want normaal zou ik ook voor een rogue-achtig type gaan of juist voor een warrior, maar idk, Cyrus sprak me gewoon zo aan. c:


    Oh, hetzelfde type! Rogues en warriors zijn idd ook vaak eerste keus hier :')

    Cyrus is overigens ook wel een soort awkward gentleman, hahaha, dus dat valt ergens wel in de buurt van het cheeky rogue type denk ik, lol.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Oh, hetzelfde type! Rogues en warriors zijn idd ook vaak eerste keus hier :')

    Cyrus is overigens ook wel een soort awkward gentleman, hahaha, dus dat valt ergens wel in de buurt van het cheeky rogue type denk ik, lol.

    Haaa, ja hij is zo ongemakkelijk en oblivious tot nu toe. I love him. :'D


    Caution first, always.

    Hooiiiii c:

    Bayek >>>>>>>>>>>> Moxxi. zaten alweer wat usernames tussen lol

    Ik ben laatst weer eens aan Fallout 4 begonnen, voor de miljoenste keer, en nu doe ik maar eens de Railroad route, die ik verassend genoeg nooit heb voltooid? Ik ging eigenlijk standaard voor de BoS of de Minute Men. Nog meer iemand hier die Fallout 4 speelt?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Moxxi schreef:
    Hooiiiii c:

    Bayek >>>>>>>>>>>> Moxxi. zaten alweer wat usernames tussen lol

    Ik ben laatst weer eens aan Fallout 4 begonnen, voor de miljoenste keer, en nu doe ik maar eens de Railroad route, die ik verassend genoeg nooit heb voltooid? Ik ging eigenlijk standaard voor de BoS of de Minute Men. Nog meer iemand hier die Fallout 4 speelt?

    Jaaa, Fallout 4 is een van mijn faves. ^^ Ik kies eigenlijk altijd voor de Railroad. :')


    Caution first, always.

    Moxxi schreef:
    Hooiiiii c:

    Bayek >>>>>>>>>>>> Moxxi. zaten alweer wat usernames tussen lol

    Ik ben laatst weer eens aan Fallout 4 begonnen, voor de miljoenste keer, en nu doe ik maar eens de Railroad route, die ik verassend genoeg nooit heb voltooid? Ik ging eigenlijk standaard voor de BoS of de Minute Men. Nog meer iemand hier die Fallout 4 speelt?


    Ooh! Al een lange tijd niet meer gespeeld, maar ja, railroad is nice. Deacon is best boy!

    Ik heb ergens nog een screenshot van mijn knappe personage, wacht...



    Ik zou zeggen deel die van jullie ook lol.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2018 - 15:48 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ooh! Al een lange tijd niet meer gespeeld, maar ja, railroad is nice. Deacon is best boy!

    Ik heb ergens nog een screenshot van mijn knappe personage, wacht...



    Ik zou zeggen deel die van jullie ook lol.

    Oef wat een leukerd! ik zal mijn best doen vanavond, al is ze niet heel speciaal hoor ;P

    Ik vind van de companions Piper & Danse wel het leukst, al moet ik zeggen dat Deacon denk ik ook in dat rijtje thuis hoort, want het is echt een leukie!


    — Inner peace, it's hard to find. —