• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Yrden | PC PS4
    Ryuji | PS3 PS4
    Devitt | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Okoye | PS4 PC SWITCH
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Rozenthee | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aesthetik | PS3 PS4 PC
    Richonne | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Bayek | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC
    Hephaistion | XBOX 360 PC
    Snapple | PC
    Emeldir | PS4
    Shellstrop | PC
    Jehan | PC
    Jurriens | PS4
    Ashryver | PS4 PS3 XBOX ONE WIIU PC

    YOUTUBE
    Creatures

    TWITCH
    Yrden
    FireKeeper
    Jaimes

    FRIEND CODES
    SEGA - SW-0469-8355-9594
    Rozenthee - SW-1728-5551-1899















    [ bericht aangepast op 5 nov 2018 - 15:58 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Waddeneiland schreef:
    Guys ik heb issues met Steam en Skyrim. Geen idee of het related is, denk het wel. Zijn er een beetje technische mensen hier?


    Zou best kunnen, als het in-game of met opstarten is. Wat is er mis?


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Zou best kunnen, als het in-game of met opstarten is. Wat is er mis?


    Gisteren liep t vast. Prima, is niet de eerste keer. Maar sindsdien krijg ik alleen maar infinite loading screen en kan ik dus geen game meer laden. Na drie keer opgegeven, dacht vandaag probeer ik het wel weer.
    Omdat ik geen internet heb krijg ik van Steam steeds de melding met of ik het opnieuw wil proberen of offline wil starten. Ik kies altijd offline en sinds vandaag blijft die melding gewoon steeds komen, met als gevolg dat ik nu geen enkele Steam game meer kan spelen :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waddeneiland schreef:
    (...)

    Gisteren liep t vast. Prima, is niet de eerste keer. Maar sindsdien krijg ik alleen maar infinite loading screen en kan ik dus geen game meer laden. Na drie keer opgegeven, dacht vandaag probeer ik het wel weer.
    Omdat ik geen internet heb krijg ik van Steam steeds de melding met of ik het opnieuw wil proberen of offline wil starten. Ik kies altijd offline en sinds vandaag blijft die melding gewoon steeds komen, met als gevolg dat ik nu geen enkele Steam game meer kan spelen :')


    Voor games werkt het nog wel eens om met de rechtermuisknop op de game te klikken, dan opties en dan iets wat lijkt op bestanden/bestandlocatie verifiëren. Dan kijkt Steam of je files of delen ervan mist waardoor hij niet goed opstart.

    En over het opstarten van Steam.... Misschien is er een update die dan maar half gedownload is doordat je geen internet hebt of zo? Kan me herinneren dat ik ooit ook zoiets heb gehad toen ik een paar dagen een slechte verbinding had, maar ik weet niet precies meer hoe ik het opgelost kreeg. Volgens mij heb ik het opnieuw geïnstalleerd, maar dat is geen optie zonder internet :')

    Als het wel lukt om in te loggen met internet heb je in ieder geval hoogstwaarschijnlijk je accountgegevens niet op je pc opgeslagen, dat weet ik dan weer wel. Dan kan Steam je login niet verifiëren en slaat ie daarom af.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Inmiddels doe ik het al bijna twee maanden zonder internet dus het is heel vreemd ineens D:

    Ik ga je eerste suggestie eens proberen!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Even een kleine update over mijn Breath of the Wild avontuur samen met mn vriend:
    1. Ik heb inmiddels alle vier de Devine Beasts gekeerd
    2. De shrinecount staat op 90 shrines (van de 120)! (Ja we hebben ook gecheat, haha)
    3. Korokseeds gaat ook wel lekker maar die ga Ik echt niet allemaal fixen (zijn er 900).
    4. We hebben alle fairy fountains gefixt waardoor we ook al redelijk wat armour geupdated hebben. De barbarian is nu vier sterren en volgens mij moeten we nog een aantal voor de Guardian Armour. (We hebben overigens ook Climbing Gear, Zorah Outfit, Ritoh Outfit, Goron Outfit, Desert Voe Armour, Sheikah (idunno of dat de goede is, iig die silent) Armour, Rubber Outfit, Majorahs Mask & Champions Tunic).
    5. We moeten nog iets van 2 of 3 herinneringen

    Dusja, gaat lekker hahaha


    Deep inside, I've never felt alive

    Jeetje dit topic is een beetje dood. :W

    maar ik ben weer volop aan het gamen (niet obsessed ofzo hoor :W) sinds NieR: Automata uit is op de Xbox One! Ook ben ik nog steeds bezig met Overwatch, The Witcher III & natuurlijk Zelda: BOTW. Ik kan niet wachten op de nieuwe Smash Bros!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    WR600 schreef:
    Jeetje dit topic is een beetje dood. :W

    maar ik ben weer volop aan het gamen (niet obsessed ofzo hoor :W) sinds NieR: Automata uit is op de Xbox One! Ook ben ik nog steeds bezig met Overwatch, The Witcher III & natuurlijk Zelda: BOTW. Ik kan niet wachten op de nieuwe Smash Bros!

    NieR is geweldig!

    Ik heb onlangs een gaming laptop gekocht, dus ik heb alweer 50+ uur in Fallout 4 gestoken, ondanks de honderden uren die ik al op de PS4 had. Help. :W


    Caution first, always.

    Ik speel op het moment heeel veel stardew valley. Heb net dragon age inquisition voor de tweede keer uitgespeeld (en weer begonnen aan een derde keer) en speel fallout 4 ook regelmatig.


    The truth is out there.

    Kurisu schreef:
    Ik speel op het moment heeel veel stardew valley. Heb net dragon age inquisition voor de tweede keer uitgespeeld (en weer begonnen aan een derde keer) en speel fallout 4 ook regelmatig.

    Yo, wij hebben dezelfde smaak dan. :Y) Stardew Valley heb ik de afgelopen maanden ook echt kapot gespeeld. :'D En Dragon Age Inquisition is een verslaving die nooit verdwijnt. :W Voor welke romances heb je gekozen?


    Caution first, always.

    ToddHoward schreef:
    (...)
    Yo, wij hebben dezelfde smaak dan. :Y) Stardew Valley heb ik de afgelopen maanden ook echt kapot gespeeld. :'D En Dragon Age Inquisition is een verslaving die nooit verdwijnt. :W Voor welke romances heb je gekozen?


    Stardew is zo cute eerst dacht ik dat t niks voor mij was maar ben nu zo verslaafd. Inquisition is awesome. Ik had eerste keer Iron Bull geromanced (met een qunari mage) en de keer daarna Cullen. Nu wil ik Solas gaan romancen met een Elf mage. Jij?


    The truth is out there.

    Kurisu schreef:
    (...)

    Stardew is zo cute eerst dacht ik dat t niks voor mij was maar ben nu zo verslaafd. Inquisition is awesome. Ik had eerste keer Iron Bull geromanced (met een qunari mage) en de keer daarna Cullen. Nu wil ik Solas gaan romancen met een Elf mage. Jij?

    Jaa, ik ook heel lang! Toen heb ik 'm toch maar gekocht toen ik een Switch had gekocht en bam, meteen geen leven meer. :')

    In mijn eerste playthrough heb ik Cullen geromanced met een menselijke rogue, in mijn tweede playthrough Dorian met een qunari mage en in mijn derde Josephine met een mannelijke warrior (mens). Ik heb nog allerlei andere Inquisitors die Iron Bull, Cassandra en Blackwall aan het romancen zijn, maar ik moet maar zien wanneer ik die games uitspeel. :'D Ik wil 'm eigenlijk voor pc kopen wanneer EA een keer een sale inlast, want ik wil het spel gaan modden. Misschien dat ik het dan een keer voor elkaar krijg. :')
    Ik hoop zo dat Cullen eindelijk een companion wordt in DA4. Ik ga echt huilen als ze hij uiteindelijk helemaal niet in het spel zit, omg.


    Caution first, always.

    ToddHoward schreef:
    (...)
    Jaa, ik ook heel lang! Toen heb ik 'm toch maar gekocht toen ik een Switch had gekocht en bam, meteen geen leven meer. :')

    In mijn eerste playthrough heb ik Cullen geromanced met een menselijke rogue, in mijn tweede playthrough Dorian met een qunari mage en in mijn derde Josephine met een mannelijke warrior (mens). Ik heb nog allerlei andere Inquisitors die Iron Bull, Cassandra en Blackwall aan het romancen zijn, maar ik moet maar zien wanneer ik die games uitspeel. :'D Ik wil 'm eigenlijk voor pc kopen wanneer EA een keer een sale inlast, want ik wil het spel gaan modden. Misschien dat ik het dan een keer voor elkaar krijg. :')
    Ik hoop zo dat Cullen eindelijk een companion wordt in DA4. Ik ga echt huilen als ze hij uiteindelijk helemaal niet in het spel zit, omg.


    Ja vind het jammer dat ik niet kan modden heb m op de ps4. Oh ik heb stardew ook voor op de switch yay! I know right Cullen deserves an even bigger role in de volgende dragon age ik ben oprecht zo excited daarvoor like legit omg.


    The truth is out there.

    Kurisu schreef:
    (...)

    Ja vind het jammer dat ik niet kan modden heb m op de ps4. Oh ik heb stardew ook voor op de switch yay! I know right Cullen deserves an even bigger role in de volgende dragon age ik ben oprecht zo excited daarvoor like legit omg.

    Ja ugh, echt! Ik moet zeggen dat ik de character creator en alle outfits van vanilla DAI al geweldig vind, maar zelfs een kleine mod kan de hele ervaring alweer zo veranderen. Jaaaa, ze mogen hem echt niet aan de kant schuiven. ;-; Het lijkt me ergens sterk, omdat hij tot nu toe in ieder deel heeft gezeten, maar ik ben echt bang dat de makers gewoon 'lol bye' gaan zijn of zo. :') We hebben hem kunnen romancen in DAI, plsssss geef hem nu als party member. ;-;


    Caution first, always.

    Iemand die DLC heeft gekocht voor LoZ: BoW en heeft uitgespeeld? Manmanman, trial of the sword was echt awesome (beloning ook btw), en the Champions Ballad is echt superleuk voor alle lore achter de vier Champions ^^ (We zijn bijna klaar met Rivali
    en moeten dan nog Daruk.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik krijg vandaag mijn Switch binnen *O* Samen met Breath of the Wild, hoewel ik nog nooit een zelda game gespeeld heb en eigenlijk niet zeker weet of ik het leuk ga vinden :')

    Wat hebben jullie de afgelopen weken gespeeld?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"